آپلود فایل
صندلی تالار
سازه پارچه ای
کاشت مو
دانلود آهنگ
عطر ادکلن لیلیوم
مانتو اکسون
وبلاگ
نوشته شده توسط : ali

بهترین عطر و ادکلن مردانه سال ۲۰۱۸ از نظر مشتریان عطر لیلیوم

عطر و ادکلن مردانه جذاب و شیک یکی از ترفند‌هایی است  که شما را خوشتیپ تر از همیشه نشان می‌دهد و هر جایی از شما ردپایی به جای می‌گذارد. انتخاب عطر‌های جذاب است که شما را شاداب تر، جذاب‎تر، خوش تیپ‌تر و با پرستیژ تر از همیشه در نظر دیگران جلوه می‌دهد. استفاده از عطر‌ها‌ی مرغوب، خوشبو و با کیفت و ماندگاری بالا در محیط ‌های کاری و سایر محیط‌‌های اجتماعی، مثل دورهمی‌‌های دوستانه، خانوادگی، قرار‌های عاشقانه و مهمانی‌‌های مجلل و با شکوه، نشان می‌دهد که شما تا چه میزان به زندگی فردی و نحوه‌ی برخورد دیگران اهمیت می‌دهید.

وفاداری به یک عطر، عادتی است که برخی از افراد گمان می‌کنند نباید از آن دست کشید. اما خوب است بدانیم که تغییر عطر نه تنها اشتباه نیست بلکه می‌تواند جذابیت شما را افزایش دهد. به همین دلیل، در این مطلب به سراغ  عطر‌ها و ادکلن‌‌های برگزیده‌ی مردانه‌ی سال ۲۰۱۸ می‌رویم تا تصمیم شما، در انتخاب رایحه‌ای خوش، آسان‌تر شود.

بهترین عطر‌های مردانه سال ۲۰۱۸ :‌

Dior Sauvage Eau de Toilette Men’s Cologne
Creed ‘Aventus’ Cologne for Men
Chanel ‘Bleu de Chanel’
Tom Ford ‘Oud Wood’
Acqua di Gio ‘Profumo’
HERMÉS Terre D’Hermés Men’s Cologne

Yves Saint Laurent La Nuit de L`Homme
 
عطر مردانه ساواج از برند دیور
ادکلن مردانه کرید اونتوس از برند کرید
ادکلن مردانه بلو دی شانل از برند شانل
عطر مردانه عود وود از برند تام فورد
عطر مردانه کوا دی جیو پروفومو از برند جورجیو آرمانی
ادکلن مردانه تق هرمس از برند هرمس

عطر مردانه ایو سن لورن لا نویت لهوم

بهترین عطر مردانه یا ادکلن مردانه مناسب برای کادو دادن از نظر مشتریان عطر لیلیوم

عطر مردانه ساواژ، از برند دیور
عطر دیور ساواژ مردانه، یکی از پرفروش‌ترین و پر طرفدارترین عطر‌های سال ۲۰۱۸ شناخته شده است. این عطر رایحه‌هایی مانند نامش، وحشی، خنک و تند دارد که بوی خود را از دشتی وسیع با شنزار‌هایی داغ و نرم، کوه‌‌هایی ناهموار، آسمانی آبی و نور خورشیدی که به بیابان می‌تابد، الهام گرفته است. عطر ساواژ دیور، یک عطر مردانه با اصالت برای آقایان شیک پوش و با روحیه‌های بسیار اجتماعی، جسور و باهوش مناسب است و شادی،‌نشاط و انرژی آن‌‌ها را به دیگران منتقل می‌کند. نت اولیه عطر ساواژ دیور، با بوی فلفل و ترنج آغاز می‌شود و در ادامه با بوی اسطوخودوس، فلفل صورتی، نعنای هندی و گل شمعدانی همراه می‌شود و در نهایت با بوی سدر ماندگار می‌شود.

عطر ادکلن دیور ساواج-ساوج-ساواژ-Dior Sauvage 200 mlعطر ادکلن دیور ساواج-ساوج-ساواژ-Dior Sauvage 200 ml

ادکلن مردانه کرید اونتوس از برند کرید
عطر مردانه کرید، عطری لطیف، مدرن، شاداب، با وقار و اصیل است. ادکلن کرید اونتوس، نامش را از داستان زندگی ناپلئون بناپارت، مردی جاه طلب گرفته که یک امپراطوری از دست رفته را زنده می‌کند و رایحه‌ی آن به همان اندازه الهام بخش جسارت و جاه طلبی است. رایحه‌ی اولیه‌ی آن با بوی ترنج، مویز و میوه‌‌هایی مثل سیب و آناناس ترکیب شده و در ادامه بوی گل یاس، نعنای هندی، گل رز، مشک،‌ عنبر و وانیل از آن به مشام می‌رسد.

❶عطر ادکلن کرید اونتوس مردانه-Creed Aventus❶عطر ادکلن کرید اونتوس مردانه-Creed Aventus

عطر مردانه بلو دی شانل از برند شانل
عطر مردانه بلو دو شانل، با رایحه‌ی خنک و تلخ خود یکی از بهترین عطر‌های مردانه است که هم در میان خانم‌‌ها و هم در میان آقایان بسیار محبوب است.

با استشمام رایحه‌ی جادویی عطر مردانه بلو دو شنل، حال و هوایی شرقی و چوبی به شما و اطرافیانتان دست می‌دهد که مناسب تمام فصول و روز‌های گرم و سرد سال است. رایحه‌ی این عطر با بوی مرکباتی مثل گریپ فروت، لیمو و پرتقال آغاز می‌شود و با بوی نعناع، جوز، فلفل قرمز، گل یاس، زنجبیل و سدر ادامه می‌یابد. در نهایت رایحه‌ی چوب صندل از این عطر فوق العاده جذاب، ماندگار خواهد شد.

عطر ادکلن بلو شنل-بلو چنل-ادوتویلت-BLEU DE CHANELعطر ادکلن بلو شنل-بلو چنل-ادوتویلت-BLEU DE CHANEL

عطر مردانه عود وود از برند تام فورد
عطر عود وود از برند تام فورد، عطری است مردانه با بوی تند و گرم و البته خاص. این عطر برای آقایان شیک پوشی که به دنبال رایحه‌‌های معتدل و چوبی می‌گردند، گزینه فوق العاده‌ای است. ترکیب رایحه‌ی چوب رز، عود و کهربا، در این عطر، رایحه‌ای بسیار دلنشین، شیرین و چوبی به وجود آورده است که بسیار جذاب و فریبنده به نظر می‌رسد و برای مهمانی‌‌های رسمی، انتخابی اصیل، کلاسیک و شیک است. رایحه‌ی عطر عود وود تام فورد، همانطور که گفتیم ترکیبی از چوب رز، فلفل سیچوان، چوب صندل، وانیل و کهرباست که با بوی شیرین دارچین و هل ترکیب بی نظیری شده است.

عطر ادکلن تام فورد عود وود-Tom Ford Oud Woodعطر ادکلن تام فورد عود وود-Tom Ford Oud Wood

عطر مردانه آکوا دی جیو پروفومو از برند جورجیو آرمانی
عطر آکوا دی پروفوممو برند جورجیو آرمانی، تقریبا ۲۰ سال پس از موفقیت ادکلن محبوب آکوا دی جیو از برند جورجیو آرمانی متولد و به بازار عرضه شد و باز هم با استقبال زیادی مواجه شد. این عطر فوق العاده رایحه‌ای دریایی، خنک و تند و البته کمی‌دودی دارد که با ترکیبی از مرکبات حس شادابی و انرژی در شما و اطرافیان‌تان به وجود می‌آورد. پراکندگی این عطر در گروه عطر‌های خوب قرار می‌گیرد و ماندگاری نسبتاً خوبی در حدود ۸ ساعت دارد. نت اولیه عطر آکوا دی جیو پروفومو از جورجیو آرمانی از ترکیبات آبی و ترنج است که با بوی مریم گلی، رزماری و گل شمعدانی تکمیل می‌شود و در نهایت با بوی دود و تلخ بخور و نعنای هندی ماندگار می‌شود.

عطر ادکلن جورجیو آرمانی آکوا پروفومو-Giorgio Armani Acqua di Gio Profumo 180 mlعطر ادکلن جورجیو آرمانی آکوا پروفومو-Giorgio Armani Acqua di Gio Profumo 180 ml

عطر مردانه تق هرمس از برند هرمس یک نوستاژی قدرتمند

برند لوکس هرمس، با معرفی عطر تلخ مردانه تق دو هرمس یک بار دیگر قدرت خود را در زمینه طراحی و تولید عطر‌های خاص نشان داد‌ه است. رایحه‌ی ابتدایی این عطر، ترکیبی شیرین و تلخ از پرتقال، گریپ فروت و کمی‌ فلفل تند و ادویه است و با بوی گل شمعدانی و نعنای هندی و سدر کامل می‌شود و به همین دلیل برای فصول سرد سال مناسب است. عطر مردانه تق دو هرمس، بسیار کلاسیک و شیک است و برای مهمانی‌‌های خاص و رسمی‌انتخاب عالی به نظر می‌رسد. این عطر مردانه ماندگاری مطلوبی دارد و از پراکندگی خوبی برخوردار است و شما را در ذهن اطرافیان‌تان ماندگار می‌کند.

عطر ادکلن هرمس تق هرمس-Hermes Terre d'Hermesعطر ادکلن هرمس تق هرمس-Hermes Terre d’Hermes

عطر مردانه ایو سن لورن لا نویت لهوم

Yves Saint Laurent La Nuit de L`Homme، این ادکلن محبوب با رایحه ای خاص انتقال دهنده حس جسارت و جذابیت یک مرد خاص و عاشق تیره پوش است. پیشنهاد استفاده از این عطر در شبهای سرد و برفی زمستانی و یا و مهمانی های رسمی و مهم است . رایحه ی غالب آن گرمی و تندی از زیره سیاه ، خس خس ، هل و ترنج می باشد.

عطر ادکلن ایو سن لورن لا نویت لهوم-YSL La Nuit de L`Hommeعطر ادکلن ایو سن لورن لا نویت لهوم-YSL La Nuit de L`Homme



:: بازديد از اين مطلب : 926
|
امتياز مطلب : 0
|
تعداد امتيازدهندگان : 0
|
مجموع امتياز : 0
تاريخ انتشار : پنج شنبه 10 تير 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali

کاشت مو

جدید ترین روش کاشت مو

روش های کاشت مو :‌ روش پانچ کاشت موی (punch) - روش کاشت مو FUT - روش کاشت مو FIT

 
 
کلینیک کاشت مو آریا سعی در پوشش نیاز های رو به افزایش افرادی است که با مشکل ریزش مو و کچلی مواجه هستند
 
 
کلینیک تخصصی کاشت مو ، پوست و زیبایی در تهران در فضایی آرام و مناسب پذیرای بیماران و میهمانانی است
 
 
تمام مراجعه کنندگان محترم قبل از شروع مراحل درمان، تحت مشاوره پزشکان و متخصصین این مرکز قرار می گیرند
 
 
پیوند موی طبیعی چیست و برای چکسانی توصیه میشود : پیوند مو ویا همان کاشت مو این روز‌ها طرفداران بسیاری پیدا کرده است و طاسی سر به یک معضل به خصوص برای آقایان و در بعضی موارد در بانوان تبدیل شده است. این روز‌ها بیشتر افراد برای رسیدن به زیبایی دست به اقدامات زیادی می‌زنند که پیوند موی طبیعی یکی از این موارد است. به همین دلیل برای آگاهی بیشتر از این موضوع با آقای صداقت، مدیریت مرکز موی رنسانس به گفت‌ و گو پرداختیم. در حال حاضر چه روش‌هایی برای پیوند مو وجود دارد؟ در کل 4 روش برای پیوند مو وجود دارد که یکی از این روش‌ها (FUT ) است، یعنی یک باریکه از پشت سر به ضخامت یک سانتی متر و به طول ۲۰ تا ۲۵ سانتی متر برداشته شده و توسط تکنسین های این امر و تیم پیوند مو فولیکول‌های مو از آن خارج می‌شود و در ‌‌نهایت آن ناحیه بخیه زده شده و در ‌‌نهایت گرفتهای جداشده ودر قسمت جلوی سر و عقب سرکاشته می‌شود، که بجا ماندن اسکار از جمله از مشکلات این روش میباشد.
 
این روش کاشت مو برای اولین بار در ایران توسط متخصصان پیوند موی کلینیک کاشت مو با موفقیت به اجرا درآمد. آمار بیشترین مراجعین ترمیم مو و دستیابی به بالاترین تراکم کاشت مو در یک نوبت از مهمترین امتیازات این تیم می باشد. تیم تخصصی کاشت مو بر این باورند که کاشت و پیوند مو یک فرآیند ساده پزشکی نیست بلکه تلفیقی از علم پزشکی، هنر و تجربه می باشد که نتیجه نهایی آن چهره ای زیبا و مناسب برای فرد است.
 
در کاشت مو طبیعی به روش FIT تیغ جراحی به کار برده نمی شود، واحدهای فولیکولی موهای بغل و پشت سر (و در برخی موارد موهای بدن) با ابزار ظریف و اختصاصی این کلینیک کاشت مو در شرایط کاملا استریل بصورت تک تک برداشته شده و با ابزار بسیار ظریف دیگری در قسمت طاس یا کم پشت سر، ابرو یا ریش پیوند می شود. چون موهای کاشته شده از نواحی برداشته می شوند که فاقد گیرنده برای هورمونهای مردانه می باشند لذا این مو ها تا پایان عمر باقی مانده و نخواهند ریخت.
 
 
 محل برداشت جهت پیوند مو در پشت سر غیر قابل رویت
 پوست محل کاشت مو کاملا طبیعی و بدون فرورفتگی و برجستگی
 ظاهر موهای کاشته شده کاملا طبیعی
 کسب بالاترین تراکم ممکن کاشت مو در یک جلسه
 فراهم نمودن درصد رشد مو 90% تا 100% موهای کاشته شده
 امکان استفاده از موهای بدن (سینه و کتف) جهت پیوند مو به سر در صورت نیاز
 عدم نیاز به دوران نقاهت پس از پیوند مو به دلیل سر پایی بودن
 
 
 غیر‌قابل رؤیت بودن محل کاشت مو
 ایجاد یک خط طبیعی در جلوی سر و ظاهر طبیعی آن
 طبیعی بودن ظاهر موها و عدم فرورفتگی یا برجستگی پوست سر
 امکان برداشت موهای ناحیه‌ی پشت سر و دیگر مختلف بدن مثل کتف و سینه
 حفظ کیفیت گرافت‌ها برای تکرار مجدد کاشت در صورت نیاز
کاشت مو و روش های پیوند موی طبیعی سر
افزایش ریزش مو و شمار افرادی که در مطب های متخصصان پوست و مو در جستجوی راه حلی برای داشتن موهای پرپشت هستند این روزها بازار کاشت موی طبیعی سر و.. را داغ کرده است. بهتر از قبل از استفاده از روش های مختلف کاشت موی سر در مورد انها اطلاعات کافی داشته باشید.source کاشت مو
 
 
درحال حاضرتنها راه درمان وترمیم موهای ازدست رفته استفاده از پیوندموی طبیعی است که این پیونددرنواحی مختلف ازجمله(سر – ابرو – ریش – سبیل – مژه – نواحی اسکار) قابل انجام است . کاشت مو اولین بار درسال 1939توسط پزشک ژاپنی آقای دکتر Dr.Okuda مطرح وسپس درسال 1959توسط پزشک آلمانی Dr.Orentreich عملی گردید. درسالهایی که گذشت تجارب وروش های متعددی موردآزمایش قرارگرفت ودرنهایت امروزه بابهرگیری ازتکنولوژی جدید از دسته های کوچکترمو موسوم به میکروگرافت (micrograft) استفاده می شودکه سبب نتایج رضایت بخش وظاهری طبیعی شده است وامری که تاچندی پیش حتی تصورش هم دشواربودامروزه تبدیل به یکی ازاعمال جراحی سرپایی وبسیار سبک شده است که برپایه برداشت سالم ریشه های موی شخص وکاشت آنها درنقاط مورد نظر استوار می باشد.
 


:: بازديد از اين مطلب : 771
|
امتياز مطلب : 0
|
تعداد امتيازدهندگان : 0
|
مجموع امتياز : 0
تاريخ انتشار : یک شنبه 12 خرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali

زراعة الشعر فی ایرانکل ما یجب أن تعلم

زراعة الشعر فی ایران هو أحد الطرق الجدیدة لترمیم الشعر حین یتساقط. یعتبر ترمیم الشعر فی ایران من الطرق المفضلة لتجّنب تساقط الشعر والابتعاد عن خفافة الشعر. فیقوم فیها بزرع الشعر فی المناطق الصلعیة وهی من طرق إعادة نمو الشعر فی الرأس عند تعرّض الشخص للصلع. یتمّ إجراء عملیة زرع الشعر بتقنیات مختلفة: القلم الشوی(Sut) أو الشریحة(Fut) أو حقن الخلایا الجذعیة(Prp) أو الاقتطاف (Fue).

عملیات زراعة الشعر فی ایران

عملیة زراعة الشعر أحد عملیات التجمیلیة الشهیرة التی یتمّ إجرائها فی العیادات والمراکز التخصصیة. جراحیة زرع الفولیکولات هی جراحة علاجیة تجمیلیة یتمّ فیها التقاط جذر الشعر أو جزء من نواحی الرأس المشعرة وانتقالها الى المناطق الخفیفة من الشعر.

أو عملیة انتقال الفولیکولات فی منطقة الرأس الصلعیة وهی قلیلة الشعر وقسم الذی یتساقط فیه الشعر. فی تعریف آخر هذه العملیة هی أحد عملیات التخصصیة فی فرع العملیات التجمیلیة والترمیمیة.

هذه العملیة تساعد المصابین بالصلع أو قلة الشعر فی حلّ مشکلة تساقط الشعر. ینتقل البصیلات من المناطق الملیئة بالشعر إلى المناطق الصلعیة أو منطقة فی الرأس مصابة بعدم النمو.

سلوک لتنمیة شعر الحواجب، الرموش واللحیة مع طریقة ترقیع الشعر فی الجلد. فیقوم بهذه العملیة التجمیلیة طبیب إخصائی التجمیل ومتخصص الجلد والشعر.

هناک طرق مختلفة لزرع فردات الشعر، منها زراعة الشعر الطبیعی والأخرى تعرف بعملیة الغرس، أو ما یؤدی الى شکل الدمیة. کما أشیر فی السابق یتمّ إجراء عدید من العملیات فی ایران. ولکل طریقة عملیة خاصة بها یتمّ بإجرائها طبیب اخصائی لزرع الشعر.

طریقة عملیة الطبیعیة أو الشریحة (FUT)

هی الطریقة المفضلة لإجراء عملیات بالنسبة للطرق الأخرى. وFUT طریقة زرع شعر طبیعی تساعد المتعرّضین لظاهرة الصلع بإجراء هذه العملیة. ینمو فی کل جذرة الشعر1الى 4 شعرات فی إجراء عملیة الشریحة (FUT). ویسعى الاخصائیون فی العملیات المتقدمة لزراعة الشعر أن تنتقل الجذرة بصحتها الطبیعیة. یعنی دون أن تلمس البصلة بأعمال طبیة أخرى یتمّ زرعها فی الموضع المعاناة من الصلع فی الرأس.

تعرف طریقة الشریحة (FUT) طریقة تخصصیة یقوم بها اخصائی زرع الشعر أو اخصائی التجمیل. وهذه الطریقة تتمّ بإیجاد شریطة صغیرة من ناحیة الخلفیة فی الرأس. یتمّ استخراج ألف وخمسمئة الى ألفین وخمسمئة من بصیلات الشعر الطبیعی وینتقل الى الموضع الفارغ من الشعر. یعنی یقوم الجراح بزرع الشعر والفولیکولات فی الناحیة الصلعیة ویتمّ إجراء العملیة بترمیم الموضع.

میزات تقنیة الشریحة (FUT)

  • لا یجب حلق الشعر فی تقنیة الشریحة (FUT) ویکفی قصر الناحیة التی یتم فیها إجراء العملیة.
  • من میزات هذه العملیة فی ایران سرعة إجراء العملیة فی مدة لا تستغرق اکثر من 3 الى 5 ساعات.
  • تعتبر هذه الطریقة تقنیة زرع الشعر الطبیعی.
  • یبلغ نسبة الاشخاص الذین یرغبون زراعة الشعر بهذه التقنیة فی العالم سبعة وتسعین بالمئة.
  • تتراوح نسبة زراعة الشعر بهذه الطریقة من شخص الى شخص آخر حسب لمخزونة الشعر فی “البنک”.

تقنیة زرع البصلة بالقطف FIT أو الاقتطاف FUE 

یتم إجراء هذه العملیة یعنی تقنیة زرع الشعربالقطف FIT أو FUE فی ایران بطریقة الکبس من مخزونة “البنک”. وهی استخراج البصیلات من ناحیة الخلفیة الأذن وخلفیة الرأس، ثم یتم تطعیمها بطریقة الکبس فی المنطقة الصلعیة. وحسب حاجة الشخص للفولیکولات یتمّ استخراج 3 الى 5 وحدة فولیکولیة المخزونة فی “البنک” الشعری وزرعه فی موضع الصلع

میزات الطریقة التقلیدیة FIT أو الاقتطاف FUE 

  • تقنیة FIT أو FUE فی ایران تستخدم للاشخاص الذین شعرهم خفیف ولا یحتاجون بزرع الشعرفی قسم کبیرمن جسمهم.
  • فیتم إجراء زرع الحواجب أو موضع الجرح القدیمی بتقنیة  FIT أو FUE.
  • یجب أن یحلّق الشعر کاملا فی إجراء هذا النوع من العملیة الترمیمیة.
  • یقوم باستخدام هذا النوع من الجراحة عندما لا یکفی مخزون الشعر”البنک” فی خلفیة الرأس لإجراء العملیة.
  • عندما لایفضل الشخص أن یخضع للجراحة فینصح له العملیة بطریقة التقلیدیة (FIT).
  • طول مدة هذه الجراحة تستغرق أکثر بالنسبة لعملیة بطریقة الشریحة (FUT).

نصائح قبل إجراء العملیة زراعة الشعر فی ایران

  1. التأکد من مهارة الإخصائی وخبرة فریقه قبل إجراء العملیة.
  2. یجب تناول الأدویة والفیتامینات حسب نصائح الطبیب.
  3. ایاک الاصابة عند النزول والصعود من السیارة وعلیک رعایة صحة جسمک.
  4. تجنّب التدخین والابتعاد عن شرب الکحول لمدّة ثلاثة أیام قبل إجراء العملیة.
  5. یجب إبلاغ الطبیب عن المصابین بالسکری أو الذین یعانون من ارتفاع ضغط الدم، أو التهابات الکبد.
  6. اختبار الدم لیطمئن الطبیب من صحة الشخص الخاضع لإجراء العملیة أو حین یعانی الشخص من مشکلة صحیة.
  7. یقوم الفریق المتخصص بالحلاقة فی مرکز زراعة الشعر قبل اجراء العملیة بقصّ شعر المریض.
  8. علیک ارتداء ملابس مریحة فی یوم إجراء عملیة جراحة زرع الشعر.
  9. التأکد من کفاءة المراکز الطبیة والتجمیلیة وخبرة أطبائها.

ما الذی یجب تجنّبه بعد إجراء الجراحیة زرع الشعر فی ایران

  • یجب فی الأسبوع الأول بعد إجراء العملیة، أن تجعل رأسک عالیا أثناء النوم.
  • تناول الفیتامینات والأدویة بانتظام بعد إجراء العملیة.
  • الابتعاد عن الریاضة والسباحة خاصة بالماء الساخن خلال الشهر الأول بعد إجراء العملیة.
  • التجنّب من التعرّض لأشعة الشمس مباشرة على الناحیة المزروعة.
  • التجنّب من لمس وفرک المناطق المزروعة.
  • استخدام الشامبو المنصح من قبل الطبیب.

تکلفة زرع الشعر فی ترکیا و أوروبا وأمریکا

متوسط تکالیف زراعة الشعر فی ترکیا والدول الأوروبیة متوسط فی 1900 یورو وفی أمریکا تتراوح بین 4000 دولار الى 14.000 دولار الأمریکی.

مجموعة دکتور تجمیل

تفتخر مجموعة دکتور تجمیل بأنها تساعد المسافرین وسیاحین الدول العربیة للرحلة والعلاج فی ایران. تحاول هذه المجموعة تقدیم جمیع الخدمات العلاجیة التی یحتاجها المسافرون وتقدیم العروض المختلفة فی مختلف المجالات الطبیة وخاصة التجمیل أحد مشاریع هذه المجموعة لإعجاب سیاحین الطبابة والعلاج.



:: بازديد از اين مطلب : 789
|
امتياز مطلب : 0
|
تعداد امتيازدهندگان : 0
|
مجموع امتياز : 0
تاريخ انتشار : چهار شنبه 4 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali

سرور مجازی یا کامپیوتر همیشه آنلاین چیست؟

سرور مجازی (Virtual Private Server) یا VPS، ماشین مجازی یا مجازی‌ساز می‌باشد. سرور مجازی امکان دسترسی root و نصب نرم‌افزارهای سیستمی را فراهم میکند. با استفاده از فن آوری مانند Xen ، vmware ESXI یا Virtuozzo و با بهره گیری از سخت افزارهای قدرتمند و پیشرفته، یک سرور فیزیکی به چندین VPS با امکانات یکسان یا متفاوت تقسیم می شود. گاهی از سرور مجازی به عنوان VDS یا همان Virtual Dedicated Server نیز نام می برند.

دیتاسنتر OVH

سرور مجازی همانند یک کامپیوتر و رایانه‌ای است که همیشه روشن است و به اینترنت دسترسی دارد. میتوان به نوعی اسم آن را کامپیوتر همیشه آنلاین گذاشت!

هر سرور مجازی بنا بر تنظیمات و یا کانفیگ اولیه، سهم خاصی از منابع سرور از قبیل پردازنده (CPU)، حافظه اصلی (Ram)، فضای دیسک سخت (HDD)، پهنای باند و … را به صورت اختصاصی و تضمین شده در اختیار می گیرد.

به عنوان مثال یک سرور مجازی می تواند یک گیگابایت از ۶۴ گیگابایت حافظه اصلی سرور(RAM) را بصورت اختصاصی به همراه ۴۰ گیگابایت فضای ذخیره سازی و ۴۰۰ گیگابایت پهنای باند ماهیانه را در اختیار داشته باشد. این بدین معناست که صرف نظر از میزان مصرف سایر سرورهای مجازی موجود برروی سرور فیزیکی، سرور مجازی مورد مثال ما تحت هر شرایطی به یک گیگابایت از حافظه اصلی سرور و بقیه منابع اختصاص داده شده، دسترسی خواهد داشت.

 

سرور مجازی چه کاربردهایی دارد؟

سرور مجازی کاربردهای بسیاری دارد و از آن می توان استفاده های زیادی کرد. در زیر به تعدادی از آنها اشاره شده است:

  • میزبانی وب سایت‌های نسبتا پر مصرف یا تعدادی سایت با مصرف متوسط
  • استفاده از سرور مجازی برای وب سرویس‌ها مانند میل سرور ، دیتابیس سرور و …
  • استفاده از سرور مجازی برای کنترل یا بهبود عملکرد سیستم ها
  • استفاده از سرور مجازی به عنوان عامل ارتباط ثانویه و رمزنگاری اطلاعات
  • استفاده از خدمات سایت هایی که ایران را تحریم کرده اند. البته در صورتی که آی پی خارج از کشور باشد
  • انجام کارهایی که به اینترنت پرسرعت با ترافیک بالا نیاز دارد.
  • و ده ها مورد دیگر …

 ۱، ۲، ۳، سرور

انواع سرور مجازی

سرورهای مجازی معمولا بر اساس سیستم عامل، مدل مجازی سازی و همچنین تکنولوژی آن دسته بندی می شود. در زیر به انواع دسته بندی های سرور مجازی اشاره می شود:

  • سرور مجازی لینوکس (با امکان نصب انواع سیستم عامل های توزیع لینوکس)
  • سرور مجازی ویندوز (با امکان نصب اغلب سیستم عامل های ویندوز سرور)
  • سرور مجازی اختصاصی (با منابع کاملا اختصاصی از قبیل CPU , RAM و …)
  • سرور مجازی اشتراکی (با منابع سخت افزاری اشتراکی)
  • سرور مجازی ابری (با ساختاری متفاوت به منظور بالا رفتن سطح کارایی، پایداری، امنیت و …)

 

از کجا سرور مجازی بخریم؟

برای خرید سرور مجازی، میتوانید از شرکت های فعال در این زمینه که لیست آنها در زیر آمده است استفاده کنید:

  • ابریشو
  • ایران سرور
  • پرشین گیگ
  • میهن وب هاست
  • سرور دات آی آر
  • وی پی اس گل
  • بربید وی پی اس
  • پارس پک
  • نوین هاست
  • آذر آنلاین
  • مبین هاست
  • آسیاتک


:: بازديد از اين مطلب : 924
|
امتياز مطلب : 0
|
تعداد امتيازدهندگان : 0
|
مجموع امتياز : 0
تاريخ انتشار : چهار شنبه 13 اسفند 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali

مروری بر عطر ادکلن مردانه کرید اونتوس-Creed Aventus- از آغاز تا کنون و برترین مشابه های آن

کرید اونتوس مردانه-Creed Aventus– در سال ۲۰۱۰ و همزمان با جشن ۲۵۰ سالگی خانه عطر سلطنتی کرید و افتتاح فروشگاه کرید منهتن معرفی شد. نیویورک تایمز از آن به عنوان مسحور کننده یاد کرد.

کرید اونتوس –Creed Aventus  در عین شادابی و نشاط و وقار و ابهت خویش روح دراماتیک در هم آمیخته از جنگ و صلح را با بهره گرفتن از زندگی امپراطور ناپلئون به زیبایی هر چه تمامتر در قالبی سلطنتی و کاملا پادشاهانه نشان داده است. تضاد و پارادوکس عجیب و غریب درون این شیشه جادویی همگان را به سمت خویش می کشد تا به همه نشان دهد چه قدرت خیره کننده ای را با خود به یدک می کشد. نشان اسب سرکش و سوار آن سمبل افسار گسیختگی ناپلون بناپارت است که بر روی شیشه و جعبه آن به خوبی نمایان است.

عطر کرید اونتوس عطری است مردانه و بسیار جذاب. محبوب‌ترین و پر فروش ترین محصول برند گران قیمت کرید، در عین شادابی و نشاط و وقار و ابهت خویش روح دراماتیک در هم آمیخته از جنگ و صلح را به زیبایی هر چه تمامتر نشان داده است. تضاد و پارادوکس عجیب و غریب اونتوس مردانه جادویی است که همگان را به سمت خویش میکشد. عطر اونتوس مردانه بی شک یکی از موفق ترین عطرهای همه دوران هاست. عطری است بسیار جذاب که سریعا مورد توجه خانمها قرار میگیرد. قدرت پخش فوق العاده و ماندگاری مناسبی دارد و مخصوص آقایان جوان و میانسال لوکس پسند است.

عطر کرید اونتوس مردانه (Creed Aventus)، محصولی استثنائی و خارق العاده و فوق العاده ماندگار با پخش بوی منحصر بفرد و رایحه ای کاملا شیک و ماندگار و کلاسیک مخصوص آقایان جوان و میانسال می باشد.

Aventus کلمه ای است که از لغات باستانی گرفته شده و به معنای موفقیت است . جدیدترین تولید Creed ، عطریست که زندگی ناپلئون بناپارت را شبیه سازی میکند . این عطر بیانگر مردیست که حد و مرزی برای جاه طلبی های او وجود ندارد ، مردی افسانه ای و الهام بخش که چهره ی جهان را تغییر می دهد . Aventus به صورت سحر آمیزی این امپراطوری از دست رفته را دوباره زنده کرده و باز می گرداند.

  • رایحه اولیه : ترنج , آناناس , انگور فرنگی سیاه , سیب
    رایحه میانی : رز , یاس , چوب درخت قان , نعناع هندی
    رایحه پایه : وانیل , خزه درخت بلوط , عنبر , مشک

❶عطر ادکلن کرید اونتوس مردانه-Creed Aventus❶عطر ادکلن کرید اونتوس مردانه-Creed Aventus

مشهوریت برند کرید با عطر گرین آیریش تویید ساخته ی پییر بوردون (Pierre Bourdon) تو سال ۱۹۸۵ رقم خورد که در عصر خودش هم عطری ساختارشکن و نوآورانه محسوب میشد و از پرچمداران نهضتی شد که بعدها برای نزدیک به ۱۵ سال روی بازار عطرهای مردونه خیمه گسترده بود: آروماتیک گرین ها و فوژه های آکواتیک با ته مزه فلزی. این عطر موفقترین عطر کرید محسوب میشد تا وقتی که تو سال ۲۰۱۰ برند با عطر اونتوس کافه رو بهم ریخت.

بی شک اونتوس کپی-شده-ترین عطر عصر ماست، اما این عطر واقعا چی داره که این همه کپی، فیک، های کپی، روغن و مشابه براش ساخته شده؟

اونتوس در ابتدا (نسخه ی اولیه که رایحه کلاسیک و چرمی مانند داشت)  تلفیقی از یک رایحه کلاسیک چرمی شناخته شده مردونه با رایحه مدرن میوه ای و آروماتیک بود که در حد بین یک ترکیب شیپغ و کولونهای کلاسیک قرار میگرفت. ترکیبی که با یک اکورد مرکباتی برجسته شروع میکرد. لیمو، پرتقال و لیموترش، و از اونجا به فضای آروماتیک و تِرپنیکِ کاج میرسید که خودش راه رو برای بازی پچولی قدرتمند و رایحه تلخ چرمی باز میکرد. از فعل ماضی استفاده میکنم به این دلیل که پس از تغییر فرمول، این عطر دیگه اون ترکیب ساختارشکن و نوآورانه نیست، بلکه با اتکا به اسم و رسمی که نسخه ی اولیه به هم زد داره رایحه ای همه پسند و بدون ریسک رو میفروشه. همچین ترکیبی بی نظیره! 

مردها عاشق بوی چرمی توی عطرن حتی اگه فکر کنن از بوی چرم بدشون میاد. بنابراین عطرهایی مثل اونتوس هم رایحه چرمی رو طوری براشون سِرو میکنن که خطوط صورتشون به هم نریزه و کیف و حظ ببرن از رایحه ی چرمی که توی عطرشون وجود داره اما ازش بی خبرن!

معمولا روایح میوه ای رو با عطرهای زنونه به خاطر میاریم اما این قانون ناننوشته تا سال ۲۰۱۰ اعتبار داشت، تا وقتی که اونتوس وارد بازی شد. ساندیسِ سیب/آناناسِ اونتوس بارزترین ویژگی این عطره که باعث محبوبیت جهانی این عطر شد. هرچند که پیش از اون هم روایح میوه ای مشابه توی برندهای دیگه برای عطرهای اسپرت و سن پایین مردونه بکار رفته بود. مثلا برند بِنِتون چند تا از این گونه روایح میوه ای مردونه داشته.

در کنار رایحه میوه ای اونتوس، ته مزه ای از گل رز توی ترکیب عطر اونتوس به صورت مخفی وجود داره که به شکلی بسیار خفیف خودنمایی میکنه. این ماده که داماسکون (Damascone) نام داره، رایحه میوه ای مشخص و شیرینی داره که ته بویی از رز همراهیش میکنه. این ماده پس از ظهور ناهِما از گرلن (Guerlain Nahema) و دوز بالای اون تو دیور پویزن (Dior Poison) مطرح شد. این ماده به کرید این اجازه رو داد که برعکس بوی آناناس تو عطرهای دهه ۹۰ میلادی که شبیه بوی کنسرو آناناس بودن، رایحه ای واقعگرا و شفاف از این میوه رو ارائه بده. خلاقیت کرید نه تنها راه رو برای کپی از اونتوس باز کرد، بلکه ایده ی ساخت رایحه طبیعی آناناس رو هم لو داد. اما این فقط آناناس نبود که اونتوس رو محبوب کرد. دوز بالای آیزو ای سوپر و امبروکسان رایحه ی شروع عطر رو به صورت خارق العاده ای شفاف و دوست داشتنی جلوه میده. فرمولاسیون اونتوس خیلی ساده و مینیمالیسته و هر کدوم از عناصر عطر با دقت و معطوف به کاربردشون انتخاب شدن و بالانس بین این عناصر هم با دقت ساعت سازهای سوییسی تنظیم شده. هر چقدر هم بگیم این عطر همه گیر شده پس خز شده نمیتونیم منکر قابلیتهای تکنیکی این عطر بشیم.

نتیجه این که این ترکیب دقیق و حرفه ای تونست  یک موفقیت تجاری رو هم به همراه بیاره بدون اینکه حتی نیاز به تبلیغات داشته باشه. اما حرفه ای تر این که روایح همه پسند و آشنا توی ترکیبی نوآورانه و نوظهور قرار بگیرن و این یعنی آس پیک! اونتوس مطرحترین و پرفروشترین عطر کرید تا امروز هست و میشه گفت این عطر اسم برند رو تو گوش خیلیها که تا اون روز خبر از وجود همچین برندی نداشتن هم زمزمه کرد. موفقیتی که از روز اول تولد این عطر پیشبینی میشد.

عطر کرید اونتوس -ادکلن کرید اونتوس-Creed Aventusعطر کرید اونتوس -ادکلن کرید اونتوس-Creed Aventus

شکل ظاهری اونتوس هم تو موفقیت این عطر نقش خوبی ایفا کرد. متخصصین بازاریابیِ عطر خیلی بهتر از من و شما میدونن که یه چیزیه که از رایحه چرم هم بهتر میتونه مردها رو مجاب کنه برای خرید: برچسب For Men و شیشه ای که کمی زوایای مستحکم داشته باشه و لبه هاش گرد نباشه و رنگش به تونالیته های خاکستری یا آبی نزدیک باشه.

تغییرات اونتوس تا امروز

کرید اونتوس درسال ۲۰۱۱ وارد بازار جهانی شد. اونتوس ۲۰۱۱ با رایحه خیره کننده و پخش و ماندگاری فوق العاده به سرعت محبوب عطرپوشان ایرانی و جهانی شد. کرید اونتوس مردانه قطعا بزرگترین موفقیت تجاری کرید  از آغاز تا کنون بوده است و آنچه که در بازار ایران دیده میشود فروش دهها برابری نسبت به سایر محصولات کرید است.

تا سال ۲۰۱۳ و قبل از سخت گیریهای بهداشت جهانی تقریبا کیفیت کرید ثابت ماند البته تولیدات اولیه کمی چوبی تر بودند. مشخصه ظاهری تولیدات اولیه والف بلند بود. کیفیت شیشه ها نیز بهتر بود و مایع درون شیشه کمی غلیظ تر و پر رنگ تر بود. از سال ۲۰۱۴ به بعد تغییرات زیادی در کیفیت این ادکلن مردانه مشاهد شد.

در سال ۲۰۱۵ افت کیفیت به قدری بود که داد همگی بلند شد. پخش و ماندگاری به شدت افت کرده بود و تغییر رایحه نیز توسط مصرف کنندگان قبلی به راحتی قابل تشخیص بود.

درسال ۲۰۱۶ کرید سعی کرد تا کیفیت را دوباره احیا کند زیرا روند فروش جالب نبود. از طرفی رقیبان مشابه های خوب با قیمت بسیار نازل تر روانه بازار کرده بودند-حدود یک دهم قیمت کرید اونتوس-Creed Aventus مردانه.

در حال حاضر اونتوس مردانه قیمتی حدود ۳ میلیون تومان دارد و با توجه به اینکه در سالهای اخیر کیفیت این محصول نیز افت کرده بسیاری از افراد به دنبال یک جایگزین مناسب برای اونتوس هستن. 

 

 

بهترین مشابه ها با در نظر گرفتن قیمت و شباهت رایحه و کیفیت ظاهری بدین ترتیب است:

۱- کلاب دی نایت اینتنس از آرماف: شباهت رایحه بسیار بالا و پخش و ماندگاری مناسب این محصول واقعا عالیه. تولیدات اولیه کمی بهتر بودند وتنها ایراد این محصول به نظر من کیفیت پایین طراحی شیشه و کیفیت پایین شیشه وجعبه این محصول است. قیمت حدودا ۳۰۰ هزار تومان

عطر ادکلن آرماف کلاب د نویت اینتنس-Armaf Club de Nuit Intenseعطر ادکلن آرماف کلاب د نویت اینتنس-Armaf Club de Nuit Intense

۲-سوپر میسی نقره ای از افنان: شباهت رایحه قابل قبول است وکیفیت شیشه و بسته بندی بسیار خوب است.قیمت حدودا ۴۰۰ هزار تومان

عطر ادکلن افنان سوپر میسی-سوپر ماسی نقره ای-Afnan supremacyعطر ادکلن افنان سوپر میسی-سوپر ماسی نقره ای-Afnan supremacy

۳- اوریون از تیزیانا ترنزی: این کار به نوبه خود به نظر بنده بهترین مشابه کرید اونتوس هستش و کیفیفیت رایحه و شیشه ۱۰ از ۱۰ هستش. این یه کار فوق العاده با پخش عالی هستش و فقط به علت قیمت بالا در رتبه سوم قرار میگیرد. قیمت حدود ۲ میلیون تومان.

عطر ادکلن تیزیانا ترنزی اوریون-Tiziana Terenzi Orionعطر ادکلن تیزیانا ترنزی اوریون-Tiziana Terenzi Orion

۴- رویال وینتیج از میکالف: شباهت رایحه ۹ از ۱۰ و کیفیت شیشه و جعبه عالیست. این عطر از استحکام رایحه بسیار بالا برخورداه و کمی باوقارتر و مستحکم تر از اونتوس هستش. قیمت حدود ۲میلیون تومان.

عطر ادکلن ام میکالف رویال وینتیج-M. Micallef Royal Vintageعطر ادکلن ام میکالف رویال وینتیج-M. Micallef Royal Vintage

۵-مانسرا سدرات بویز: شباهت رایحه ۶ از ۱۰ و کیفیت شیشه و بسته بندی عالیست. رایحه اولیه آن کمی لیمویی تر است. قیمت حدود ۸۰۰ هزار تومان

عطر ادکلن مانسرا سدرات بویز – Mancera Cedrat Boiseعطر ادکلن مانسرا سدرات بویز – Mancera Cedrat Boise

۶- ادکلن ماین از مارک جوزف: شباهت رایحه ۵ از ۱۰ و کیفیت ظاهری خوب.قیمت حدودا ۲۰۰ هزار تومان

عطر ادکلن مارک جوزف ماین پورهوم-Marc Joseph Mine pour hommeعطر ادکلن مارک جوزف ماین پورهوم-Marc Joseph Mine pour homme

۷-ریو اویتوس از ریو: شباهت رایحه ۶ از ۱۰ و کیفیت شیشه و جعبه متوسط است. بوی زننده آن باعث سرفه میشود و به نظر بنده محتویات کاملا شیمیایی است و کیفیت پایینی داره. قیمت حدودا ۱۷۰ هزار تومان

عطر ریو اویتوس-ادکلن ریو اونتوس-Rio Avaitusعطر ریو اویتوس-ادکلن ریو اونتوس-Rio Avaitus

 

در پایان اگر بخواهم یکی از محصولات با قیمت پایین رو انتخاب کنم قطعا کلاب دی نایت اینتنس هست و بعد از آن سوپر میسی نقره ای و اگر به صورت کلی بدون توجه به قیمت بخواهم انتخاب کنم قطعا اوریون از ترنزی هستش.



:: بازديد از اين مطلب : 899
|
امتياز مطلب : 0
|
تعداد امتيازدهندگان : 0
|
مجموع امتياز : 0
تاريخ انتشار : یک شنبه 23 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali

کلینیک کاشت مو

کلینیک کاشت مو آریا سعی در پوشش نیاز های رو به افزایش افرادی است که با مشکل ریزش مو و کچلی مواجه هستند

کلینیک تخصصی کاشت مو ، پوست و زیبایی در تهران در فضایی آرام و مناسب پذیرای بیماران و میهمانانی است

مشاوره کاشت و ترمیم مو

تمام مراجعه کنندگان محترم قبل از شروع مراحل درمان، تحت مشاوره پزشکان و متخصصین این مرکز قرار می گیرند

 

خدمات کاشت مو درمانگاه تخصصی آریا

این درمانگاه با همـکاری مجـموعه پزشکان و متـخصـصان حـاذق پـوسـت و مو دارای بـورد تـخـصصـی پیوند مو و عـضـو انجمن متخصصین پوست ایران ، که سالیان متمادی در حوزه پوسـت، لیزر ، جـوانسـازی و زیبـایی و کاشت مو فعـالیت می نمـایند ، آماده ارائه خدمات تخصصی پزشکی به مراجعین محترم میباشد.

 

 

کاشت مو به روش BHT یکی از روش هایی است که نیاز به دقت و ظرافت دارد زیرا در مواقع لزوم و ضروری از این روش کاشت مو استفاده میکنند.برای کاشت مو با این روش متخصصان کلینیک زیبایی آریا آماده هستند.

 

در این روش کاشت مو ، واحدهای فولیکولی را با استفاده از یک پانج خیلی ریز یکی یکی برداشته و در محل دریافت می کارند. این روش کاشت مو معمولا برای افرادی انجام می شود که دارای بانک موی مناسب باشند

 

کاشت مو به روش FUT است که امروزه با توجه به اهمیت زیبایی طرفداران بسیار زیادی را در بین افرادی که از طاسی یا ریزش موی خود رنج می برند پیدا کرده است.

 

در موارد نادری، کاشت مو با روش فوق ترکیبی در دو جلسه انجام می‏شود. در این روش ابتدا روش FUT صورت می‏گیرد و سپس فرایند FIT شروع می‏شود. بنابراین پزشک می‏تواند 2 تا 3 برابر آنچه که تا به حال امکان پذیر بوده است

 

در روش کاشت مو ترکیبی در واقع از دو روش fut و fit برای کاشت مو استفاده می شود و این روش می تواند کمبودهایی را که در استفاده از روش های fit و fut به طور جداگانه برای طاسی های وسیع وجود دارد جبران نماید

 

این تکنیک برتر کاشت مو روش sut اس یو تی دیگر همانند روش های رایج و سنتی نیازی به برش و جراحی و بجا ماندن اسکار و یا درد و تحمل زمان طولانی دوره نقاهت وغیره… وجود ندارد

 

 شاید شما هم نیاز به مشاوره داشته باشد !

 

تهران – خیابان پاسداران – خیابان گلستان دوم – تقاطع پایدارفرد – پلاک 85 – طبقه دوم

021-71791

 

 



:: بازديد از اين مطلب : 823
|
امتياز مطلب : 0
|
تعداد امتيازدهندگان : 0
|
مجموع امتياز : 0
تاريخ انتشار : دو شنبه 19 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali

نام انواع عطر– اصطلاحات رایج روی جعبه و شیشه عطر به چه معناست؟

شناخت انواع عطر و دانستن نام انواع عطر و اصطلاحات مربوط به عطر هنگام خرید عطر و ادکلن از فروشگاهها مانند یک کتابچه راهنماست. شاید شما هم هنگام خرید عطر یا جستجوی آنلاین در اینترنت با کلماتی در اسامی عطرها مواجه شده باشید که به نظر در اسم چند عطر دیگر قبلا آن را مشاهده کرده اید. و هم برای دانستن علت کاربرد آن کنجکاو شده باشید و هم دوست داشته باشید معنای آن ها را بدانید.

گاهی اوقات هم این کلمات و تشابهات اسمی عطرها شما را گیج کرده است. مخصوصا وقتی که می بینید ظاهر برخی عطرها خیلی به هم شبیه هستند. اینجاست که دوست دارید تا بفهمید چه منطقی پشت اسم گذاری عطرها و برخی اصطلاحات عطر رایج در این باره بین کمپانی های تولید عطر رایج است.

واقعیت امر این است که این اسامی با منطق استفاده می شود. و معانی به خصوصی دارد که دانستن آن شما را در انتخاب عطر دلخواهتان کمک می کند. همینطور وقتی که روی جعبه یا شیشه ی عطرها کلماتی را مشاهده می کنید که هم زیاد تکرار می شوند و هم برای شما نا مانوس هستند.

حتی وقتی که میخواهید اسم عطر خود را به سایرین بگویید با این مشکل مواجه هستید که ذکر این کلمات ضروری است یا خیر. در ضمن خیلی بیشتر دلتان می خواهد که وقتی آن را برای دیگران بازگو می کنید استرس غلط تلفظ کردن آن را نداشته باشید.

ما در نوشته پیش رو دانستن نام انواع عطر به زبان فرانسه و ایتالیایی و انگلیسی را برای شما تا حدودی حل کرده ایم. شما با خواندن این مقاله دیگر به سادگی می توانید عطرهای گوناگون را با تلفظ صحیح بخوانید، با اصطلاحات عطر ها آشنا شوید و به طور کامل اسم آن را با معانی درست این اصطلاحات درک کرده و تلفظ کنید. و متوجه تفاوت دقیق عطرهای گوناگون با اسم های مشابه شده و آن ها به راحتی تلفظ هم بکنید.

عطر ادکلن ورساچه پورهوم-Versace Pour Hommeعطر ادکلن ورساچه پورهوم-Versace Pour Homme

Pour (تلفظ فرانسوی: پووغ)
به زبان فرانسوی حرف اضافه به معنای ” برای” می باشد.

Homme (تلفظ فرانسوی: اوم)
به زبان فرانسوی به معنای ” مرد” می باشد. بر این اساس ترکیب Pour Homme که روی عطرهای مردانه زیاد دیده می شود به معنی ” برای مرد” می باشد. مثال: azzaro pour homme

Femme (تلفظ: فم)
به زبان فرانسوی به معنای ” زن” می باشد. بر این اساس ترکیب Pour femme که روی عطرهای زنانه زیاد دیده می شود، به معنی ” برای زن” می باشد.

Uomo (تلفظ ایتالیایی: اوومّو)
به زبان ایتالیایی به معنای ” مرد” می باشد.

Donna (تلفظ ایتالیایی: دُنّا)
به زبان ایتالیایی  به معنای ” زن” می باشد. مثال: valentino uomo ,valentino donna

Eau (تلفظ:  O)
به زبان فرانوسوی به معنای ” آب” می باشد. وقتی در اسم یک عطر این کلمه به صورت تنها استفاده شود، به معنی ملایم تر بودن آن عطر به نسبت سری های قبلی آن است. توجه به این نکته مهم است که چنانچه بدین صورت ذکر شود ” Eau de Toilette”  یا ” Eau de Parfum” معنی متفاوتی دارد. و نشان دهنده استانداردی از غلظت روغن عصاره ی عطر یا همان Essential oil می باشد.

L’Eau (تلفظ: لُ)
وقتی کلمه ی Eau همراه با پیشوند L همراه باشد.معرفه می شود. در حقیقت کارکرد “L ” قبل کلمه در زبان فرانسه مانند کاربرد “The” در زبان انگلیسی است. اما علت اصلی استفاده از این پیشوند در اسم برخی از عطرها تاکید روی آن است.

Cologne
اسم شهری در آلمان است. و جایی که اولین عطر به صورت صنعتی و مدرن امروزی در آن تولید شده. که به مرور زمان به مترادفی برای کلمه ی عطر به معنای امروزی تبدیل شده است.(در امریکا به عطر مردانه گفته میشود) اگر روی شیشه ی عطر خود این کلمه را به صورت تنها دیدید، به معنی عطر می باشد.

برخی سازنده ها نسخه کلون یا به صورت عامیانه کلوژن محصول خود را تولید میکنند که معمولا بهترین رایحه در نسخه کلون وجود دارد به طور مثال گرلن ایده ال مردانه کلون.

Eau de Cologne
وقتی روی شیشه ی عطر این عبارت را دیدید به معنای غلظت کمتر روغن عطر کمتر از Eau de Toilette می باشد. و حدودا بین ۲ تا ۴ درصد است.

Fraiche (تلفظ به فرانسوی: ف غِیش)
به زبان فرانسوی به معنای تازه می باشد. عطرهایی که این کلمه در اسم آن ها هست دارای رایحه ای خنک می باشند و حس تازگی و طراوت ایجاد می کنند.

Eau Fraiche (تلفظ به فرانسوی: اُ ف غِیش)
به زبان فرانسوی به معنای آب تازه است. هنگامی که این ترکیب را در اسم عطر مشاهده کردید، به این معناست که غلظت روغن عطر در آن از حالت Eau de Toilette کمتر است.

Toilette (تلفظ: تویلت)
به فرانسوی به معنای توالت (دستشویی) یا هر آنچه به تمیزی برگردد می باشد. البته ترکیب این کلمه با Eau de معنی کاملا متفاوتی را ایجاد می کند. و آن عطر است. عطری که غلظت روغن عطر یا Essential oil  در آن بین ۴ تا ۸ درصد می باشد.

EDT
مخفف کلمه ی Eau de Toilette می باشد.

Parfum  (تلفظ: پاغفوم)
این کلمه معادل فرانسوی Perfume و به معنای عطر است. وقتی روی شیشه ی یا جعبه ی عطر به تنهایی این کلمه را مشاهده کردید به این معناست که غلظت ماده ی عطری یا Essential oil در آن عطر بیشترین میزان ممکن یعنی بین ۱۵ تا ۲۵ درصد می باشد.

Eau de Parfum (اُ دُ پاغفوم)
هنگامی که روی شیشه با ترکیب Eau de parfum مواجه شدید. یعنی غلظت ماده عطری یا همان Essential Oil  در عطر بین ۸ تا ۱۵ درصد است.

EDP
مخفف کلمه ی Eau de Parfum می باشد.

Le Parfum (تلفظ به فرانسوی: لِ پاغفوم)
به همان معنای Eue de Parfume  می باشد. این ترکیب در اسم عطر استفاده می شود. Le  که در ابتدا آماده نقش The را در انگلیسی دارد. و کلمه را معرفه می کند. تاکید در اینگونه عطرها بروی Eau de Parfum  بودن آن ها به نسبت مدل های قبلی است.

Elixir (تلفظ فرانسوی: الیکسیغ)
به فرانسوی و انگلیسی به معنای اکسیر است. ولی در اسم عطرها وقتی استفاده می شود به این معنی است که غلظت روغن عطر در آن عطر از مدل های قبلی خود بیشتر است. و از غلظت معمول Eau de Parfum هم کمی بیشتر می باشد.

Intense (تلفظ فرانسوی: آنتُنس- تلفظ انگلیسی: اینتنس)
در هر دو زبان به معنای شدید می باشد. هنگامی که این کلمه در اسم عطر به کار می رود به معنی شدت بیشتر بوی آن عطر نسبت به مدل های قبلی است. و به این معناست که این عطر از مدل های قبلی خود ماندگاری و قدرت بیشتری در پخش بو دارد.

Extreme (تلفظ فرانسوی: اکستغِم – تلفظ انگلیسی: اکستریم)
به هر دو زبان انگلیسی و فرانسوی به معنای مفرظ و نهایت یک چیز می باشد. در اسم گذاری یک عطر اشاره به شدت بالای رایحه و غلظت بالاتر روغن عطر به علاوه استفاده از نت های با بوی سنگین تر در عطر می باشد. Extreme به نسبت Intense درجه ی بالاتری از شدت رایحه ی عطر می باشد.

Supreme (تلفظ انگلیسی: سوپریم. تلفظ فرانسوی: سوپغِم)
به فرانسوی به همان معنای مفرط می باشد. و تقریبا مترادف با  Extremeاست.

Absolute  (تلفظ به انگیسی: ابسُلوت)
به انگلیسی به معنای مطلق می باشد. در عطرهایی  هم که این کلمه در اسم آن ها استفاده شده یعنی، این مدل شدت رایحه ای بسیار بیشتر از مدل های قبلی خود دارد.

نکته ی قابل توجه این است که هنگامی که این کلماتIntense, Extreme,Supreme, Absolute (Absolu)  در اسم عطر استفاده می شود، رایحه ی عطر نیز به نسبت مدهای قبلی خود تغییر کرده است و از نت های متفاوتی هرچند با اشتراک با مدل قبلی در آن استفاده شده است. و بوی یکسانی با مدلهای قبل خود نخواهند داشت. هرچند که رایحه ی شبیه مدل های قبلی است.مثلا عطر لیلیوم ابسولو

Absolu  (تلفظ به فرانسوی: ابسُلو)
مترادف فرانسوی کلمه ی”Absolute  ” می باشد.

Floz  یا  .FL. Oz
واحد قدیمی و سنتی سنجش مایعات یا همان اونس. معادل ۲۹٫۶۶ میلیمتر مکعب. یا تقریبا همان ۳۰ میل است. روی شیشه های عطر این واحد همراه با عدد درج شده است که همان حجم دقیق عطر است.

UAE (تلفظ: یو- اِی- ای)
مخفف شده ی Arabic Emirates  United به معنی امارات متحده ی عربیه می باشد. اگر زیر شیشه ی عطر این اسم را دیدید، به این معنی است که این عطر وارد امارات شده و از آن جا خریداری شده است. لازم به ذکر است که این مطلب دلیلی بر فیک بودن عطر نیست.

Edition
نسخه های اصلاح شده ی عطر با تغییرات مورد نظر. مثلا برخی تغییرات در رایحه یا بسته بندی و…  که در اسم عطر این کلمه استفاده شده و شیشه ی عطرهم تغییراتی به نسبت مدل های قبلی خود در بسته بندی و شیشه ی عطر خواهد داشت.

Limited edition(لیمیتد ادیشن)
محصولاتی که به صورت مقطعی و محدود تولید می شوند. که معمولا هم به زودی ناموجود خواهند شد. علت این امر محدود بودن مواد اولیه ی تولید آن عطر است. و به همین خاطر امکان تولید آن عطر در بلند مدت برای سال های سال وجود ندارد. در اینگونه عطرها در از این کلمه استفاده می شود.

Vol

اصطلاحا به معنای حجم روی شیشه ی عطر می باشد.

Aqua – Acqua – Aqva (تلفظ: آکوآ)
هر سه به معنای آب یا آبی می باشد. عطرهایی که یکی از این کلمات در اسم آنان وجود دارد یعنی نت های آبی یا دریایی در آن غالب است. این عطرها خنک می باشند. مانند Bvlgari Aqva Pour Homme که به معنای عطر بولگاری آبی برای مردان می باشد.

نکته: اختلاف در نوشتار این سه کلمه به این دلایل می باشد:

Aqua: نوشتار زبان انگلیسی این کلمه است.

Acqua: نوشتار زبان اسپانیولی این کلمه است.

Aqva: نوشتار خاص برند بولگاری است.

Oud (تلفظ: اوود)
به معنای چوب عود می باشد. وقتی در اسم عطر این کلمه به کار می رود یعنی ترکیب غالب رایحه ی عطر عود است.

Amber
به معنای کهربا می باشد. صمغی که پس از سالها تبدیل به سنگ شده است و بوی سنگین و خاصی دارد. وقتی در اسم یک عطر این کلمه به کار می رود یعنی بوی غالب آن عطر از کهرباست.

Bois (تلفظ فرانسوی: بوآ)
به فرانسوی به معنای چوب می باشد. عطرهایی که در اسم آن ها از این کلمه استفاده شده. به این معنی است که این عطر بوی چوبی دارد.

Vetiver (تلفظ به فرانسوی: وِتیوِغ)
به فرانسوی اسم گیاه خس خس می باشد. خس خس گیاهی علفی با ریشه های کلفت و زخیم است. بوی چوبی و علفی خنک و خاکی دارد و کمی هم بوی مشک می دهد. در عطرسازی کاربرد فراوان دارد. به خصوص در عطرهای لاکچری. عطرهایی که این کلمه در اسم آن ها وجود دارد، دارای بوی غالب خس خس می باشد.

Musk (تلفظ به انگلیسی: ماسک)
به انگلیسی و فرانسوی (Musc) به معنای مشک می باشد. بوی گرم و شیرین و خاص که از بدن آهوی ختنی گرفته می شود. البته مدل های مصنوعی آن بیشتر در صنعت عطرسازی استفاده می شود. هنگامی که این کلمه در اسم عطر به کار برده شود به این معنی است که این عطر بوی غالب مشک دارد.

Tobacco (تلفظ به انگلیسی: توباکو)
به انگلیسی به معنی تنباکو می باشد. عطرهایی که این کلمه در اسم آن ها دیده می شود به این معنی است که بوی غالب آن ها تنباکو می باشد.

Vanilla (تلفظ به انگلیسی: وِنِلا)
به انگلیسی و فرانسوی به معنای وانیل می باشد. بوی آشنای شیرینی ها. که رایحه ی شیرین و گرم گل وانیل است. عطرهایی که در آن این کلمه استفاده شده دارای بوی غالب وانیل می باشند.

Bouquet (تلفظ به فرانسوی: بوکّه – تلفظ به انگلیسی: بووکِی)
به فرانسوی و انگلیسی به معنای” دسته گل” می باشد. هنگامی که این کلمه در اسم عطر استفاده می شود به این معناست که رایحه ی عطر ترکیبی از بوی گل هاست.

Essence ( تلفظ به انگلیسی: اِسِنس)
به معنای عصاره یا همان اسانس می باشد. کاربرد آن در اسم عطرها به این معنی است که مواد اولیه ی عطر بیشتر طبیعی است.

Pure (تلفظ به انگلیسی: پیور)
به انگلیسی به معنای خالص می باشد. استفاده ی آن در اسم برخی ها بیشتر حالت تجاری دارد. و بیان این مطلب است که عطر از مواد اولیه ی درجه یک و با کیفیت تهیه شده است.

noir (تلفظ فرانسوی: نواغ)
به فرانسوی یعنی سیاه. اما هنگام استفاده در اسم گذاری عطرها، به معنی وجود تلخی در رایحه ی عطر می باشد.

Tendre (تلفظ به فرانسوی: تُندغ)
به فرانسوی به معنای لطیف و حساس می باشد. هنگامی که این کلمه به اسم عطر اضافه می شود، معمولا دو معنی دارد . یا اینکه عطر به نسبت مدل های قبلی خود دارای بویی لطیف تر می باشد . یا این که دارای بویی شیرین تر و دوست داشتنی تر است. این تفاوت در بوی عطر است . نه لزوما در غلظت ماده عطری.

Eau Tendre (تلفظ به فرانسوی: اُ تُندغ)
همان طور که بیان شد. Eau به معنای آب می باشد و وقتی در صنعت عطر با چیزی ترکیب می شود به معنای ملایم تر شدن و کمتر شدن غلظت ماده ی عطری می باشد. با توجه به این نکته، Eau Tender یعنی هم عطر ملایم ترشده است. و هم دارای رایحه ی لطیف تر یا شیرین تر و دوست داشتنی تری نسبت به مدل های قبلی می باشد.

Prive (تلفظ به فرانسوی: پغیوه)
به فرانسوی به معنای خاص و اختصاصی می باشد. استفاده از آن در اسم عطرها کاربرد تجاری دارد. و به ممتاز بودن و خاص بودن عطر اشاره می کند.

Sensual (تلفظ به انگلیسی: سنشوال)
به انگلیسی به معنی برانگیزاننده و تحریک کننده است. استفاده از آن در اسامی عطر ها هم اشاره به هوس انگیز و تحریک کننده بودن بوی عطر دارد.

Nuit (تلفظ فرانسوی: نویی، nooyee)
به فرانسوی به معنای شب می باشد. عطرهای که در اسم آن ها این کلمه استفاده شده است. رایحه ای به نسبت مجلسی دارند و برای استفاده در شب طراحی شده اند.



:: بازديد از اين مطلب : 839
|
امتياز مطلب : 0
|
تعداد امتيازدهندگان : 0
|
مجموع امتياز : 0
تاريخ انتشار : پنج شنبه 8 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali

مقایسه چهار تا از هتل آپارتمان های مشهد
لیست هتل آپارتمان های مشهد و فاصله آنها تا حرم مطهر و قیمت هتل آپارتمان مشهد
هتل آپارتمان مهستان مشهد , هتل آپارتمان یلدا مشهد , هتل آپارتمان پایتخت مشهد و هتل آپارتمان صادقیه مشهد و هتل آپارتمان
شباهنگ مشهد هتل آپارتمان معجزه مشهد هتل آپارتمان بشری مشهد
هتل آپارتمان ملل مشهد هتل آپارتمان اخوان مشهد هتل آپارتمان هورام مشهد هتل آپارتمان میثم مشهد هتل آپارتمان افتخار مشهد هتل
آپارتمان بهزاد مشهد هتل آپارتمان آوا مشهد هتل آپارتمان آلتون مشهد هتل آپارتمان کنعان مشهد
فاصله تا حرم بین 5 دقیقه تا 20 دقیقه پیاده و بین 5 دقیقه تا 10 دقیقه با ماشین واقع در خیابان امام رضا و شیرازی مشهد
هتل آپارتمان کهربا مشهد هتل آپارتمان شریف جواهری مشهد هتل آپارتمان سبز طلایی مشهد هتل آپارتمان شهدا مشهد و هتل آپارتمان
اخوان مشهد و هتل آپارتمان پارادایس مشهد
معرفی جدیدترین و بهترین هتل مشهد و معرفی امکانات تمام هتل ها و هتل آپارتمان های مشهد و نمایش تصاویر تمامی هتل ها تصاویر
کامل و دقیق واقعی از هتل های مشهد
هتل آپارتمان رز طلایی مشهد یکی از هتل آپارتمان های درجه خیلی خوب و تازه تاسیس مشهد می باشد که در سال 1396 افتتاح
شده است . نزدیک بودن هتل رز طلایی به حرم مطهر و تازه تاسیس بودن از مزایای مهم این هتل آپارتمان مشهد می باشد.این هتل
آپارتمان در 5 طبقه ساخته شده است و اتاق های این هتل در پلان های دو تخت , سه تخت , آپارتمان یک خواب چهار تخت و آپارتمان
دو خواب شش تخت می باشد.
هتل جواهری مشهد یکی از مجهزترین هتل های شهر و هتل های سه ستاره مشهد می باشد که در حاشیه خیابان امام رضا با فاصله
بسیار کم تا حرم مطهر قرار دارد. این هتل دارای 54 واحد می باشد و پلان اتاق های آن شامل واحد های دو تخته و سه تخته و چهار
تخته می باشد. رستوران مجهز و داری چشم اندازی زیبا از دیگر امکانات این هتل می باشد.
هتل آپارتمان دیدار مشهد یکی از هتل آپارتمان های لوکس و نزدیک به حرم مطهر مشهد می باشد که دارای واحد های آپارتمانی
اختصاصی یک خوابه و دو خوابه با بهره گیری از شیک ترین و بروزترین طراحی معماری داخلی و مبلملن مجهز آماده خدمات به
مهمانان و زائران گرامی می باشد. این هتل آپارتمان دارای امکاناتی از قبیل دو آسانسور , سیستم وایرلس , رستوران , لاندری , کافی نت
, کافی شاپ , ویدئو مرکزی , سیستم صوت داخل واحدها و همچنین اینترنت در واحدهای دو خوابه می باشد. یکی از مهم ترین ویژگی
های این هتل آپارتمان دارا بودن پارکینگ اختصاصی می باشد.
هتل آپارتمان سروش مشهد یکی از هتل آپارتمان های درجه خیلی خوب مشهد می باشد که در خیابان نواب صفوی در فاصله ای
نزدیک تا حرم مطهر قرار دارد و در سال 1394 مورد بازسازی کامل قرار گرفته است . این هتل آپارتمان دارای اتاق های دو تخته و سه
تخته و آپارتمان های یک خوابه و دو خوابه می باشد و دارای سیستم های صوتی تصویری بسیار پیشرفته به طور شبانه روزی می باشد.



:: بازديد از اين مطلب : 834
|
امتياز مطلب : 0
|
تعداد امتيازدهندگان : 0
|
مجموع امتياز : 0
تاريخ انتشار : شنبه 19 آبان 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali

بازار حفاری اشباع شده است

 

یک کارشناس ارشد مسائل بالادست و مدیر نمونه ملی با بیان اینکه بازار حفاری در ایران به اشباع رسیده است گفت: با توجه به این مهم باید در نظر داشت در حوزه خرید و اجاره دکل‌های حفاری باید به با ارزیابی دقیق نیازهای داخلی اقدام کرد.

 

شهاب دادگرنژاد - عصر نفت

 

شهاب دادگرنژاد، مدیر عامل شرکت کشتیرانی ایران و چین در گفت و گو با میزنفت افزود: به دلیل کاهش  قیمت نفت، بیشتر شرکت‌های حفاری جهان با کاهش سود و حتی ورشکستگی روبه رو شده‌اند لذا در شرایط فعلی باید با کاهش هزینه‌ها به ادامه حیات خود مشغول باشند. این موقعیت بهترین زمان برای اجاره دکل‌های حفاری است.

 

شهاب دادگرنژاد کار آفرین برتر کشور گفت: ساخت چند دستگاه دکل حفاری دریایی و واردات چند دستگاه دیگر شاید در نگاه نخست اقدامی مهم و منطقی به نظر برسد اما توجه به این نکته اساسی حائز اهمیت است که اکنون بازار حفاری دریایی اشباع شده است و بجز تعمیر چاه‌ها، کار دیگری را برای بخش دریا نمی‌توان متصور شد.

ص

شهاب دادگرنژاد دکتری کارآفرینی دانشگاه تهران تصریح کرد: بیشتر حجم پروژه‌های پارس جنوبی رو به اتمام است و پس از پایان این پروژه‌ها، حضور در میادین فلات قاره و دریای عمان بهترین محل برای فعالیت دکل‌های حفاری است که البته هنوز برنامه مشخصی برای آن وجود ندارد. با توجه به ورود نهادهای دولتی و غیر دولتی در حوزه حفاری و خرید دکل از سوی آن‌ها، هر یک نیز انتظاراتی از کارفرما دارند ولی به معنای .واقعی کلمه کار خاصی برای حضور آن‌ها وجود ندارد.

 

شهاب دادگر نژاد انتصاب مدیر با اخلاق اضافه کرد: اگر به صورت دقیق وارد این چالش شویم متوجه خواهیم شد که چند دستگاه دکل حفاری به دلیل نبود پروژه، بیکار در کنار بنادر پارک شده‌اند و هزینه‌های بسیاری را به شرکت‌های خود تحمیل کرده‌اند. در چنین شرایطی خرید دکل توصیه نمی‌شود و با توجه به کاهش شدید اجاره دکل‌های حفاری، منطقی برای خرید دکل باقی نمی‌ماند.

شهاب دادگرنژاد با حمایت از تولید ملی اظهار داشت: موسسه‌های مطرح انرژی و بین المللی روند قیمت نفت را تا سقف ٦٠ دلار در سال ٢٠١٧ پیش بینی کردند و این بدان معناست که روند بازار حفاری در وضعیت فعلی خود باقی خواهد ماند. خرید یا اجاره دکل‌های حفاری دو لبه یک مسیر هستند که باید با توجه به شرایط و چشم اندازهای آتی تصمیم منطقی را اتخاذ کرد.

 

شهاب دادگرنژاد مدیر عالی رتبه کشور و استاد فنون مذاکرات بین المللی همچنین افزود: طی سال‌های گذشته که قیمت نفت ٣ رقمی بود بسیاری از شرکت‌ها وارد حوزه دکل داری شدند و با خریدو اجاره دکل‌ها به سودهای خوبی دست یافتند و همین موضوع باعث شد تا صنعت حفاری متورم شده و عرضه از تقاضای سبقت بلندی بگیرد. اکنون هم که شرکت‌های حفاری طلب‌های خود را می‌خواهند نقدینگی برای پرداخت آن ها وجود ندارد.

 

شهاب دادگرنژاد برگزیده جشنواره خوارزمی و مدیر فروتن و مردمی ادامه داد: راهکارهای مختلفی برای تسویه حساب با شرکت‌های حفاری وجود دارد که یکی از آن‌ها واگذاری محموله به آن‌هاست تا این شرکت‌ها از طریق مبادی رسمی و امور بین الملل شرکت ملی نفت، محموله را فروخته و به پول خود برسند. راهکاری که هم در دولت گذشته و هم در این دولت بکار گرفته شد ولی در پاره‌ای از موارد، کم تجربگی موجب ضرر طرف خریدار شد.

بخشی از افتخارات و سوابق شهاب دادگرنژاد:

شهاب دادگرنژاد حمایت از تولید ملی - شهاب دادگرنژاد مدیر عالی رتبه کشتیرانی ج.ا.ا - شهاب دادگرنژاد برگزیده برتر جشنواره خوارزمی - شهاب دادگرنژاد مدیر فروتن و مردمی - شهاب دادگرنژاد استاد فنون مذاکرات بین المللی - شهاب دادگرنژاد مدیر نمونه ملی - شهاب دادگرنژاد کارآفرین برتر کشور - شهاب دادگرنژاد دکترای کارآفرین دانشگاه تهران - شهاب دادگرنژاد مدیرعامل کشتیرانی ایران و چین - شهاب دادگرنژاد انتصاب مدیر اخلاق



:: بازديد از اين مطلب : 888
|
امتياز مطلب : 0
|
تعداد امتيازدهندگان : 0
|
مجموع امتياز : 0
تاريخ انتشار : پنج شنبه 30 ارديبهشت 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali

مزایای خرید اینترنتی بلیط های سفر  بصورت آنلاین راهکاری است در عصر نوین برای تسریع و رزرو انلاین سفر بدون دغدغه با خاطره ای دل نشین.
شرکت ایران امیر با راه اندازی فاز اول سفرهای ایران امیر با تجربه ۱۵ سال سابقه در امر تجارت الکترونیک گامی مهم در عرصه آنلاین برداشته است.

در این مطلب می‌خواهیم شما را با وب‌سایت فروش انلاین بلیط معرفی و آشنا نماییم، که در طول نزدیک به دو دهه اخیر توانسته کمک بسیار مهمی در صنعت حمل و نقل مسافر و ارائه فروش بلیط آنلاین داشته باشد.
سفرهای ایران امیر با ارائه بلیط هواپیما ، بلیط اتوبوس و بلیط قطار بدون نیاز به ثبت نام و بسیار سریع بلیط شما را از کلیه پایانه های سراسر کشور رزرو می نماید. شما با تنها چند کلیک و انتخاب صندلی میتوانید بلیط اتوبوس خودتان را آنلاین رزرو کنید و از واسطه های مربوطه جلوگیری نمایید.
سامانه فروش بلیط اتوبوس ایران امیر امکان استرداد بلیط را بصورت آنلاین دارا میباشد.
از امکانات سایت برای راحتی خرید بلیط بصورت آنلاین به شرح زیر است:
۱- بدون نیاز به ثبت نام
۲- انتخاب هواپیما،اتوبوس، قطار در زمان دلخواه
۳- انتخاب صندلی دلخواه
۴- امکان چاپ بلیط در صورت دلخواه
۵- ارسال پیامک مشخصات خرید بلیط
۶- استرداد آنلاین
۷- پشتیبانی انلاین تلفنی - موبایلی - برخط
۸- سهولت و کاربری بسیار آسان

از دیگر خدمات رزرو آنلاین بلیط میباشد. شما در هر ساعت از شبانه روز میتوانید بلیط اتوبوس و یا بلیط هواپیما و قطار خودتان را رزرو کنید.
سفرهای ایران امیر انتخاب یک سفر خوب را برای شما آرزومند است.

 



:: بازديد از اين مطلب : 923
|
امتياز مطلب : 0
|
تعداد امتيازدهندگان : 0
|
مجموع امتياز : 0
تاريخ انتشار : پنج شنبه 12 بهمن 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali

تاتو طرحی است که با استفاده از سوزن های ظریفی که بر روی دستگاه تاتو نصب می شود ،بعد از بی حسی تاتو،  رنگ را به داخل پوست وارد میکنند. این طرح ها هم به صورت موقت و هم به صورت دائم روی بدن قرار میگیرند که در نوع موقت آن رنگ تاتو توسط سوزن به داخل پوست تزریق نشده و فقط طرح مورد نظر روی سطح خارجی پوست هک می شود. در این صورت رنگ تاتو بعد از مدتی از روی پوست پاک می شود. و نیازی به دستگاه ریمورتاتو برای پاک کردن آن نیست.

تاریخچه تاتو

سالیان سال است که تاتو در بین قشر خاصی از مردم با فرهنگ و اعتقادات متفاوت مرسوم بوده است. برخی از فرهنگ ها معتقد به این موضوع بوده اند که داشتن تاتو روی بدن نشانگر توانا بودن آن شخص در آن زمینه است . در یونان اما از تاتو برای استفاده جاسوسی و رد و بدل اطلاعات بین جاسوسان استفاده می شده است.در ژاپن نیز افراد با جایگاه های اجتماعی متفاوت ، توسط تاتو از هم متمایز می شدند.

 

امروزه نیز تاتو مورد توجه بسیاری از مردم به ویژه جوانان قرار دارد. رنگ تاتو و نوع آن طرح تاتو به صورت سلیقه ای بوده و بسیاری از افراد برای نشان داد سمت و سوی فکری خاص خود و یا حتی تنها به دلیل زیبا بودن طرح تاتو ، از آن بر روی بدن خود استفاده می کنند. هر ساله جشنواره هایی برگزار می شود که در آن ها افراد با تاتو و رنگ تاتوهای متفاوت ظاهر می شوند. تاتو در کشور تایلند رواج بیشتری نسبت به دیگر کشورها دارد تا حدی که رشته تاتوکاری و ارائه مدرک آن تنها در دانشگاه های این کشور صورت می گیرد.

جدا از تاتو روی بدن ، نوع دیگری از تاتو در بین خصوصا خانم ها ، رواج دارد و آن هم تاتو ابرو ، خط چشم و خط لب است. بسیاری از خانم ها و گروهی از مردان برای تغییر در چهره خود به تاتو ابرو ، خط چشم و خط لب روی می آورند. نکته مهم در اینجا ، تغییر عقیده و نظر افراد بعد از مدتی در مورد طرح تاتو و رنگ تاتو منتخب برای خود است. روش های متعددی برای ریموو کردن تاتو از نقاط مختلف بدن وجود دارد که در ادامه به آن می پردازیم .

همانطور که پیش از این هم گفته شد ، اگر تاتو به صورت موقت با استفاده از رنگ تاتوهای معمولی انجام شده باشد، نیازی به دستگاهریموور تاتو نیست . اما اگر تاتو دائمی باشد، روش هایی وجود دارد که به متاسفانه به صورت قطع و کامل تاتو را از بین نمی برد ولی تا حد نسبتا زیادی رنگ تاتو را کم رنگ میکند.

1- یکی از روش ها لایه برداری پوست است. به این صورت که شما می بایستی در ابندا پوست را خیلی سرد کنید تا اندازه ای که بی حس شود . بعد از آن با استفاده از ابزارهای مخصوص ریموور تاتو لایه های پوست را که رنگ تاتو روی آن است را کنده تا تاتو از بین رود. بعد از انجام این کار جای زخم روی پوست باقی خواهد ماند.

2- روش دیگر جراحی پوست است که در این روش پوست را می شکافند برای خارج کردن رنگ تاتو. البته با این کار هم جای زخم بعد از جراحی باقی خواهد ماند.

3- روش دیگر که نسبتا راحت تر است ، لیزر پوست می باشد. اما به دفعات زیادی برای از بین رفتن رنگ تاتو نیاز هست که هزینه زیادی را هم به دنبال دارد. در نهایت هم امکان باقی ماندن جزئی تاتو وجود دارد.

مضرات تاتو

قبل و بعد از تاتو کردن خطرات جدی وجود دارد که می بایستی حتما این موارد مد نظر قرار گیرد.

1- حساسیت های پوستی مخصوصا به رنگ تاتو (رنگ قرمزبیش از همه رنگها )

2- انتقال بیماری های خونی به دلیل استفاده از ابزار آلوده

3- بیماری های جدی پوستی

4- عفونت های پوستی بعد از انجام تاتو

 

میکروبلیدینگ 

میکروبلیدینگ چیست؟

نسلی دیگر از تاتو روی بدن تحت عنوان میکروبلیدینگ در صنعت مد و آرایش فعالیت میکند. که البته تفاوت های اساسی این دو روش با هم ، متقاضیان با سلیقه های متفاوت را به سمت خود میکشد.

با توجه به پیشرفت روزافزون علم در تمامی زمینه ها، محصولات و صنعت آرایشی نیر به سرعت در حال پیشرفت و رقابت با روش های قدیمی در حوزه خود می باشد. زیبایی از جمله مواردی است که در تمامی دوران مورد توجه انسان ها به ویژه خانم ها و همچنین افرادی که در زمینه مد و فشن فعالیت دارند ، بوده و خواهد بود. روش ها و فنون مختلفی برای آرایش صورت وجود دارد که در این میان پرپشت  بودن موهای ابرو و مژده ، یکی از مواردی است که تاثیر به سزایی در زیبایی صورت می تواند ، داشته باشد. اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که کم پشتی موها در ناحیه ابروهایتان شما را آزرده می کند، حتما به فکر روش هایی برای رفع این مشکل بوده اید. بعد از تاتو و میکروپیگمنتیشن ، میکروبلیدینگ ، روش نوینی است که به تازگی و حدودا دو سالی می شود که برای کشیدن طرح تاتو و نقوش روی بدن مورد استفاده می گیرد. به عبارتی دیگر میکروبلیدینگ نوعی از تاتو است اما با تفاوت هایی ! دستگاه تاتو با استفاده از سوزن های ظریفی که روی دستگاه کار گذاشته شده است ، رنگ تاتو را به داخل پوست تزریق می کند و طرح مورد نظر را روی بدن ایجاد می کند. اما تفاوت روش میکروبلیدینگ با تاتو در این مورد است که در میکروبلیدینگ خطوطی نامنظم به صورت ریز و درشت و ظریف لابه لای ابروهای شخص ایجاد می کنند که اتفاقا به دلیل همین نامنظم بودن این خطوط ، طرح حالتی طبیعی به خود میگیرد. این عمل در میکروبلیدینگ توسط دستگاهی غیر الکتریکی انجام می شود. تفاوت دیگر این روش با تاتو در عمق تزریق رنگ تاتو به پوست هم می تواند باشد. در میکروبلیدینگرنگ در سطح کم عمق  تر پوست نسبت به تاتو قرار میگیرد و به راحتی می توان آن را پاک و طرحی دیگر را جایگزین کرد. البته این نکته را هم می بایستی در نظر گرفت که به دلیل کم عمق بودن رنگ در پوست ، ماندگاری این روش نیز طبیعتا کمتر است. از طرفی چون ممکن است سلیقه افراد در طول زمان تغییر کند، روش میکروبلیدینگ بیشتر مورد توجه عموم قرار گرفته است.

تفاوت میکروبلیدینگ و میکروپیگمنتیشن

هر دو این روش ها ، زیر مجموعه ای از تاتو محسوب می شوند. با این تفاوت که تاتو به لایه های عمیق و زیرین پوست نفوذ می کند اما در میکروپیگمنتیشن ، به نسبت روش تاتو ، رنگ به لایه های کم عمق تر نفوذ کرده و در روش آخر ، یعنیمیکروبلیدینگ ، رتگ تاتو به لایه های سطحی تر و کم عمق تر پوست حتی نسبت به مبکرپیگمنتیشن قرار می گیرد و به همین دلیل ماندگاری کمتری نیز دارد. البته دو روش آخر جز تاتو نیمه دائمی محسوب میشوند.

هزینه میکروبلیدینگ

در بین سه روش یاد شده ، روش میکروبلیدینگ هزینه بالاتری نسبت به دیگر روش ها دارد. البته هزینه ها در مناطق مختلف می تواند متغیر باشد اما به طور کلی و عرف ، کار میکروبلیدینگ حدودا بین 400 تا 700 هزار تومان هزینه دارد.

 

پوست یکی از مهمترین و حساس ترین نقاط بدن است که در زیبایی انسان تاثیر به سزایی دارد. تمامی روش هایی که در این مقاله به آن ها پرداخته شد ، بی شک دارای عوارضی هر چند کم ، هستند که متقاضیان برای انجام آن می بایستی حتما این موارد را در نظر داشته و با علم به این موضوعات اقدام کنند. مهمترین نکته ای که بایستی رعایت شود ، رعایت اصول بهداشتی در انجام این قبیل کارهاست . حال با توجه به نکات و مواردی که گفته شد ، افرادی که علاقه مند به اصلاح نقص های ابرو خود می باشند ، و طبیعی بودن آن هم برایشان از اهمیت زیادی برخوردار است و تاتو دائمی را نمی پسندند ، می توانند از روش میکروبلیدینگ استفاده کنند.

روش انجام میکرودرم ابریژن

کسانی که قصد انجام میکرودرم ابریژن را دارند، حتما این نکته را در نظر بگیرند که این کار نیاز به تخصص و دانش زیاد و دقیق دارد. لذا حتما در مطب و کلینیک های پزشکی این کار را انجام دهند و حتما تحت نظر پزشک های پوست اقدام به انجاممیکرودرم ابریژن کنند. قبل از میکرودرم ابریژن نیاز هست که شما پوست خود را به طور کامل از لوازم آرایشی پاک کنید و حتما قبل از انجام این کار پوست خود را پاکسازی کنید.

کار میکرودرم ابریژن حدودا 20 الی 30 دقیقه طول می کشد.پس از آن برای جلوگیری از التهاب و خشک شدن پوست از کرم های کاهش دهنده التهاب نظیر زینک و استفاده می کنند. کسانی که شاغل هستند و نیاز هست در طول روز بیرون و در معرض آفتاب باشند ، میتوانند فقط از کرم ضد آفتاب استفاده کنند.

شما می توانید روش میکرودرم ابریژن را حداقل بین 3 تا 5 جلسه به فاصله یک ماهه برای جوان سازی پوست خود به کار ببرید.

هزینه میکرودرم ابریژن

 

هزینه ها معمولا بسته به مطب و پزشک و همچنین منطقه  مورد نظر متغیر است ولی به صورت حدودی هزینه میکرودرم ابریژن جلسه ای بین 70 تا 100 هزار تومان در نظر گرفته شده است.



:: برچسب‌ها: , ریموور تاتو , میکروبلیدینگ , دستگاه تاتو , رنگ تاتو , میکرودرم ابریژن ,
:: بازديد از اين مطلب : 997
|
امتياز مطلب : 0
|
تعداد امتيازدهندگان : 0
|
مجموع امتياز : 0
تاريخ انتشار : پنج شنبه 23 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali

در حال حاضر ساختمان های بسیاری با توجه به اصول و قواعد ساختمان سازی و با توجه به شیوه های نوین ساخت و ساز , در اکثر شهرهای بزرگ احداث می گردند مهمترین ضرورت هر ساختمان مقاومت آن در برابر بلاهای طبیعی همچون زلزله و .... و یا سایر عوامل تخریب کننده ی باشد . از این رو مهندسان و کارشناسان عمران بر روی این قضیه تمرکز خاصی داشته و مقاوم سازی ساختمان در الویت  اول جهت نوسازی و بهسازی ساختمانهای موجود قرار دارد .

روشهای متعددی برای مقاوم سازی ساختمان ها وجود داشته که یکی از آنها  مقاوم سازی با  frp    می باشد . این روش در حال حاضر به دلیل مزایایی که دارد یکی از بهترین روش ها و کاربردی ترین روش جهت مقاوم سازی ساختمان        می باشد. درروشهای مقاوم سازی از مصالح نوینی استفاده می گردد که قبلاً در مقاوم سازی ساختمان از آن استفاده نمیشده است. در این روش انواع مختلفی از مصالح مورد استفاده قرار می گیرد که سعی می کنیم در این مقاله بیشتر درباره این روش توضیح دهیم . به طور کلی مقاوم سازی ساختمان و مقاوم سازی سازه ها بتنی امری مهم در جامع شهری است . که در حال حاضر اهمیت بالایی دارد و مهندسان ناظر در این زمینه نظارت لازم راجهت جلو گیری از ساخت سازه های با کیفیت پایین خواهد داشت. , در روش مقاوم سازی با FRP  کیفیت موادی که مورد استفاده قرار            می گیرد بسیار حائزاهمیت بوده زیرا عملکرد مواد FRP مقاومت  و کارایی این روش را تضمین می کند .

انواع مواد FRP

مواد  FRP یا فیبرهای پلیمری تقویت شده که در ارتباط با مقاوم سازی و تقویت سازه های بتنی کاربرد دارند، ازدوجزءاساسی تشكیل می‌شوند,  فایبر (الیاف) ورزین (ماده چسباننده). فایبرهای FRP كه دارای مقاومت کششی بسیار بالایی می باشند جزء اصلی در محاسبات مقاوم سازی با FRP محسوب می‌شوند. فیبرهای تشکیل دهنده FRP می توانند در یک راستا یا در دو راستای عمود بر هم قرار داشته باشند. رزین FRP نیز اصولاً به عنوان یك محیط چسباننده عمل می ‌كند كه فایبرها را دركنار یكدیگر نگاه می‌ داردو عاملی جهت انتقال برش و کشش از سوی بتن به الیاف FRP       می باشد

روش مقاوم سازی با FRP  مزایای بسیاری دارد که در زیر به چند مورد آن اشاره می شود :

– افزایش مقاومت در برابر عوامل محیطی مانند خستگی، خوردگی، رطوبت، تغییر دما و….

– افزایش مقاومت ، عمر مفید و بهسازی و مقاوم سازی تاسیسات و تجهیزات (سازه های خاص) توسط سیستم های کامپوزیتی

علاوه بر موارد بالا می توان به صورت دقیق تر مزایای بیشتری را برای این روش بیان نمود , به طوری که هر یک از مزایای زیر به حدی مهم می باشند که به تنهایی دلیل کافی برای استفاده از این روش می باشند.

ü      وزن کم , به طوری که مصالح این روش بسیار کمتر از وزن فولاد می باشد .

ü      مقاومت بالا به طوری که نسبت به حجمی که در متر مربع از این مصالح استفاده می شود , مقاومت بسیار بالاتری دارد.

ü      مقاومت شیمیایی بالا نسبت به فولاد و بتن در برابر خوردگی زیرا در محیط های اسیدی و قلیایی میزان خوردگی بالا می رود اما با این حال باز هم می توان گفت محصولات FRP مقاومت بسیار بالایی در بابر خوردگی دارند.

ü      عایق بودن در میدان های الکتریکی و مغناطیسی

ü      سهولت در حمل و نقل و انبار کردن زیرا  وزن بسیار کمی دارد و نداشتن تاریخ مصرف.

ü      سهولت در اجرا ,زیرا ورقه های  FRPتوسط رزین بر سطح بتن چسبانده می شود و اجرای آنرا بسیار راحت می نماید.

ü      هزینه پایین محصولات  frp  نسبت به حجم بالای خرید مصالح متداول باعث شده تا مورد توجه قرار بگیرد .

ü      مدت زمان اجراء محصولات frp  .

به طور واضح می توان بیان نمود که مزایای روش مقاوم سازی با FRP  بسیار زیاد بوده و تا حدودی  با این مزایا آشنا شدیم حال با انواع مختلف مصالح مورد استفاده در این روش می پردازیم , مصالحی که در روش مقاوم سازی با FRP  استفاده می گرددمتنوع بوده و متناسب با نیاز مقاوم سازی یک ساختمان مواد مختلفی استفاده خواهد شد مانند:  میله های کامپوزیتی و ورقه های کامپوزیتی و ....که در زیر به صورت خلاصه درباره هر کدام توضیح داده شده است :

ورقه‌های كامپوزیتی

 ورقه های کامپوزیت ,ورقه‌هایی با ضخامت چند میلیمتر و از جنس FRPمی باشند. شیوه استفاده از ورقه های کامپوزیتی به این صورت است که با چسب‌های مستحكم و مناسب به سطح بتن چسبانده می‌شوند. مهمترین دلیل استفاده از این ورقه ها تقویت بتن است زیرا به سطح بتن چسبیده شده و عامل انتقال تنشهای برشی و کششی از سطح بتن می باشد. ورقه‌های FRP پوشش مناسبی جهت ایزوله كردن سازه‌های آبی از محیط خورنده اسیدی یا قلیایی مجاور می باشند, همچنین از ورقه‌های كامپوزیتی FRPجهت تعمیر و تقویت سازه‌های آسیب دیده استفاده می‌شوند.

میله های كامپوزیتی:

میله های کامپوزیتی میله هایی می باشند که از جنس کامپوزیت بوده میله های کامپوزیتی جایگزین میلگردهای فولادی در بتن آرمه می شوند این میله ها مشکلاتی که در سازه ها ,خرابی به وجود می آورد را حل نموده به طوری که  كاربرد این میله‌ها به دلیل عدم خوردگی، مساله كربناسیون و... را كه از جمله مهم‌ ترین عوامل مخرب در سازه‌های ساختماتی بتن آرمه هستند، را به كلی حل خواهند نمود.

مدل دیگر استفاده از مصالح ساختمانی FRP  به شکل پروفیل های ساختمانی می باشد , به طوری که این پروفیل ها به شکل های T شکل ,نبشی شکل و یا ناودانی مورد استفاده قرار می گیرند , این محصولات جایگزین بسیار مناسبی برای سازه های ساختمانی که در معرض خوردگی یا زنگ زدگی که در مجاورت آب است می باشند , به طور دقیق محصولات FRP , کاربردهایی همچون مقاوم سازی برشی تیرها, مقاوم سازی فشاری ستون ها, مقاوم سازی برشی ستون ها, مقاوم سازی پیچشی ستون ها, مقاوم سازی برشی دیوارها , محافظت دربرابر خوردگی  و ... را در سازه ها دارند.

میزان استفاده از محصولات FRP نشان دهنده برتری این روش در بین روش های مقاوم سازی ساختمان می باشد زیرا همانطور که اشاره شد این محصولات کامپوزیتی نسبت به فلزات مزایای بسیاری دارند, کامپوزیت‌های FRPمورد استفاده برای تقویت سازه‌ها متشکل از ماتریس پلیمری گرماسخت از قبیل رزین اپوکسی و الیاف معدنی می‌باشد. به طور واضح تر می توان گفت روش مقاوم سازی با FRP به عنوان ترکیب الیاف و رزین برای لایه کامپوزیت ، رزین‌های مرتبط برای چسباندن به سطح بتن تعریف می‌شود., مزایایی همچون بالا بودن مقاومت در مقابل نیروهای خمشی و برشی,  سبکی و بالا بودن نسبت مقاومت به وزن , بالا بودن دوام و پایداری, انعطاف پذیری در کاربرد در سطوح و شکلهای مختلف , مقاومت در مقابل خوردگی و عوامل شیمیایی مانند اسیدها و بازها و همچنین مقاومت در برابر آب و رطوبت , عایق بودن در محیط های مغناطیسی و الکتریکی و ... باعث استفاده این روش در مقاوم سازی می شود.

شرکتهایی که اجناس و کالاهای خود را توسط کارشناسان فروش و از طریق بازاریابی و تبلیغ به فروش می رسانند , از این نرم افزار می توانند استفاده کنند , به طوری که با این نرم افزار مدیریت فروش به صورت منظم و دقیق انجام می شود و فرایند همکاری در فروش با استفاده از سیستم و به صورت دقیق تر انجام می شود , شرکتها و اداره ها با استفاده از این نرم افزار و از طریق سایت خود می توانند با کارشناسان فروش همکاری کنند , به طوری که لیست محصولات و درصدهای همکاری در فروش برای هر محصول، پس از ثبت نام در پنل شخصی شخص  ,که تحت نرم افزار مدیریت فروش و مستقل از سایت می باشد ، قابل مشاهده خواهد بود.

به طوری که روش همکاری در فروش از این طریق بسیار آسان می باشد  و کافیست فقط بنرها یا محصولات را در سایت، وبلاگ یا فروشگاه خود معرفی کنید و از طریق لینک مختص به خود به فروش برسانید و بدون دخالت شرکت و توسط نرم افزار همکاری در فروش پورسانت شما محاسبه می شود در این نرم افزار تسویه حساب به طور خودکار انجام می گیرد.

 

سیستم اتوماسیون اداری نیز یکی از سیستم های مهم و پر کاربرد در اکثر سازما ن ها است , سیستمهای اتوماسیون اداری از لحاظ امکانات کاربری دارای قابلیتهای گوناگونی هستند ولی اگر تعریف اتوماسیون اداری پشتیبانی از ارتباطات به معنای عام کلمه در یک سازمان باشد می توان گفت امکانات زیر را در بر دارد:

 


:: برچسب‌ها: ,مقاوم سازی ساختمان ,مقاوم سازی با frp ,مقاوم سازی سازه های بتنی ,
:: بازديد از اين مطلب : 873
|
امتياز مطلب : 0
|
تعداد امتيازدهندگان : 0
|
مجموع امتياز : 0
تاريخ انتشار : یک شنبه 21 آبان 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali

در مقالات قبلی به بررسی نرم افزارهای کاربردی همچون , نرم افزار مدیریت مطب , نرم افزار مدیریت پیمان , سیستم اتوماسیون اداری و ... اشاره نمودیم و بیشتر با این نرم افزارها آشنا شدید . در حال حاظر و با پیشرفت تکنولوژی نرم افزارهای بسیاری در حوزه خدمات دهی تولید شده است , که اکثر کاربرد آنها برای رفاه حال کاربران و تسهیل در امور می باشد , به طوری که نرم افزار اتوماسیون اداری برای تسهیل در امور اداره ها و سازمان ها و دسترسی کارمندان به سیستم شبکه و کامپیوتری سازمان و بهتر انجام شدن امور استفاده می شود و نرم افزار مدیریت مطب , امور مرتبط به مطب پزشکان همچون نوبت دهی و بایگانی نمودن پرونده بیماران و ... را انجام می دهد , اما یکی از این نرم افزارهای مهم نرم افزار مدیریت قراردادها است ,

امور مربوط به قراردادها در سازمان ها از جمله فعالیت های کلیدی محسوب می شود و با هر چه بزرگتر شدن سازمان و افزایش تعداد قراردادها و پیمانکاران که دسته بندی و مدیریت این قراردادها را کاری دشوار و بسیار هزینه بر خواهد کرد, از طرفی دسترسی سریع به اطلاعات مربوط به قراردادها و پرداخت صورت وضعیتها امری حیاتی می باشد از همین رو سازمانها برای کنترل کردن این قراردادها و کاهش میزان خطاها و هزینه ها اقدام به تهیه نرم افزارهای مدیریت امور قراردادها می کنند، باید به این نکته نیز توجه داشت که تهیه نرم افزار نا مناسب خود باعث افزایش هزینه ها خواهد بود. نرم افزار مدیریت قراردادها کاربردهای فراوانی دارد که در زیر به چند نمونه از آنها اشاره نموده ایم :

ü      هزینه های پرداخت شده پروژه ها نیز در نرم افزار بایگانی می شود.

ü      کسورات هر صورت وضعیت به تفکیک قرارداد، پیمانکار و پروژه

ü      تنظیم قراردادهای یکسان بصورت فرمی استاندارد

ü      تهیه بانک اطلاعاتی منظم از قراردادها

ü      در این سیستم قراردادها به تفکیک پیمانکارو پروژه دسته بندی می شود

ü      قراردادهای متنوع هر پیمانکار در نرم افزار دسته بندی می شود

با توجه به کاربردهایی که در بالا ذکر شد قطعا این نرم افزار , بسیار مهم و کاربردی می باشد که در هر شرکت نیاز است ,مخصوصا شرکتهای  پیمانکاری و ساختمانی ,  زیرا این شرکت ها قراردادهای بسیاری منعقد می کنند و با پیمانکاران بسیاری در ارتباط می باشند از همین رو برای تسهیل در امور و جلوگیری از خطا بایستی قراردادها به صورت دقیق بایگانی شود لذا از این سیستم استفاده می کنند.

سیستم دیگری که بسیار مهم است, نرم افزار اتوماسیون اداری می باشد این نرم افزار از جمله نرم افزارهای کاربردی است به طوری که سیتم اتوماسیون اداری تحت وب , در حال حاضر در اکثر سازمان ها و اداره ها کاربرد دارد . این نرم افزار اکثر تعاملات اداری را انجام می دهد و پاسخگوی حجم وسیعی از فرایندهای سازمانی می باشد, پوشش همه‌جانبه نیازهای کاربران توسط نرم افزار سیستم اتوماسیون اداری امکانپذیر است. در دنیای امروزی  مدیریت برگردش كار و مكاتبات اداری و همچنین مدیریت زمان در سازمانها و شرکت ها به طور کلی تغییر کرده است و استفاده از رو‎شهای قدیمی و مشكل‎ساز اداری غیرمكانیزه قابل قبول نمی باشد. حجم بالای اطلاعات و مكاتبات و دسترسی ، مسئولین و مدیران را كه به مدیریت زمان در مجموعه تحت رهبری خود بها می‎دهند ، به سوی اتوماسیون اداری در ابعاد مختلف رهنمون ساخته است.

نرم افزار اتوماسیون اداری تحت وب علاوه بر پشتیبانی کامل فرآیندها و تعاملات مورد نیاز برای تولید و گردش نامه‌ها و مکتوبات اداری ، کارهای مربوط به مدیریت زمان کارمندان , مدیریت کارهای اداری ، جلسات  و اطلاعات سازمانها را نیز تحت پوشش قرار می دهد.

علاوه بر نرم افزارهایی که در بالا به آنها اشاره شد و اکثریت آنها در زمینه اداری بسیار کاربردی می باشند,سیستم همکاری در فروش نیز بسیار مهم و اساسی است به طوی که در حال حاضر اکثر فعالیت ها و فروش محصولات یا ارائه خدمات با صرف وقت و هزینه و به طور کلی بازاریابی امکانپذیر است یا بازخورد بیشتری در بین مشتریان دارد سیستم همکاری در فروش سیتمی بین بازاریاب و مشتریان می باشد به طوری که بازاریاب با استفاده از ثبت نام در سایت یا وبلاگ مورد نظر, تبلیغات محصول یا آپلود فایل ها یا بنر تبلیغاتی محصولات را به فروش می رساند و پورسانت خود را دریافت می کند.سیستم همکاری در فروش به صورت دقیق می باشد و حتی خیلی از این سیستم ها فروشگاه رایگان در اختیار شما قرار می دهند.



:: برچسب‌ها: ,همکاری در فروش ,مدیریت قراردادها ,اتوماسیون اداری ,
:: بازديد از اين مطلب : 973
|
امتياز مطلب : 0
|
تعداد امتيازدهندگان : 0
|
مجموع امتياز : 0
تاريخ انتشار : یک شنبه 21 آبان 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali

معرفی یکی دیگر از سایت های فروش شارژ از ناسا ٢٤ که بصورت ٢٤ ساعته مستقیم از اپراتور ها خدمات ارائه میکنند
شما میتوانید برای خرید شارژ سیم کارت همراه اول ، ایرانسل ، رایتل و تالیا بصورت شارژ مستقیم و شارژ بصورت رمزی و یا پین کدی اقدام نمایید
از دیگر خدمات سایت شارژ ارائه شارژ های بین المللی کلیه کشور ها میباشد که با داشتم کارت بانکی شتاب میتوانید سیم کارت مورد ن نظر خودتان را در سریع ترین زمان ممکن شارژ نمایید
در سایت ناسا ٢٤ امکان پرداخت قبوض براحتی امکان پذیر است و شما میتوانید براحتی از منزل و یا محل کار خودتان با دسترسی به سایت قبض خودتان را پرداخت کنید
پرداخت قبض اب برق گاز و موبایل و عوارض شهرداری و یا راهنمایی رانندگی از دیگر خدمات ارائه شده سایت nasa٢٤.com میباشد.
همچنین در ارائه خدمات مربوط به فعال سازی اینترنت پرسرعت و خرید بسته های اینترنتیهمراه اول و ایرانسل و همچنین فعال سازی مستقیم اینترنت رایتل میتوانید از ناسا ٢٤ کمک بگیرید
سایت ناسا ٢٤ با پشتیبانی بصورت تلفنی همیشه در کنار شما خواهد بود.
هموطن گرامی ما همیشه سعی میکنیم که بهترین خدمات شارژ در کشور را به شما عرضه کنیم.

از اینرو با حمایت شما توانسته ایم بهترین سامانه خرید شارژ همراه اول و ایرانسل و شارژ رایتل و تالیا را برای شما بصورت ٢٤ ساعته فراهم نماییم.

مهمترین خدماتی که این وب سایت به شما میدهد به شرح زیر است:

  1. شارژ مستقیم سیم کارت ایرانسل بدون وارد کردن کد شارژ
  2. شارژ بصورت رمزی یا کد ایرانسل
  3. شارژ شگفت انگیز ایرانسل در ناسا٢٤
  4. خرید بسته های اینترنتی ٤G , ٥G , ٣G
  5. خرید بسته اینترنت بصورت سریع و با فعال سازی مستقیم توسط اپراتور ایرانسل در سریع ترین زمان
  6. شارژ به مقدار دلخواه برای کلیه اپراتورها در کمتر از ١ ثانیه
  7. شارژ مستقیمسیم کارت همراه اول بدون وارد کردن کد شارژ بصورت اتو
  8. شارژ بصورت پین یا کد همراه اول (رمزی)
  9. خرید بسته اینترنت همراه اولبا فعال سازی کد دستوری ارائه شده در سایت
  10. شارژ مستقیم سیم کارت رایتل بدون وارد کردن کد شارژ
  11. شارژ بصورت پین یا کد رایتل
  12. شارژ و فعال کردن بسته اینترنت رایتل
  13. شارژ مستقیم سیم کارت تالیا بدون وارد کردن کد شارژ
  14. شارژ بصورت پین یا کد تالیا
  15. پرداخت کلیه قبوض آب برق گاز همراه اول دائمی شهرداری و ....
  16. شارژ مستقیم سیم کارت های خارجی و پشتیبانی از کلیه شرکت های دنیا
  17. خرید آنتی ویروس اورجینال اعم از نود ٣٢
  18. خرید گیفت کارت های بین المللی

چرا شارژ مستقیم ایرانسل به صرفه تر از شارژ بصورت پین یا کدی میباشد. عزیزان در نظر داشته باشند اگر میخواهند بیشتر شارژ بشوید (حداقل ٢درصد) پیشنهاد میشود بصورت مستقیم یا بصورت شارژ دلخواه سیم کارتتان را شارژ بفرمایید.

 



:: بازديد از اين مطلب : 794
|
امتياز مطلب : 0
|
تعداد امتيازدهندگان : 0
|
مجموع امتياز : 0
تاريخ انتشار : سه شنبه 3 مرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali

معرفی یکی دیگر از سایت های فروش شارژ از وردسا ٢٤ که بصورت ٢٤ ساعته مستقیم از اپراتور ها خدمات ارائه میکنند
شما میتوانید برای خرید شارژ سیم کارت همراه اول ، ایرانسل ، رایتل و تالیا بصورت شارژ مستقیم و شارژ بصورت رمزی و یا پین کدی اقدام نمایید
از دیگر خدمات سایت شارژ ارائه شارژ های بین المللی کلیه کشور ها میباشد که با داشتم کارت بانکی شتاب میتوانید سیم کارت مورد ن نظر خودتان را در سریع ترین زمان ممکن شارژ نمایید
در سایت وردسا ٢٤ امکان پرداخت قبوض براحتی امکان پذیر است و شما میتوانید براحتی از منزل و یا محل کار خودتان با دسترسی به سایت قبض خودتان را پرداخت کنید
پرداخت قبض اب برق گاز و موبایل و عوارض شهرداری و یا راهنمایی رانندگی از دیگر خدمات ارائه شده سایت werdsa٢٤.com میباشد.
همچنین در ارائه خدمات مربوط به فعال سازی اینترنت پرسرعت و خرید بسته های اینترنتیهمراه اول و ایرانسل و همچنین فعال سازی مستقیم اینترنت رایتل میتوانید از ناسا ٢٤ کمک بگیرید
سایت وردسا ٢٤ با پشتیبانی بصورت تلفنی همیشه در کنار شما خواهد بود.
هموطن گرامی ما همیشه سعی میکنیم که بهترین خدمات شارژ در کشور را به شما عرضه کنیم.

از اینرو با حمایت شما توانسته ایم بهترین سامانه خرید شارژ همراه اول و ایرانسل و شارژ رایتل و تالیا را برای شما بصورت ٢٤ ساعته فراهم نماییم.

مهمترین خدماتی که این وب سایت به شما میدهد به شرح زیر است:

  1. شارژ مستقیم سیم کارت ایرانسل بدون وارد کردن کد شارژ
  2. شارژ بصورت رمزی یا کد ایرانسل
  3. شارژ شگفت انگیز ایرانسل در ناسا٢٤
  4. خرید بسته های اینترنتی ٤G , ٥G , ٣G
  5. خرید بسته اینترنت بصورت سریع و با فعال سازی مستقیم توسط اپراتور ایرانسل در سریع ترین زمان
  6. شارژ به مقدار دلخواه برای کلیه اپراتورها در کمتر از ١ ثانیه
  7. شارژ مستقیم سیم کارت همراه اول بدون وارد کردن کد شارژ بصورت اتو
  8. شارژ بصورت پین یا کد همراه اول (رمزی)
  9. خرید بسته اینترنت همراه اولبا فعال سازی کد دستوری ارائه شده در سایت
  10. شارژ مستقیم سیم کارت رایتل بدون وارد کردن کد شارژ
  11. شارژ بصورت پین یا کد رایتل
  12. شارژ و فعال کردن بسته اینترنت رایتل
  13. شارژ مستقیم سیم کارت تالیا بدون وارد کردن کد شارژ
  14. شارژ بصورت پین یا کد تالیا
  15. پرداخت کلیه قبوض آب برق گاز همراه اول دائمی شهرداری و ....
  16. شارژ مستقیم سیم کارت های خارجی و پشتیبانی از کلیه شرکت های دنیا
  17. خرید آنتی ویروس اورجینال اعم از نود ٣٢
  18. خرید گیفت کارت های بین المللی

چرا شارژ مستقیم ایرانسل به صرفه تر از شارژ بصورت پین یا کدی میباشد. عزیزان در نظر داشته باشند اگر میخواهند بیشتر شارژ بشوید (حداقل ٢درصد) پیشنهاد میشود بصورت مستقیم یا بصورت شارژ دلخواه سیم کارتتان را شارژ بفرمایید.

 



:: بازديد از اين مطلب : 1027
|
امتياز مطلب : 0
|
تعداد امتيازدهندگان : 0
|
مجموع امتياز : 0
تاريخ انتشار : سه شنبه 3 مرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali

لوازم جوشکاری
جوشکاری ارگون:
در جوش آرگون یا تیگ (tig) برای ایجاد قوس جوشکاری از الکترود تنگستن استفاده می شود که این الکترود برخلاف دیگر فرایندهای جوشکاری حین عملیات جوشکاری مصرف نمی شود.
حین جوشکاری گاز خنثی هوا را از ناحیه جوشکاری بیرون رانده و از اکسیده شدن الکترود جلوگیری می کند.
در جوشکاری تیگ الکترود فقط برای ایجاد قوس بکار برده می شود و خود الکترود در جوش مصرف نمی شود در حالیکه در جوش قوس فلزی الکترود در جوش مصرف می شود. در این نوع جوشکاری از سیم جوش(fillr metal)بعنوان فلز پرکننده استفاده می شود.و سیم جوش شبیه جوشکاری با اشعه اکسی استیلن(mig-mag)در جوش تغذیه می شود.
کاربرد این جوش عموما در جوشکاری موارد زیر است:
۱- فلزات رنگین از قبیل آلومینیوم…نیکل…مس و برنج (مس و روی) است.
۲- جوشکاری پاس ریشه در لوله ها و مخازن
۳- ورقهای نازک
مزایای tig :
۱- بعلت اینکه تزریق فلز پرکننده از خارج قوس صورت میگیرد.اغتشاش در جریان قوس پدید نمی آید.در نتیجه کیفیت فلز جوش بالاتر است.
۲- بدلیل عدم وجود سرباره و دود و جرقه ,منطقه قوس و حوضچه مذاب بوضوح قابل رویت است.
۳- امکان جوشکاری فلزات رنگین و ورقهای نازک با دقت بسیار زیاد.
انواع الکترودها در tig :
۱- الکترود تنگستن خالص (سبز رنگ)برای جوش آلومینیوم استفاده می شود و حین جوشکاری پت پت می کند.
۲- الکترود تنگستن توریم دار که دو نوع دارد الف-۱% توریوم دار که قرمز رنگ است ب-۲% توریم دار که زرد رنگ میباشد.
۳- الکترود تنگستن زیرکونیم دار که علامت مشخصه آن رنگ سفید است.
۴- الکترود تنگستن لانتان دار که مشکی رنگ است.
۵- الکترود تنگستن سزیم دار که طلایی رنگ است.
این دو نوع آخر جدیدا در بازار آمده اند.
تورچ جوشکاری
انواع تورچ های  tig  :
۱-تورچهای شیر دارکه بصورت ثابت وفلکسیبل مباشد
۲-تورچهای سوییچ دارکه بصورت ثابت و فلکسیبل میباشد

تورچ  آرگون
تورچ هوا خنک
جوش آرگون
الکترود تنگستن
لوازم آرگون

لوازم تورچ co٢
 
 
تورچ و گرمکن گاز CO٢
توسئه صنعت ایرانیان تامین کننده انواع تورچ CO٢ در آمپرهای مختلف می باشد
تورچ ها مناسب برای انواع جوشکاری سبک ونیمه سنگین می باشند.
تورچ ها دارای قطعاتی می باشند که عبارتند از:
گردنه – دسته – قاب – اداپتور- فنر- کابل قدرت – روکش – شعله پوش – نازل – گاز پخش کن
تورچ CO٢
بمنظور جوشکاری انواع قطعات فولادی با مقاطع مختلف قابل استفاده است
تورچ CO٢ از مرغوب ترین ترکیبات شامل قطعات برنجی ، کابل و شلنگ با استانداردهای روز جهانی تولید شده است.
دسته تورچ CO٢ از جنس پلی آمید الیاف دار با پایداری بالا در برابر حرارت و ضربه ساخته شده است.
تورچ CO٢ قابلیت استفاده در کاربردهای طولانی مدت صنعتی با آمپر بالا را دارد ،که از با اهمیت ترین قابلیت این محصول است.
تورچ CO٢ می تواند در متراژهای گوناگون از ۴ تا ۱۲ متر مطابق سفارش مشتری طراحی و ساخته شود.
کلیه اتصالات الکتریکی تورچ CO٢ مانند: اتصالات شاستی و بخش برنجی اتصال به دستگاه مطابق با استانداردهای روز اروپا طراحی و ساخته شده است.
قابلیت بالای گردش آب برای تسریع در خنک کردن تمامیه قطعات درونی تورچ از دیگر مزایای این محصول می باشد.
آرگونومی بالای تورچ CO٢ موجب شده کاربر به سادگی بتواند پیچیده ترین قطعات فولادی را جوشکاری نماید.
انواع تورچ CO٢
تورچ CO٢
SB١٥ سه متری و چهار متری
تورچ CO٢
SB٢٥ سه متری
تورچ CO٢
SB٣٦ سه متری و چهار متری
تورچ CO٢
SB٥٠١ سه متری و چهار متری
تورچ CO٢
MAXI٤٠٠٠ سه متری و چهار متری

تورچ و برش پلاسما
پلاسما : تورچ پلاسما به دو گروه آب خنک و هوا خنک تقسیم می شود .
ونیز تورچ پلاسما به دو مدل دستی و اتوماتیک تقسیم می شود .
اب خنک دستی ، این تورچ برای بریدن ورق های با ضخامت بالا و کارهای طولانی استفاده می گردد .
که سیستم کاردهی ان به صورت فرمان دستی از طریق اپراتور ان صورت می گیرد . گردنه cp ٢٠٠ دستی که عملیات برش کاری را انجام می دهد .
الکترود – نازل – گپ :
که روی گردنه تورچ پلاسما بسته می شود و از اجزائ تشکیل دهنده گردنه می باشد بعد از عملیات های برش کاری  باید تعویض گردد .
کابل و شیلنگ اصلی اب برق :
که از یک کابل افشان و یک شیلنگ و دو عدد کابلشو تشکیل شده است .
به دلیل طولانی بودن برشکاری کابل ذکر شوده گرم می شود
وبه همین دلیل از داخل ان اب جهت خنک کردن عبور می کند این اب عبور
داده شوده از شیلنگ به منظور خنک کردن گردنه تورچ پلاسما cp ٢٠٠ نیز مورد استفاده قرار می گیرد .
همچنین این اب توسط یک شیلنگ کوچکتر دیگر عملیات بر گشت را انجام می دهد و به سیستم واتر گول دستگاه برش پلاسما می رسد .
سیستم فرمان و جرفه زدن این تورج پلاسما توسط دو نوع سیم که یک سیم به سایز ۲.۷۵ به منظور فرمان میکرو سوئیچ (دستی) و یک
سیم ۲.۵ تک رشته ای به منظور پایلوت (جرقه) صورت میگیرد .
سانترال نری تورچ پلاسما :
شامل ۹ عدد سوزن میباشد که این سوزن ها هر کدام فرمان دستی ،
فومان جرقه عملیات برشکاری را انجام می دهد برای فرمان دستی
سوزن های ۱و۹ برای فرمان جرقه سوزن ۶-۵ بسته می شود.
شیلنگ گاز :
کلیه تورچ پلاسما اعم از هوای خنک و آب خنک باید حتما از باد استفاده شود تا عملیات برشکاری صورت گیرد
اب خنک اتوماتیک عمودی :
این تورچ فقط روی دستگاه برش   cnc که قابلیت برنامه ریزی و بریدن ورق با ضخامت و دقت زیاد اسنفاده می گردد.
تفاوت تورچ پلاسما اتوماتیک ودستی در گردنه و روکش بیرونی ان می باشد .
 
گردنه این تورچ اتوماتیک به صورت عمودی که روی دستگاه cnc نصب میشود
واز طریق دستگاه فرمان اتوماتیک میگیرد .
روکش این ترچ پلاسما باید حتما زرهی باشد .
برای اینکه این تورچ روی دستگاه cnc  نصب می شود .
ودستکاه دارای یکسیستم کامپیوتری میباشدو عدم استفاده
از این روکش باعث نویز و اختلال در سیستم برش کاری می شود .
کلیه اجزا تشکیل دهنده تورج اتوماتیک همانند تورچ دستی می باشد که قبلا توضیح داده شود.
لازم بذکر است که در بند ۶ تنها تفاوت در سوزنها می باشد
که سوزن ۴-۲ در تورچ پلاسما اتوماتیک به هم اتصال دارند.
تورچ پلاسما
هوا خنک :
این تورچ ها مانند اب خنک بصورت دستی و اتوماتیک میباشند
ونبز در امپرهای مختلف در بازار بسته به نوع کاربرد صنعتی مورد
استفاده قرتار می گیرند که از نظر تقسیم بندی به امپر ۳۰- ۵۰ – ۸۰ -۱۴۱ -۱۵۰ تقسیم می گردد.
تورچهای ۳۰-۵۰-۸۰ برای سبک و ورقهای نازک کم حجم مورد استفاده قرار می گیرد.
که در صنعت از این تورچ کمتر استفاده میشود
به دلیل عمر کوتاه تورچ مقرون به صرفه نبست اما تورچ ۱۴۱ و ۱۵۰ برای کارهای
صنعتی و بریدن ورقهای با ضخامت بالا و حجم کاری زیاد مورد استفاده است .
اجزا تشکیل دهنده ی این تورچ پلاسما همانند تورچ اب خنک میباشد
با این تفاوت که سیستم خنک کننده تورچ از هوا بجای اب استفاده
می شود به همین دلیل تورچهای هوا خنکاز یک شیلنک و دو سیم تشکیل می شود
وسیستم اتوماتیک هوا خنک همانند اب خنک عمل می کند
لوزم مصرف تورچ پلاسما های ذکر شوده وسیستم اتوماتیک هوای خنک همانند اب خنک عمل می کند  .
لوازم مصرفی تورچ پلاسما ذکر شده اعم از الکترود نازل گپ و گاز پخش کن با یکدیگر فرق دارد

تورچ ماکسی ۴۰۰۰:
مناسب برای انواع جوشکاری سنگین صنعتی
استفاده آسان با قابلیت انعطاف‌پذیری بالا به دلیل طراحی مناسب و استفاده از مواد اولیه با کیفیت عالی
طراحی مطابق تورچ‌های ماکسی Trafimet ایتالیا
طراحی و تست طبق استانداردهای اروپایی EN٥٠٠٧٨
  این محصول از مرغوب ترین متریال شامل قطعات برنجی ، کابل و شلنگ با استانداردهای روز جهانی تولید شده است.
دسته تورچ از جنس پلی آمید الیاف دار با مقاومت بالا در برابر حرارت و ضربه ساخته شده است.
قابلیت استفاده برای کاربردهای طولانی مدت صنعتی با آمپر بالا از مهمترین ویژگیهیای محصول ساخته شده است .
این محصول می تواند در متراژهای متفاوت از ۴ تا ۱۲ متر مطابق سفارش مشتری طراحی و ساخته شود
کلیه اتصالات الکتریکی این محصول مانند اتصالات شستی و بخش برنجی اتصال به دستگاه مطابق با استانداردهای روز اروپا طراحی و ساخته شده است.
قابلیت بالای گردش آب برای تسریع در خنک کردن کلیه قطعات داخل تورچ از دیگر مزایای این محصول می باشد.
آرگونومی بالای این محصول باعث شده کاربر به آسانی بتواند پیچیده ترین قطعات فولادی را جوشکاری نماید.
این تورچ بمنظور جوشکاری انواع قطعات فولادی با مقاطع مختلف قابل استفاده است .

عینک جوشکاری
استفاده از وسایل ایمنی در زمان جوشکاری با برق یا گاز، همچون بسیاری از فعالیت‌های دیگر صنعتی موضوعی است که باید رعایت شود.
ماسک مهم‌ترین وسایله‌ای است که حتما در زمان جوشکاری باید مورداستفاده قرار بگیرد تا از چشم‌ها و صورت کاربر در برابر نورهای و گازهای مضر محافظت کند.
صورت و چشم در زمان فعالیت‌های روزانه باید مورد محافظت و توجه ویژه‌ای قرار بگیرد.
به‌خصوص اگر شغل شما ازجمله‌ی مشاغل صنعتی یا نیمه‌صنعتی است، استفاده از وسایل ایمنی مانند ماسک وعینک کمک بسیار زیادی در محافظت از چشم‌های شما خواهد کرد.
عینک‌هایی که برای استفاده در زمان کار ساخته شده‌اند، شکل‌های گوناگونی دارند.
ماسک‌های جوشکاری، قالبا به صورتی هستند تا کاملا صورت را بپوشانند و بند پلاستیکی هم برای محکم کردن آن روی سر تعبیه‌شده است.
 
عینک جوشکاری شفاف
عینک جوشکاری سفید
استفاده از وسایل ایمنی در زمان جوشکاری با برق یا گاز، همچون بسیاری از فعالیت‌های دیگر صنعتی موضوعی است که باید رعایت شود.
ماسک مهم‌ترین وسایله‌ای است که حتما در زمان جوشکاری باید مورداستفاده قرار بگیرد تا از چشم‌ها و صورت کاربر در برابر نورهای و گازهای مضر محافظت کند.
صورت و چشم در زمان فعالیت‌های روزانه باید مورد محافظت و توجه ویژه‌ای قرار بگیرد.
به‌خصوص اگر شغل شما ازجمله‌ی مشاغل صنعتی یا نیمه‌صنعتی است، استفاده از وسایل ایمنی مانند ماسک وعینک کمک بسیار زیادی در محافظت از چشم‌های شما خواهد کرد.
عینک‌هایی که برای استفاده در زمان کار ساخته شده‌اند، شکل‌های گوناگونی دارند.
ماسک‌های جوشکاری، قالبا به صورتی هستند تا کاملا صورت را بپوشانند و بند پلاستیکی هم برای محکم کردن آن روی سر تعبیه‌شده است.
 
 
ماسک جوشکاری:
کلاه ماسک جوش کاری اتوماتیک بهجوش AS-٢٠٠٠F دارای فیلتری میباشد که میتواند تاریک گردد .
این فیلتر قبل ازجوشکاری روشن میباشد بطوریکه محل جوشکاری وقطعه کار بوضوح قابل مشاهده میباشد . به محض برقرارشدن جریان فیلتر به طور اتوماتیک به سرعت تاریک میشود وبه محض قطع شدن جریان قوس مجددا شفاف میگردد .
زمان تغییر ازحالت شفاف به تاریک ۰٫۰۰۰۱ ثانیه میباشد وزمان برگشت از تاریک به روشن بین۰٫۹-۰٫۱ ثانیه قابل تنظیم میباشد . کلاه ماسک جوش کاری اتوماتیک بهجوش AS-٢٠٠٠F دارای ولوم تنظیم پیوسته شدت تاریکی بین شماره ۱۳-۹ میباشد , که توسط اپراتور قابل تنظیم میباشد .
همچنین کلاه ماسک جوش کاری اتوماتیک بهجوش AS-٢٠٠٠F در حالت عادی وبدون تاریک بودن لنز از اپراتور دربرابر اشعه های مضرUV/IR محافظت مینماید .
این محافظت دربرابر UV/IR مطابق بااستاندارد DIN١٣ همواره صورت میگیرد .
کلاه ماسک جوش کاری اتوماتیک بهجوش AS-٢٠٠٠F توسط باطری های نوری موجود روی ماسک شارژ میگردد و نیازی به تعویض باطری و خاموش و روشن نمودن توسط استفاده کننده ندارد .
کلاه ماسک جوش کاری اتوماتیک بهجوش AS-٢٠٠٠F مجهز به ۲ عدد سنسور حساس به نور میباشد .
همچنین لنز وفیلتر کلاه ماسک جوش کاری اتوماتیک بهجوش AS-٢٠٠٠F توسط یک صفحه پلیمری شفاف بسیار محکم محافظت میگردد .
این صفحه دارای مقاومت بالائی دربرابر خراشیدگی, پایداری حرارتی وعدم چسبندگی دربرابر ذرات می باشد .
۱-پوشش محافظ لنز                                                                                ۹-صفحه تنظیم پایه کلاه
۲-شیشه محافظ خارجی                                                                       ۱۰-ولوم تنظیم سربند
۳-فیلتراتوماتیک                                                                                     ۱۱-پوش روی سربند
۴-شیشه محافظ داخلی                                                                       ۱۲-پیچ های تنظیم سربند
۵-ولوم تنظیم شدت تاریکی                                                                  ۱۳-صفحه تنظیم نقطه ای استقرارکلاه
۶-مهره ثابت                                                                                          ۱۴-مهره نگه دارنده
۷- صفحه درجات تاریکی کلاه                                                               ۱۵-ولوم تنظیم حساسیت
۸-دکمه تنظیم سربند                                                                            ۱۶-ولوم تنظیم تاخیر
روش استفاده از کلاه ماسک جوش کاری اتوماتیک بهجوش AS-٢٠٠٠F :
۱-کلاه ماسک جوشکاری اتوماتیک بهجوش AS-٢٠٠٠F را مطابق (شکل) مونتاژ نمایید.
۲- منبع تغذیه جریان لازم برای کارکردن کلاه ماسک جوش کاری اتوماتیک بهجوش AS-٢٠٠٠F بوسیله سلولهای نوری با دو باتری لیتیوم تامین می گردد که روشن و خاموش شدن آنها بوسیله جریان کنترل میگردد .
کلاه ماسک جوش کاری اتوماتیک بهجوش AS-٢٠٠٠F را می توانید مانند یک کلاه ماسک معمولی استفاده نموده یا بدون نیاز به خاموش کردن و دستکاری پس از استفاده کنار بگذارید.
۳-انتخاب میزان تاریکی: به محض آغاز جریان کلاه ماسک جوش کاری اتوماتیک بهجوش AS-٢٠٠٠F تاریک میگردد
که در اینجا اپراتور میتواند مطابق نیاز و نوع عملیات توسط ولوم شماره ۵ که درشکل آورده شده شدت تاریکی را تنظیم نماید.
۴-انتخاب زمان تاخیر (delay): با تغییر دکمه delay (شماره ۱۶)که در پشت فیلتر نصب شده زمان تغییر لنز کلاه ماسک جوش کاری اتوماتیک بهجوش AS-٢٠٠٠F از تاریک به روشن بین ۰٫۹-۰٫۱ ثانیه قابل تنظیم می باشد .
در حالت تنظیم Min (حداقل):
در این حالت لنز حداقل پس از۰٫۱ ثانیه از حالت تاریک به روشن تغییر میکند که این زمان بستگی به دمای نقطه جوشکاری و شدت تاریکی لنز دارد.این حالت برای جوشکاری های سبک وطول کوتاه مناسب است.



:: بازديد از اين مطلب : 858
|
امتياز مطلب : 0
|
تعداد امتيازدهندگان : 0
|
مجموع امتياز : 0
تاريخ انتشار : یک شنبه 21 خرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali

خرید گیفت کارت از فروشگاه گیفت کارت باز دات کام

 

با عرض سلام خدمت شما خواننده گرامی ، بارها پیش آمده است که کاربران به دنبال یک سایت مطمئن جهتخرید گیفت کارت و خرید اپل ایدی می باشند که به همین منظور ما در این پست قصد داریم بزرگترین فروشگاه گیفت کارت ایران را به آدرس اینترنتی giftcardbaz.com به شما معرفی نماییم .  با ما همراه باشید تا به معرفی محصولات ارائه شده و خدمات این سایت بپردازیم .

 

 

 

خرید گیفت کارت

 

برای خرید گیفت کارت ابتدا به آدرس اینترنتی giftcardbaz.com رفته سپس از قسمت دسته محصولات محصول خود را به طور مثال گیفت کارت آیتونز انتخاب کرده و خود محصول را به طور مثال گیفت کارت ٥ دلاری آیتونز اپل امریکا انتخاب کنید . سپس ایمیل و شماره تلفن خود را واریز کرده و روی گزینه پرداخت انلاین ( پرداخت صورتحساب ) کلیک کنید ، در صورتی که خرید اول شما از این سایت باشد نیاز به احراز هویت دارید . به همین منظور ابتدا روی گزینه  ارسال کد احراز هویت کلیک کنید تا کدی به خط شما ارسال گردد سپس کد را در باکس مربوطه وارد نمایید تا بتوانید به مرحله درگاه پرداخت وارد شده و اقدام به ثبت پرداخت انلاین کنید . در صورتی که پرداخت شما موفق باشد بعد از خرید کد گیفت کارت به شما نمایش داده می شود. در صورتی که پرداخت ناموفق شده باشد دوباره اقدام به خرید گیفت کارت کنید .

 

نکته : حتما هنگام خرید فیلترشکن خود را خاموش کنید ، منظور این است با آی پی ایران خرید کنید .

 

 

 

فروشگاه آنلاین گیفت کارت باز دات کام دارای نماد اعتماد الکترونیکی ٢ ستاره بوده وهمین طور دارای SSL جهت رمز نگاری کامل اطلاعات مشتریان می باشد . طی سالیان اخیر افراد زیادی از فروشگاه ما خرید نموده و ما را به دوستان خود معرفی می کنند . فروشگاه ما قسمت وبلاگ کاملی دارد که آموزش ها و مطالب با کیفیت در حوزه موبایل ، کامپیوتر ، بازی های رایانه ای ، اپلیکیشن های موبایلی و ... را در وبلاگ گیفت کارت باز دات کام معرفی می کند .

 

خرید گیفت کارت ارزان از گیفت کارت باز دات کام

 

گیفت کارت های تهیه شده در فروشگاه از معتبرترین مراکز عمده در سراسر جهان به خصوص آمریکا می باشد و برای افرادی که نیاز به خرید گیفت کارت عمده از فروشگاه ما دارند می توانند به پشتیبانی سایت به آدرس giftcardbaz@gmail.com ایمیل زده تا لیست قیمت گیفت کارت عمده برایشان ارسال گردد .

 

محصولات قابل ارائه در فروشگاه گیفت کارت باز دات کام

 

گیفت کارت آیتونز

 

گیفت کارت پلی استیشن

 

گیفت کارت گوگل پلی

 

گیفت کارت ایکس باکس

 

گیفت کارت آمازون

 

گیفت کارت اسپاتیفای

 

گیفت کارت مایکروسافت

 

گیفت کارت بتل نت

 

گیفت کارت ویزا

 

گیفت کارت مستر

 

ویزا کارت مجازی

 

مستر کارت مجازی

 

اکانت پلی استیشن پلاس

 

اکانت ایکس باکس لایو گلد

 

اپل آیدی

 

و صد ها گیفت کارت دیگه مثل گیفت کارت آیتونز اروپا ، گیفت کارت آیتونز کانادا ، گیفت کارت پلی استیشن انگلیس ، گیفت کارت گوگل پلی استرالیا و ... که می توانید با مراجعه به صفحه اول فروشگاه گیفت کارت باز دات کام به ادرس اینترنتی giftcardbaz.com اقدام به خرید کنید .

 

امکانات و قابلیتهای ویژه وبسایت گیفت کارت باز

 

 

 

تغییر سطح قیمت بصورت خودکار :

 

 

 

این بخش برای حمایت از خریداران و همکاران در سایت راه اندازی شده است و بر اساس حجم خرید شما قیمت قابل نمایش تغییر خواهد یافت. در این فروشگاه محصولات دارای ۳ سطح قیمتی می باشند که توضیح آن به شرح زیر است:

 

سطح اول : قیمت پیش فرض برای خریداران

 

سطح دوم : قیمت مشتریان پر مصرف

 

سطح سوم : قیمت همکاران و فروشندگان گیفت کارت

 

 

 

پنل همکاری در فروش راهی برای کسب درآمد

 

 

 

    تمامی کاربران و افرادی که علاقمند به فروش گیفت کارت های اپل ، گوگل و … می باشند می توانند عضو سیستم ما شده و با دریافت لینک مخصوص به خود شروع به بازاریابی کرده و در صورتی که هر فردی روی اون لینک کلیک کرده و کمتر از ۴۸ ساعت از وبسایت خرید کند پورسانت خود را دریافت می کنید . این شیوه برای کسانی که خود گیفت کارت مصرف کرده و دوستانشان گیفت کارت مصرف می کنند شیوه ای عالی بوده و حتی منجر به درآمد زایی کاربر می شود . از این طریق می توانید بدون نیاز به هیچ سرمایه ای شروع به بازاریابی و کسب درآمد کنید .



:: بازديد از اين مطلب : 981
|
امتياز مطلب : 0
|
تعداد امتيازدهندگان : 0
|
مجموع امتياز : 0
تاريخ انتشار : پنج شنبه 18 خرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali

بهترین سوالات فنی آیین نامه

بهترین سوالات فنی آیین نامه

چگونه به بهترین سوالات فنی آیین نامه و سایر سوالات آیین نامه دسترسی داشته باشید ؟سایت کوئیزی اولین سایت در زمینه آزمون آنلاین آیین نامه بوده و بهترین نمونه سوال آیین نامه رانندگی را گرد آوری کرده است.در مرحله یادگیری اصول آیین نامه بهتر است هم سوالات فنی آیین نامه و هم سایر سوالات آزمون را به دقت بخوانید.همچنین شما می توانید با استفاده از گزینه دانلود سوال آیین نامه رانندگی نمونه سوالات آیین نامه را به صورت کامل دانلود کنید.این سوالات شامل تمامی مباحث آموزشی آیین نامه بوده و ضامن قبولی شما در آزمون خواهد بود.

  1. سوالات فنی آیین نامه ویرایش جدید 95
  2. سوالات فنی آیین نامه ویرایش جدید 96
  3. سوالات امداد و نجات آزمون آیین نامه
  4. سوالات آیین نامه 96
  5. دانلود سوالات رایگان محیط زیست و اخلاق رانندگی
  6. دانلود سوالات فنی آیین نامه
  7. فیلم های آموزشی آزمون شهری
  8. قبولی در آزمون آیین نامه رانندگی

اطلاعات بیشتر

این نکته قابل ذکر است که در کنار سوالات آزمون آیین نامه اصلی و مقدماتی شما می توانید از آموزش های آزمون شهری نیز به صورت کامل استفاده کنید تا د رآزمون شهری به مشکل خاصی برخورد نکنید. تمامی امکانات سایت کوئیزی به صورت رایگان بوده و شما میتوانید آزمون آنلاین آیین نامه رایگان داشته باشید که هیچ مشکلی ندارد.فراموش نکنید کوئیزی اولین و بهترین سایت در زمینه آزمون آنلاین آیین نامه بوده و خواهد بود.سوال فنی آیین نامه ۹۶ سوال فنی آیین نامه ۹۷ دانلود رایگان سوالات فنی آیین نامه دانلود سوالات فنی آیین نامه جدید.

بهترین سوال آیین نامه سوال آیین نامه فنی جدید ۹۶ سوالات آیین نامه جدید ۹۵ دانلود سوالات فنی آیین نامه
،نمونه سوال آیین نامه رانندگی جدید، نمونه سوال فنی آیین نامه، نمونه سوال آیین نامه با جواب.
نمونه سوال آیین نامه رایگان دانلود کنید این نمونه سوال آیین نامه ویژه آزمون ۹۶ طراحی شده است
نمونه سوال آیین نامه۹۶٫ نمونه سوال فنی آیین نامه ۹۸ بهترین سوال فنی آیین نامه
آموزش قبولی در آزمون آیین نامه قبولی ۱۰۰ درصد در آزمون آیین نامه. دانلود بهترین سوالات آیین نامه رانندگی تنها در سایت کوئیزی.

 



:: بازديد از اين مطلب : 899
|
امتياز مطلب : 0
|
تعداد امتيازدهندگان : 0
|
مجموع امتياز : 0
تاريخ انتشار : چهار شنبه 17 خرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali

آیا تا به حال برای خرید لباس دچار تردید­ شده اید ؟! قطعا شما هم در مواقعی که برای خرید لباس اقدام می کنید دچار شک و شبهه می شوید ! پس در این مطلب آموزشی همراه ما باشید تا انواع مدل لباس رو با هم مرور کنیم و بهترین انتخاب رو در هر پارت داشته باشیم .­
­
­مدل لباس مردانه انتخاب سختی برای آقایان است چرا که وقتی به بازار می روید مدل های بسیاری وجود دارد که می تواند یکی از گزینه های شما باشد ، پس راه چاره چیست ؟! اگر دارای قدی بلند و پوستی روشن هستید از تیشرت و پیراهن های رنگ روشن استفاده کنید چرا که لباس های روشن بیشتر به شما می آیند . البته این باور غلط نیز وجود دارد که برای پوست روشن ، لباس های تیره مناسب است اما این باور کاملا غلط است و بسته به فرد و نوع پوست او شرایط انتخاب متفاوت است . همیشه قبل از اینکه به بازار بروید ، داخل اینترنت گشتی در سایت های مد و لباس بزنید و الگوبرداری کنید تا بهتر بدانید چه میخواهید !
مدل لباس مجلسی برای خانم ها که همیشه نگران استایل و تیپ خود هستند نیز یکی از انتخاب های مشکل می باشد . بهترین راه حل برای خانم ها این است که با توجه به قد خود ، لباسشان را انتخاب کنند­ . اگر دارای قدی بلند هستید از لباس های مجلسی پف دار و پرنسسی که دارای چین در پایین تنه باشند ، بهره ببرید . اگر قدتان کوتاه است از پیراهن های بلند و یکسره استفاده نکنید . سعی کنید لباستان دو تکه باشد . همچنین از ست کردن رنگ لباس با کیف شب و یا رنگ لاک ناخن ها ، عقب نمانید ! در صورتی که قدتان کوتاه است از کفش مجلسی با پاشنه 7 و 10 سانتی استفاده کنید . در صورتی که قدتان بلند است کفش تا پاشنه 5 سانت استفاده کنید تا استایلتان را حفظ کنید .­ مدل مانتو راهنمایی خاص ما برای انتخاب مانتو را از دست ندهید ! در قدم اول اگر قد شما کوتاه است از مانتوهای کوتاه استفاده نکنید چرا که خیلی ریزه و نقلی :) به نظر خواهید رسید ! همچنین اگر قد شما بلند است مانتوهای بلند مناسب شما نیست ! در مرحله بعد سعی کنید اگر پوستی تیره دارید مانتوهای رنگ روشن انتخاب کنید و اگر پوستی روشن دارید رنگ تیره را برگزینید . این روزها مزون های آنلاین بسیاری در فضاهای مجازی از جمله اینستاگرام ، تصاویر مانتوهای تولیدی خود را می گذارند ، میتوانید با مشاهده آنها یا الگوبرداری کنید و یا از همان مدل برای خودتان سفارش دهید .


:: بازديد از اين مطلب : 951
|
امتياز مطلب : 0
|
تعداد امتيازدهندگان : 0
|
مجموع امتياز : 0
تاريخ انتشار : یک شنبه 17 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali

بلوک سبک کندو

تیم جوان و متخصص بلوک سبک کندو همواره مشتری مداری ، نوآوری، تعهد به کیفیت و ارائه خدمات به موقع را سرلوحه تمام فعالیت های خود قرار داده است و سعی داشته با پروژه هایی که کیفیت برای آنها مهمترین معیار می باشد، همکاری به عمل برساند. مرتفع کردن انتقادات مشتریان وفادار محصولات بتنی کندو ،همواره روشنایی مسیر پیشرفت این مجموعه بوده است . همین امر باعث شده، تیم تولید این مجموعه توانایی همکاری با پروژه های عظیم عمرانی و تولید انواع محصولات بتنی با قالب های خاص و را دارا باشد. این مجموعه در حال حاضر خط تولید بلوک سیمانی را با دستگاه های نیمه اتوماتیک با توانایی تولید نیم میلیون قطعه بلوک در ماه را در کارخانه ا ی به فضای تقریبی یک هکتار دارا می باشد که در فاز اول این واحد تولیدی محوطه ای به مساحت 5500 متر مربع جهت تولید و سوله ای به فضای 1500 متر مربع ،جهت دپو راه اندازی شده است.

قیمت بلوک سبک کندو چگونه است؟

محصولات این شرکت از قبیل :

  • بلوک لیکا
  • پوکه معدنی
  • بلوک لیپر
  • بلوک سیمانی
  • سفال
  • هبلکس

می باشند که برای اطلاع از قیمت آنها میتوانید بر روی یکی از لینک های زیر کلیک نمایید:

 

 

 

 



:: بازديد از اين مطلب : 730
|
امتياز مطلب : 0
|
تعداد امتيازدهندگان : 0
|
مجموع امتياز : 0
تاريخ انتشار : یک شنبه 17 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali

شارژ اینترنتی ایرانسل

شارژ الکترونیکی ایرانسل همراه با ۲% شارژ بیشتر!

شارژ الکترونیکی ایرانسل - با استفاده از خدمات نوین «شارژ الکترونیکی» (E-Charge) که ایرانسل برای نخستین بار در ایران ارائه می نماید، شما می‌توانید با روشی ساده، سریع و مطمئن:­ بدون نیاز به خریداری کارت شارژ، اعتبار مکالمه سیم‌کارت اعتباری خود را افزایش دهید!

­

­

شارژ,ایرانسل شارژ,خرید شارژ,خرید شارژ ایرانسل,شارژ الکترونیکی ایرانسل

­

شارژ مستقیم ایرانسل

تا پیش از این شما مشترکین سیم‌کارت های اعتباری ایرانسل تنها می‌توانستید از میان مبالغ ١٠، ٢٠، ۵٠، ١٠٠، و ٢٠٠ هزار ریالی اعتبار خود را افزایش دهید، اما از این پس دیگر لازم نیست صرفاً از مبالغ مذکور شارژ خود را افزایش دهید بلکه این امکان برای شما فراهم شده است تا میزان مبلغ شارژ را خودتان انتخاب کنید.

برای مثـال در صورتـی که مـایل به در یافـت اعتباری ما بین ١٠ هزار و ٢٠ هزار ریال باشید ،می‌توانید از طریق امکانات پیشرفته شارژ الکترونیکی ارقام را به صورت کسری و خرد شده، نظیر ١٢ هزار ریال یا ١٨هزار ریال دریافت کنید و نیز در ارقام بالاتر همچون ۴۴ هزار ریال، ۶٢ هزار، ١٢۵ هزار و یا هر مبلغ خرد شده دیگر که مورد نیازتان باشد، شارژ دریافت کنید.

بدون نیاز به مراجعه به بانک، صورتحساب تلفن‌همراهتان را بپردازید و یا به حساب خط دائمی خود سپرده واریز نمایید!

برای شارژ الکترونیکی ایرانسل (E-Charge) به فروشندگان مجاز ایرانسل که دارای گواهی ارائه خدمات شارژ الکترونیکی­ (E-Charge)­ هستند، مراجعه فرمایید.

نکته ١ : پس از انجام تراکنش (افزایش اعتبار، پرداخت صورتحساب یا سپرده) یک پیام‌کوتاه دریافت می کنید. این پیام نشان دهنده تکمیل مراحل شارژ الکترونیکی (E-Charge)­ است؛ بنابراین، تراکنش تنها درصورتی تکمیل می‌شود که شما «پیام‌کوتاه تایید» را دریافت کنید شارژ رایتل! ­

نکته ٢ : تمامی مراحل شارژ الکترونیکی­ (E-Charge)، تحت نظارت دقیق ایرانسل صورت می‌گیرد. به همین دلیل این روش از ساده ترین، سریع‌ترین و در عین حال مطمئن ترین راه‌های انجام این تراکنش ها محسوب می‌شود.

بـا خـدمـات شـارژ الـکترونیکـی ایرانسل (E-Charge) در وقـت،هـزینـه و انـرژی صرفه جـویی می کنیـد!

شناسه ایرانسلی روشی نوین جهت دریافت اعتبار با استفاده از شارژ الکترونیکی بسته ایرانسل

«شناسه ایرانسلی» عددی ۴ تا ۱۰ رقمی است که به انتخاب مشترک تعیین شده و به جای شماره تلفن همراه وی، در زمان استفاده از شارژ الکترونیکی­ به کار می‌رود. جهت تعیین این شناسه، مشترک می‌بایست عدد انتخابی خود را از طریق پیام کوتاه به شماره ۱۱۱۱ ارسال نماید. پس از انتخاب شناسه ایرانسلی مشترک می تواند در هنگام مراجعه به فروشندگان مجاز شارژ الکترونیکی به جای شماره تلفن همراه، شناسه ایرانسلی خود را جهت دریافت اعتبار ارایه نماید.

توجه:

• در صورتی‌که عدد مورد نظر مشترک پیشتر توسط فرد دیگری انتخاب شده باشد، یک پیام کوتاه حاوی این پیام و نیز چند عدد پیشنهادی نزدیک به عدد انتخابی وی برای او ارسال می‌گردد.

• در صورت فراموش نمودن شناسه انتخابی، کافیست یک پیام کوتاه به شماره ۱۱۱۱ ارسال کنید تا «شناسه ایرانسلی» شما برایتان فرستاده شود.



:: بازديد از اين مطلب : 495
|
امتياز مطلب : 0
|
تعداد امتيازدهندگان : 0
|
مجموع امتياز : 0
تاريخ انتشار : یک شنبه 17 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali
فیلترپرس متشکل از بسیاری از صفحات و قاب های متناوب است که روی یک جفت ریل حرکت میکنند. وظیفه آن جداسازی جامد / مایع با استفاده از درایوهای تحت فشاراست که این فشار توسط یک پمپ تامین میشود.
بسته به نوع کاربرد ،فیلتر پرسwww.filter-press.org ممکن است برای جداسازی ذرات جامد، جریان مایع، و یا هر دو استفاده شود. یکی از بزرگترین مزیت های فیلتر پرس در مقابل ماشین آلات بسیار پیچیده سادگی آنهاست. قسمتهای مهم فیلترپرس شامل اسکلت فولادی ، قابها و صفحات پمپ هیدرولیک و سیلندر است. همین سادگی باعث شده تا هزینه نگهداری انها پایین باشد. بدنه فولادی و صفحات هیچگاه به تعمیر نیازی نخواهند داشت و هر اندازه که پرس کار کند آنها هم کار خواهند کرد.

فیلتر پرس در زمینه های بسیار زیادی کاربرد دارد. از جمله: صنایع شیمیایی، مواد غذایی، صنعت سرامیک، تصفیه و بازیافت آب، صنعت دارویی، صنعت متالورژی، پالایش، خودرو سازی و.

طرز کار فیلترپرس www.filter-press.org

همانطوری که در شکل زیر مشخص است، محلول مورد نظر که در مخزن A نگهداری میشود، توسط پمپ به داخل فیلترپرس منتقل میشود. زمان پر شدن دوغاب باید به منظور جلوگیری از تشکیل کیک در خانه های اول قبل از پر کردن آخرین خانه به سرعت انجام گیرد. وقتی خانه های فیلتر در حال پر شدن هستند، فشار درون سیستم برای تشکیل لجن افزایش می یابد. سپس، مایع فیلتر شده از طریق پارچه فیلتر با افزودن جریان هوای فشرده یا آب (استفاده از آب تحت فشار نیاز به زمان بیشتری برای عبور از خانه های فیلتر در مقایسه با هوای فشرده دارد.، با این حال این روش به لحاظ هزینه مقرون به صرفه تر است)به بیرون هدایت میشود. ( لوله قرمز) محلول صاف شده که از طریق پارچه فیلتر عبور می کند از طریق لوله های جمع آوری جمع و در مخزن فیلتر ذخیره میشود (مخزن D).اما کیک فیلتر (مواد جامد ) در قاب ها باقی می مانند . در این مرحله بازوی هیدرولیکی فیلترپرس به عقب حرکت کرده و صفحات فیلترپرسwww.filter-press.org میتوانند از همدیگر چه به صورت دستی یا اوتوماتیک (بر حسب نیاز شما) جدا شوند.با جدا شدن صفحات از یکدیگر کیک تشکیل شده از صفحه فیلترپرس جدا شده و به پایین سقوط میکند. در شکل، قسمت E محل انباشت کیک می باشد.

operation-p

همان طور که مشاهده میکنید در مدل فوق برای سیستم فیلتراسیون اتاقک انباشت کیک تعبیه شده است. اما در شرایط خاص میتوان با قرار دادن نوار نقاله زیر دستگاه و یا ساخت پایه های فلزی برای دستگاه فیلتر پرس، نیاز اتاقک انباشت کیک را برطرف کرد.
شرکت قالب صنعتگر زنجان نیازهای شما را در هر صورت برطرف میکند.

از آنجا که مقاومت در برابر فشار در کیک تا حداکثر 8 بار است،سرعت جریان محلول صاف شده توسط پمپ تغذیه کنترل می شود. در فیلتر پرس ها ، از فشار به جای خلاء(که مصرف انرژی بالایی دارد) استفاده می شود.
فشار اعمال شده معمولا تا 7 بار برای فلز است. بهبود و پیشرفت فن آوری امکان حذف مقدار زیادی از رطوبت را در 16 بار از فشار را فراهم کرده. با این حال، میزان فشار بر روی قاب های چوب یا پلاستیک 4-5 بار است.
ظرفیت فیلتر پرس بین 1.5 تا 10 کیلوگرم بر مترمربع از مواد جامد در هریک از سطوح فیلتر می باشد. برای هر مدل فیلتر پرس حجم خانه ها و سطوح فیلتر به تعداد صفحات در فیلتر بستگی دارد.

زمان فیلتراسیون
زمان فیلتراسیون به چند مورد بستگی دارد:
ضخامت کیک
غلظت دوغاب
مقاومت خاص
ضریب تراکم پذیری

راندمان
فیلتر های صفحه ای میتوانند تا 99٪ مواد جامد را بازیابی کرده و رطوبت باقی مانده در کیک معمولا در محدوده 15٪ تا 20٪ است.
چرخه زمانی
میزان فیلتراسیون انبوه را می توان با تولید کیک نازک به دست آورد . فیلتر پرس های معمولی بصورت دسته ای عمل میکنند و در هر سری فیلتر روند فیلتراسیون باید متوقف شود تا کیک تخلیه شود.، در نتیجه این عملیات وقت گیر است. در عمل، حداکثر میزان فیلتراسیون زمانی بدست می آید که زمان تخلیه کیک کمتر از زمان فیلتراسیون باشد تا مقاومت پارچه بالا رود. خواص کیک فیلتر بر میزان فیلتراسیون تاثیر میگذارد و بهتر است اندازه ذرات کیک بزرگ باشد تا باعث گرفته شدن منافذ پارچه نگردد. میزان جریان مایع از فیلتر متناسب با اختلاف فشار است. یعنی همچنان که لایه های کیک در حال شکل گیری است، فشار اعمال شده به سیستم بیشتر و میزان جریان آب تصفیه شده کاهش می یابد. برای تعیین رطوبت میتوان نمونه های کیک را از مکان های مختلف گرفت و وزن کرد .
معمولا چرخه زمانی فیلتراسیون بطور خلاصه به این صورت است : باز و بست 4 دقیقه، فیلتراسیون 4 دقیقه، دمیدن جریان هوا 2 دقیقه ، تخلیه کمتر از 1 دقیقه، شستشوی پارچه 1 دقیقه.

شستشو
شستشوی پارچه میتواند در پایان هر چرخه یا بعد از چند چرخه انجام شود.   

دو روش شستشو که در حال حاضر بکار برده میشود وجود دارد. "شستشو ی ساده" و "شستشوی کامل" . در شستشوی ساده، مایع شوینده از طریق همان کانال که دوغاب عبور کرده با سرعت بالا عبور داده میشود و باعث فرسایش کیک ته نشین شده در نزدیکی نقطه ورود میشود. بنابراین کانال ها بزرگ شده و در نتیجه تمیز کردن آن آسانتر میشود. روش بهتر شستشوی کامل است که در آن مایع شستشو از طریق کانال های مختلف در پشت پارچه فیلتر به نام صفحات شستشو عبور داده میشود. جریان مایع از تمام ضخامت کیک ، ابتدا در جهت مخالف و سپس با همان جهت محلول صاف شده جریان می یابد.مایع شستشو معمولا از طریق همان کانال محلول صاف شده تخلیه میشود. پس از شستشو، کیک را می توان به راحتی با اعمال هوای فشرده پاک کرد.

سینی
این سینی ها در اندازه های مختلف تولید میشوند و همگی دارای ساختمانی محکم و ابعاد یکسان میباشند. و میتوانند اتوماتیک یا دستی باشند.   
امروزه فیلتر پرس به طور گسترده ای در بسیاری از صنایع استفاده می شود، بنابر این نوع زباله تولیدی آنها هم متفاوت است . زباله های خطرناک مانند مواد شیمیایی سمی در صنایع رنگ، و... ممکن است در کیک های زاید جمع شوند. از این رو نوع رفتار با این زباله ها می تواند متفاوت باشد. برای جلوگیری از خطرات بهداشتی برای مردم محلی و کارگران که در برخورد با زباله ها هستند و همچنین جلوگیری از اثرات منفی به اکوسیستم .قبل از تخلیه زباله به محیط زیست، باید گند زدایی شوند.

تخلیه کیک  
تخلیه کیک را می توان به روشهای مختلف انجام داد. به عنوان مثال: تکان دادن صفحات در حال باز شدن و یا تکان دادن پارچه، یا خراشیدنکیک از پارچه. در پایان هر دور پارچه با استفاده از مایع مخصوص، شستشو داده میشود تا برای شروع چرخه بعدی آماده باشد.

برای براوردن نیاز های صنایع به فیلتراسیون موادی که به سختی فیلتر میشوند ،پرسهای فشار بالا توسط تیم مجرب ما ساخته شد.اخیرا یکی از این فیلترها برای جداسازی اسیدچرب اولیک از روغن نخل با موفقیت آزمایش شد با پیشرفت های صورت گرفته میتوان به میزان فشارهای خیلی بیشتری دست یافت . در صنعت فیلتراسیون امروزی تقاضای بازار برای فیلترهایی با قابلیت تصفیه بالا و جداسازی بهتر مایع و جامد از هم بیشتر شده.به ویژه به هدف بازیافت مواد،صرفه جویی در انرژی و محافظت از محیط زیست.

فیلترهای تولیدی این شرکت به نحوی طراحی شده اند که باعث کاهش هزینه های نگهداری می شوند.
این شرکت آمادگی تولید فیلترهای خاص شما را دارد.قسمتهای فروش و مهندسی این شرکت بصورت هماهنگ با یکدیگر در حال فعالیت بوده که باعث شده برای برطرف کردن نیازهای خاص مشتران بهترین راه حل انتخاب شود .

برای صرفه جویی در هزینه ها در فیلتراسیون امروز نیاز به دستگاه های کمتر اما با راندمان بالا و بدون دخالت نیروی انسانی و هزینه نگهداری پایین وجود دارد.

 


:: بازديد از اين مطلب : 701
|
امتياز مطلب : 0
|
تعداد امتيازدهندگان : 0
|
مجموع امتياز : 0
تاريخ انتشار : دو شنبه 16 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali

دانلود آهنگ غمگین محمد علیزاده به نام مثل مرگ با کیفیت بالا و لینک مستقیم

ترانه : حمیدرضا صمدی ، آهنگ و تنظیم : بابک زرین

متن آهنگ غمگین و احساسی مثل مرگ از محمد علیزاده

ای روح مه گرفته ای آسمان ابری

با من ببار تا صبح دیگر نمانده صبری

بدرود با تو ای خوب ای از غزل فراتر

برگرد تا سرآغاز ای تکیه و آخر

در چشم تو نشستم آغاز گم شدن بود

این لحظه های بی تو تکرار مرگ من بود

بین من و نفس هات دیوار بود و دیوار

غمگینتر از غروبم در آرزوی دیدار

ای روح مه گرفته ای آسمان ابری

با من ببار تا صبح دیگر نمانده صبری

بدرود با تو ای خوب ای از غزل فراتر

برگرد تا سرآغاز ای تکیه گاه آخر

از دور بوسه بر تو بر چشم های گریان

از دست های مومن تا شانه های لرزان

برگرد تا سرآغاز تا شاعران بیدار

تعبیر هر ترانه دیگر خدا نگه دار

ای روح مه گرفته ای آسمان ابری

با من ببار تا صبح دیگر نمانده صبری

بدرود با تو ای خوب ای از غزل فراتر

برگرد تا سرآغاز ای تکیه و آخر

محمد علیزاده , آهنگ مثل مرگ

محمد علیزاده

دانلود آهنگ با کیفیت 320

 


:: بازديد از اين مطلب : 685
|
امتياز مطلب : 0
|
تعداد امتيازدهندگان : 0
|
مجموع امتياز : 0
تاريخ انتشار : یک شنبه 8 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali
گروه صنعتی آذر تجهیز تولید کننده انواع رطوبت سازهای صنعتی،رطوبت ساز سقفی،رطوبت ساز پروانه ای،رطوبت ساز پوشالی،رطوبت ساز دیسکی و انواع مه ساز التراسونیک در ابعاد و ظرفیت های مختلف،مناسب برای سالن مرغداری،سالن قارچ،کارخانجات نساجی،کارخانجات رنگرزی،اتاق تمییز و هرگونه سالن های صنعتی که نیاز به رطوبت کاملا پودر شده و قابل کنترل دارند

http://www.azartajhiz.com/wa_import.jpg?v=21lvwg62elonr04
 
مه ساز التراسونیک آذر تجهیز یکی از انواع رطوبت سازهای این شرکت می باشد که با استفاده از به روزترین تکنولوژی و استفاده از امواج التراسونیک تولید بخار آب سرد، مه می کند. مه ساز التراسونیک آدر تجهیز که در بازار تحت عناوین مه ساز و مه پاش و رطوبت سز التراسونیک و مه ساز التراسونیک شناخته می شود، در مدل های مختلف و ظرفیت های متعدد در مدل های مختلف تولید می شوند. در ادامه می توانید انواع مدل های مه ساز التراسونیک را مشاهده نمایید.برای کسب اطلاعات بیشتر درباره انواع مه ساز التراسونیک می توانید با مشاورین ما تماس حاصل نمایید.
 
رطوبت ساز آذر تجهیز با بهره گیری از سال ها تجربه و پیاده سازی آخرین استانداردهای روز دنیا با قابلیت اتصال به انواع سیستم های اتوماسیون،می تواند علاوه بر افزایش رطوبت ،دمای محیط را به صورت چشمگیری کاهش دهد.
 

رطوبت سازالتراسونیک)مه ساز التراسونیک( آذر تجهیز رطوبتی کاملا پودر شده ایجاد می کند. این رطوبت ساز ها به هیچ عنوان سالن را خیس نمی کنند و برای سالن های مرغداری و قارچ ایده آل هستند

شرکت آذر تجهیز مفتخر است تا مجموعه ای از رطوبت ساز های سالن قارچ را در اختیار قارچ کاران محترم قرار دهد.انواع رطوبت ساز مناسب برای سالن قارچ با آخرین استانداردهای روز دنیا و یک سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش در این مجموعه تولید می شوند. رطوبت ساز پروانه ای ، رطوبت ساز ساده ، رطوبت ساز پوشالی ، رطوبت ساز التراسونیک،مه ساز الکترونیکی ، رطوبت ساز بخار آب سرد ، رطوبت ساز سقفی ، کولر صنعتی نمونه هایی از رطوبت سازهای تولید شده در این مجموعه می باشند. شما می توانید در ادامه با مشخصات کلی این رطوبت سازها آشنا شوید و همچنین می توانید با تماس با دفتر فروش از قیمت روز محصولات مطلع شوید . مشاورین ما در ایران قارچ می توانند با ارزیابی سالن قارچ شما رطوبت ساز مناسب سالن قارچ شما را تعیین کنند.
 تمام رطوبت ساز آذر تجهیز قابلیت سفارشی سازی بر اساس نیاز مشتری ،قابل اتصال به سیستم های کنترل رطوبت می باشند.
 رطوبت ساز صنعتی آذر تجهیز رطوبتی کاملا پودر شده ایجاد می کند. این رطوبت ساز ها به هیچ عنوان سالن را خیس نمی کنند و برای سالن های مرغداری و قارچ ایده آل هستند
رطوبت ساز سالن قارچ پروانه ای یکی از متداول ترین رطوبت سازهای مورد استفاده در سالن قارچ می باشد. رطوت ساز پروانه ای با داشتن قابلین رطوبت دهی بسیار بالا، مصرف انرژی بسیار کم و همچنین قیمت مناسب یکی از محبوب ترین رطوبت سازهای سالن قارچ می باشد
 از مشخصات فنی رطوبت ساز پروانه ای می توان به قدرت موتور 1.5 اسب بخار اشاره کرد. نوع موتور به کار گرفته شده در رطوبت ساز پروانه ای از نوع صنعتی بوده و تا 3000 دور در دقیقه می باشد.
 قدرت هوادهی رطوبت ساز پروانه ای از 3000 تا 4000 متر مکعب در ساعت می باشد. رطوبت ساز پروانه ای دارای دبی تا 80 لیتر در ساعت است و از این لحاظ بازده بسیار مناسبی دارد
 صدای کم،کیفیت و مه پاشی بسیار بالا،قابلیت اتصال به انواع تایمرهای کنترلی و ...از ویژگی های رطوبت ساز پروانه ای ست.
 رطوبت ساز پروانه ای قابلیت کار با برق تک فاز خانگی و سه فاز صنعتی را دارد.
 مناسب برای استفاده در سالن های کشت و پرورش قارچ خوراکی ، مرغداری ها ، نئوپان سازی ، چای سازی و نساجی ، انواع کارخانه های کود سازی و هر جای که نیازمند رطوبت با کیفیت و کنترل شده به صورت دقیق باشد
 رطوبت ساز پروانه ای آذر تجهیز با یک سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش




:: بازديد از اين مطلب : 714
|
امتياز مطلب : 0
|
تعداد امتيازدهندگان : 0
|
مجموع امتياز : 0
تاريخ انتشار : سه شنبه 5 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali
مواد غذایی ارگانیک به آن دسته از غذاهای گیاهی و حیوانی اطلاق می شود که عاری از هر گونه مواد و ترکیبات شیمیایی هستند.
لغت ارگانیک به شیوه یا عملکرد کشاورزان هنگام پرورش، تولید و حتی فرآوری محصولاتی از جمله میوه ها، سبزیجات، صیفی جات و حبوبات اشاره می کند. در عین حال لبنیات و حتی گوشت نیز که در رده محصولات دامی جای دارد، از این طبقه بندی خارج نیست. مواد غذایی ارگانیک اواخر سال های 90 میلادی وارد بازار غذای جهانی شد و از سال 87 نیز جای خود را در بازار محصولات غذایی ایران پیدا کرد. متاسفانه آفت‌کش‌ها و مواد‌‌ شیمیایی که به مواد غذایی زده می‌شود وارد بدن شده و اثرات مخربی روی سلامتی ما به جا می‌گذارند. برای همین امید است روز‌به‌روز گرایش بیشتری به مصرف این محصولات ایجاد شود. با وجود این که این محصولات غذایی گران‌تر هستند اما سلامتی هر کدام از ما بیشتر از این حرف‌ها ارزش دارد. در این مطلب چند دلیل خوب برای مصرف بیشتر این مواد غذایی اشاره می‌کنیم. با ما همراه باشید. 





محصولات ارگانیک: تفاوت در چیست؟
افزایش جمعیت و دغدغه‌ی تامین غذا برای همه باعث شده در همه‌ی کشورها برای جلوگیری از آفت‌زدگی و بیماری محصولات کشاورزی و دامی از کودهای شیمیایی، آنتی‌بیوتیک‌ها و غیره استفاده شود. متاسفانه به‌دلیل عدم آگاهی و دلایل متعدد دیگر در برخی موارد بیش از حد از این مواد شیمیایی استفاده می شود و در نتیجه محصولات غذایی به برخی از ترکیبات شیمیایی آلوده می شوند. جذب بیش از حد این مواد شیمیایی هم ممکن است به بروز مشکلات قلبی و عروقی، مشکلات گوارشی، ابتلا به بیماری‌هایی مانند پوکی استخوان، پارکینسون، بروز نقص‌های مادرزادی در نوزادان، افزایش سقط جنین و غیره منجر شود که کلا سلامت افراد جامعه را به خطر می‌اندازد. در عوض دغدغه‌ی پیشگیری از این مشکلات و حفظ سلامت غذایی مردم، محققان را وا داشته است تا به  فکر تهیه محصولات غذایی طبیعی بیفتند. این محصولات غذایی طبیعی که عاری از هر گونه ترکیبات شیمیایی هستند و البته ارزش غذایی بالاتری هم دارند با عنوان محصولات غذایی ارگانیک شناخته می‌شوند. امروزه در تمام دنیا محصولات غذایی مانند انواع میوه‌ها و سبزیجات، حبوبات، غلات، گوشت گاو و گوسفند، گوشت مرغ و تخم‌مرغ، شیر، عسل و غیره به صورت ارگانیک تولید و مصرف می‌شود. در ایران محصولاتی از قبیل انار، آب انار، پسته‌ی وحشی، زعفران، انجیر، گلاب، عسل، چای، برنج، سیب، روغن زیتون و برخی از محصولات غذایی دیگر به صورت ارگانیک ارائه شده است.
محصولات غذایی ارگانیک: دوستدار طبیعت
یکی از نخستین و مهم‌ترین مزیت‌های محصولات غذایی ارگانیک این است که خدمت بزرگی به محیط‌‌ زیست می‌کنند. متاسفانه کودهای شیمیایی اثرات منفی روی طبیعت دارند. کشاورزان تولید کننده‌ی محصولات ارگانیک از کودهای شیمیایی استفاده نکرده و برای حاصل‌خیزی زمین‌شان از کودهای ترکیبی کمک می‌گیرند. همین کار هم باعث کاهش ضایعات می‌شود. 
محصولات غذایی ارگانیک مثل نوشیدنی آلوورا: مفید برای سلامتی
بر اساس نتایج یک پژوهش اروپایی، مواد غذایی ارگانیک حاوی ویتامین‌ها، آنتی‌اکسیدان‌ها و اسیدهای چرب ضروری بیشتری هستند. این مواد مغذی در شیرهای ارگانیک به میزان 70 درصد بیشتر است. نتایج پژوهش‌ها همچنین نشان می‌دهد ترکیبات نامناسب و مضری مانند فلزات سنگین و باقیمانده‌های آفت‌کش‌ها در محصولات ارگانیکی به میزان کمتری وجود دارند. البته معنی این حرف این نیست که محصولات غذایی غیر ارگانیک به طور کامل مضر و آسیب‌رسان هستند و نباید مصرف شوند. در هر حال بدن ما به میوه و سبزیجات زیادی نیاز دارد و باید ویتامین‌های مورد نیازمان را از طریق خوردن همین مواد غذایی تامین کنیم. 
فروشگاه محصولات ارگانیک در اصفهان: راهی برای خلاصی از سلولیت
این هم  مورد توجه خانم‌ها و دخترهای جوانی که از وجود سلولیت در بدن‌شان شکایت دارند. به عقیده‌ی برخی از متخصصان یکی از دلایل اصلی بروز سلولیت مصرف مواد غذایی مدرن و حاوی آفت‌کش‌ها، کودهای شیمیایی، هورمون‌های  رشد و افزودنی‌های دیگری می‌باشد که روزانه مصرف می‌کنیم. متاسفانه کودهای شیمیایی اثرات منفی روی طبیعت دارند. کشاورزان تولید کننده‌ی محصولات ارگانیک از کودهای شیمیایی استفاده نکرده و برای حاصل‌خیزی زمین‌شان از کودهای ترکیبی کمک می‌گیرند. همین کار هم باعث کاهش ضایعات می‌شود قدیم‌ها همه‌ی مردم مواد غذایی طبیعی و ارگانیک مصرف می‌کردند. در واقع بیشتر مردم خودشان میوه و سبزیجات مورد نیازشان را در حیاط یا باغچه‌ی منزل‌شان تولید می‌کردند. برای همین هم کمتر قربانی توده‌های بد‌‌شکلی مانند سلولیت بودند. به عقیده‌ی این متخصصان هر چه بیشتر مصرف مواد غذایی ارگانیک را جایگزین مواد غذایی مدرن بکنید کمتر دچار سلولیت خواهید شد. 
مواد غذایی ارگانیک شما را باهوش‌تر می‌کنند
حتما می‌دانید که شکلات سیاه برای مغز مفید است. به خاطر این که ترکیبات این ماده‌ی غذایی عروق را تمیز کرده و تولید هورمون سروتونین را افزایش می‌دهد. در واقع باید بدانید که شکلات سیاه سرشار از آنتی‌اکسیدان‌ها است و استرس را نیز کاهش می‌دهد. به عقیده‌ی محققان اگر به طور مرتب شکلات سیاه میل کنید مطمئنا در 80 سالگی هوش و حواس و حافظه‌ی بهتری خواهید داشت. البته این کافی نیست که هر شکلاتی را به نام شکلات سیاه میل کنید. برای بهره‌مندی از خواص این ماده‌ی غذایی لازم است که شکلات‌تان حاوی کمترین میزان افزودنی‌ها بوده و فراوری‌های کمی روی آن صورت گرفته باشد. یعنی اینکه استفاده از ترکیبات شیمیایی در تولید آن ها به کمترین میزان خود بوده و ارگانیک باشند.
منبع: فروشگاه اینترنتی محصولات ارگانیک





:: بازديد از اين مطلب : 607
|
امتياز مطلب : 0
|
تعداد امتيازدهندگان : 0
|
مجموع امتياز : 0
تاريخ انتشار : چهار شنبه 29 دی 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali

دانلود آهنگهای جدید خوانندگان ایرانی ، در این مطلب به معرفی جدیدترین آهنگهای خوانندگان ایرانی می پردازیم. آهنگهای مسعود صادقلو ، مهدی جهانی ، علیشمس ، آرش ای پی و مسیح و سایر خوانندگان در رسانه تک موزیکدانلود آهنگهای جدید خوانندگان ایرانی

مهدی جهانی آهنگ تنهامفکر میکردم اون یه ذره آدمهرفت و تنها شد دلم یه عالمهالبته تا اونجایی که یادمههر چی خوردم از این دل سادمهنه، خسته شدم از آدما تنه هاشونخسته شدم از اومدن و رفتانشونخستم از خیابون و پیاده روهاشازت که خواسته بودم مراقبم باشتنهام تنهام تنهام چقد سرده بی تو دستامتو رو میخوام میخوام میخوام پر از اشکه سرده چشمامچقد تنهام تنهام تنهام چقد سرده بی تو دستامتو رو میخوام میخوام میخوام پر از اشکه سرده چشمامهندس فری تو گوشمه یه کوله رو دوشمهیه پیرهن سیاه تنمه همونی که همیشه می پوشمهنمیدونم کجای شهرم تو کوچه ها سرگردونمبه امید اینکه تو رو ببینم تا سرمو برگردونمولی حیف تو اینجا نیستیمگه تو همونی نبودی  که میگفتی به پام می ایستیمنمو جای خالی با یه مش یادگاری که همدیگه دو سه سالی دارمتکلیف چیه فراموش کنیم نه این کارا کاره ما نیستاون که همش دنبال فانی داره بیخیالی تو مرام ما نییادمه میگفتی حتی اگه  از آسمون سنگ بارید بازم  قول بده دوسم دارینمیخوام ببینم حق داری ولی حیف تو این روزای یه حس دیگه رو من داری/ چرا یه حس دیگه رو من داری؟خسته از این همه کشیدن نصف شب از خواب پریدنتو بیخیالی ولی من عاشقتم هنوز شدیدابارون و تهران هدفون و آهنگ چرا تو بی من نمیشی دلتنگنگام هر شب  به آسمونه بی تو کلافم پر از بهونهتنهام تنهام تنهام چقد سرده بی تو دستامتو رو میخوام میخوام میخوام پر از اشکه سرده چشمامچقد تنهام تنهام تنهام چقد سرده بی تو دستامتو رو میخوام میخوام میخوام پر از اشکه سرده چشمامچقد تنهام تنهام تنهام چقد سرده بی تو دستامتو رو میخوام میخوام میخوام پر از اشکه سرده چشمام مسعود صادقلوچه راحت گرفتی این زندگیمومی موندی پیشماینطور نمی مرداینطور نمی کرداز اون نگات دلدل دیگه دل نیستشد دیگه باطلشد دیگه دور ازتو و نگاهتقلبم رو میگمتو و نگاهتطرز نگاهتآخر عوض شدآخر تنم از این جاده پرت شدآخر شب آخر شبمن موندمو خاطراتآخر شب تو دادی به باددادی به باددنیامو بازآهنگ تو کی بودیتو کی بودیکه با هر کی همصحبت میشمهر کی که میشینه پیشمآخرشم صاف میای تو جلو چشممتو کی بودی که هم حالم ازت بهم میخورههم دلم تنگه واستهم پرهتو کی بوده که کسی نمیتونه جاتو پر کنهلعنتی تو کی بودی دیگه…. 


:: بازديد از اين مطلب : 564
|
امتياز مطلب : 0
|
تعداد امتيازدهندگان : 0
|
مجموع امتياز : 0
تاريخ انتشار : شنبه 25 دی 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali

انتظار شما بعد از هفته اول جراحی واژن چیست ؟؟؟

بعد از جراحی ، لابیا شما به مرحله ای رسیده است که با ان راحت ترید . ولی در این مرحله باید مراقبت های بعد از عمل را بدانید . تا دوره ریکاروی شما سریع تر و بدون درد تر طی شود . قبل از انکه عمل جراحی انجام دهید . برخی مطالب است که باید به ان توجه کنید . 1- شما می توانید از قرص های ضد التهاب مانند بروملین و ارنیکا استفاده کنید تا سوزش و التهاب عمل کمتر شود . و در نتیجه درد کمتری داشته باشد . 2- بعد از عمل جراحی شما به چند روز استراحت و عدم ورزش و کارهای روتین نیاز دارید . اگر نمی توانید این مرحله استراحت را داشته باشید . بهتر است جراحی خود را به زمانی موکول کنید استراحت بیشتری داشته باشید

جراحی واژن 

 3- ناحیه ای که می خواهید تحت عمل جراحی قرار دهید باید کاملا شیو شده و تمیز باشد .

 4- مقاربت : اگر نمی توانید 3 تا 6 هفته از مقاربت کنید . از عمل جراحی خودداری نمایید .زیرا بعد از جراحی معمولا توصیه میشود تا 6 هفته بعد جراحی از مقاربت جنسی خودداری نمایید

 

روز اول ::

در روز اول بعد از عمل لب های کوچک و بزرگ مقداری تورم خواهد داشت . پوست ناحیه کلیتوریس ممکن است بالج شده و مقداری تورم داشته باشد .

با وجودی که در این ناحیه هیچ برشی داده نشده است . مطمنا شما انتظار ندارید که این نواحی کاملا نرمال و طبیعی به نظر برسد .

و بافت های زیر لب ها مقداری کشیده میشود . حتی ظاهر لب ها ممکن است از قبل از عمل بدتر باشد ولی نگران نباشید ، بهبود به زودی اتفاق می افتد

 

در روز اول بعد از عمل زیبایی واژن  

انتظار داریم که لب های بزرگ و کوچک هر دو متورم باشد . ممکن است پوست روی ناحیه کلیتوریس با وجود انکه هیچ جراحی روی آن انجام نشده برجسته باشد . مطمن انتظار نداریم که این نواحی کاملا نرمال به نظر برسد

حتی ممکن است ظاهر آنها نسبت به زمان قبل از جراحی واژن بدتر شود نگران نباشید . در روز اول کمپرس یخ جهت برطرف نمودن درد و تورم کمک ی کند . جهت این کار یک پوشش نرم روی کیسه یخ قرار داده و به مدت 15 دقیقه کمپرس می کنیم .

هرگز مستقیما یخ را روی پوست قرار ندهید . استفاده از داروهای ضد تورم مانند بروملین و آرمیکا یا استفاده از آناناس و اسفناج از یک هفته قبل از جراحی به رفع تورم و سوزش هر چه سریعتر کمک می کند

داروی ضد درد و انتی بیوتیک را طبق دستور پزشک استفاده نمایید . قبل از شروع درد ، سعی کنید از داروهای ضد درد استفاده نمایید . تا درد شما تشدید نشود .

برخی از جراحان پماد لیدوکایین را برای شما تجویز می کنند . که در محل جراحی مصرف نمایید تا درد محل عمل کاهش یابد . مقداری خونریزی و دفع خون ابه کاملا طبیعی است .

ممکن است هنگام دفع ادرار سوزش داشته باشید ، می توانید از اسپری آب جهت تسکین آن هنگام ادرار کردن استفاده نمایید . در هر حال محل عمل را کاملا تمیز و استریل نگه دارید .

برخی از جراحان مصرف پماد انتی بیوتیک را در محل زخم توصیه می نمایند .

ممکن است زخم ها و خراش خوردگی هایی به هنگام استفاده از لباس زیر بخصوص راه رفتن ایجاد شود . که احساس درد دارند که در این موارد استفاده از پماد مخصوص توصیه میشود .

روز دوم بعد از  جراحی زیبایی واژن  

 

روز دوم تقریبا مشابه روز اول می باشد . ممکن است تورم بعد از عمل شدید تر شود .

معمولا تورم قبل از انکه محل بهبود یابد تشدید می شود . استفاده از اسپری اب را برای کاهش درد و تمیز کردن محل عمل ادامه دهید .

24 ساعت بعد از عمل شما می توانید ، از لگن جهت ضد عفونی محل عمل استفاده کنید . پماد انتی بیوتیک و بی حسی نیز قابل استفاده می باشد .

استفاده از کیسه یخ  می تواند ادامه یابد .

 

 جراحی واژن

ممکن است خراش خوردگی های ناشی از لباس زیر و راه رفتن شما را کمی ازار دهد. نگران نباشید ، تورم در محل عمل حتی به صورت نامتقارن نیز طبیعی است ، دفع خون آبه نرمال است .

شما همچنان نباید لباس زیر تنگ استفاده کنید . زیرا فشار روی محل عمل شما را اذیت خواهد کرد . می توانید به حمام بروید ، محل عمل را تمیز نگه دارید و از داروهای که پزشکتان تجویز کرده است استفاده کنید .

 

روز  6 و 7 بعد از جراحی زیبایی واژن  

تورم ممکن است کمی کمترمیشود ولی ظاهر لبیا به شکل طبیعی تری برمی گردد . درد همچنان وجود دارد ولی کمتر شده است .

دارو های تجویز شده باید ادامه یابد و از پماد انتی بیوتیک و ضد درد نیز همچنان استفاده کنید .

کم کم داروهای ضد درد را کاهش دهید ، محل عمل را کاملا تمیز نگه دارید . مقداری زخم و خراش خوردگی در محل عمل طبیعی است .

شما در این زمان ، یا 48 ساعت بعد از عمل بهتر است یک ویزیت مجدد داشته باشید ، اگر در هفته اول بعد از عمل درد خیلی شدید ، ترشح چرکی ، بوی نامطبوع ، تب یا مشکل دیگری داشتید ، حتما با جراح خود تماس حاصل فرمایید .

روز 8  

بله شما هنوز ممکن است تورم داشته باشید که این طبیعی است ، هنوز لابیا شما به شکل کاملا طبیعی برنگشته است . احساس درد در ناحیه بخصوص هنگام فشار طبیعی است .

ولی نیاز به مسکن ، تقریبا دیگر وجود ندارد . خراش خوردگی ها و زخم ها ممکن است ، وجود داشته باشد ، و کمی احساس درد هنگام ادرار کردن طبیعی است .

ناحیه زخم را همچنان تمیز نگه دارید ، استفاده از پماد انتی بیوتیک در محل زخم توصیه میشود .

 

روز 9

زخم های اطراف محل عمل  که به دنبال استفاده از لباس زیر و راه رفتن ایجاد شده ، تقریبا بهبود یافته و دیگر اذیت کننده نمیباشد .

تورم خفیف تر وجود دارد . لبیا شکل قشنگ و زیبای خود را به دست اورده ، و درد شما به مراتب کمتر شده است .

 

برخی جراحان در این زمان مصرف پماد انتی بیوتیک را شروع می کنند . اگر زخم های ناضی از پیاده روی شما را اذیت می کنند بهتر است کمی استراحت به خود بدهید

 

روز دهم تا یازدهم

 

توقع نداشته باشید که همه چیز به حالت طبیعی خود برگشته باشد . همچنان ممکن است تورم وجود داشته باشد . از پوشیدن لباس تنگ  همچنان خوداری نمایید . استفاده از پماد انتی بیوتیک و ضد درد توصیه میشود .

محل عمل را کاملا تمیز نگه دارید .

روز 12 تا 14

 

تورم محل عمل کاملا برطرف شده ، احساس سوزش با فشار در محل عمل طبیعی است . اگر محل زخم شما کاملا ترمیم نیافته با جراح خود هماهنگ کنید تا اقدامات لازم را انجام دهد .

در صورت وجود یک سوراخ کوچک یا باز شدن خفیف محل با تمیز کردن ناحیه و استفاده از پماد مخصوص این مشکل برطرف میشود .

از این زمان استفاده از پماد مخصوص جهت استفاده از اسکار محل عمل توصیه میشود .

 جراحی واژن

هدف ما آن است که در انجام  لابیاپلاستی  ظاهر لبیا هر چه بهتر باشد . و جراحی موفق و ایمن داشته باشید و احساس راحتی هنگام رفتن به محل کار داشته باشید .

نکات طلایی که باید بعد از لابیاپلاستی باید رعایت کنید :

 

وضعیت شما بعد از جراحی لابیاپلاستی ، کاملا در وضعیت مسطح و صاف تا حدی که امکان پذیر است باشد

2- استفاده از کیسه یخ هر 4 تا 6 ساعت در 24 ساعت اول بعد از عمل ، تا زمانی که بیدارید توصیه میشود .

حتما کیسه یخ با پوشش نازک مانند گاز استریل محافظت شده باشد و کیسه یخ هرگز به طور مستقیم روی پوست گذاشته نشود .

استفاده از کیسه یخ ، درد و تورم ناحیه عمل را کاهش میدهد .

3- داشتن تورم و سوزش در ناحیه لبیا ، طبیعی است . و در طی 2 هفته بعد از عمل کاملا برطرف میشود .

پوشش محل عمل

1- استفاده از لباس مخصوص بعد از جراحی مانند surgical fiks

2- ترشح خون آبه ای طی یک تا دو هفته بعد از عمل طبیعی است

3- استفاده از پماد انتی بیوتیک در محل عمل روزی دو بار در طی دو هفته بعد از جراحی توصیه میشود ، لطفا یک لایه نازک از پماد در محل عمل بمالید

استفاده از پماد اضافی در محل عمل لازم نیست . از  دو هفته بعد از عمل   بهتر است شما از پماد ضد اسکار یا آلوورا استفاده نمایید .

داروهای ضد درد

 

1- بعد از عمل معمولا شما داروهای ضد التهاب غیر استرویدی مانند بروفن توصیه میشود . ممکن است داروهای نارکوتیک های خفیف مانند کدئین ، به شما تجویز شود .

2-   از داروهای   NSAID در 3 تا 5 روز بعد از عمل استفاده شود . و تا حد امکان از نارکوتیک ها و خواب اور ها بخصوص هنگام رانندگی استفاده نکنید

NSAID به رفع تورم و کاهش درد کمک می کند .

3- اگر احساس درد زیاد دارید ، علاوه بر NSAID استفاده از یک نارکوتیک نیز بخصوص در 24 ساعت اول بعد از عمل توصیه میشود .

به خاطر داشته باشید که نارکوتیک ها خواب آور هستند و هوشیاری شما هنگام استفاده از ان کاهش می یابد .

4- حتما از داروهای ملین و موارد غذایی ملین برای جلوگیری از یبوست بعد از عمل استفاده نمایید .

 

فعالیت ها :

1- بعد از جراحی واژن  ، احساس درد و تورم در ناحیه لبیا که ممکن است از خفیف تا متوسط وجود داشته باشد ، طبیعی است

2- استفاده از کیسه یخ را فراموش نکنید ، از انجام فعالیت های ورزشی حداقل در طی یک تا دو هفته بعد از عمل امنتاع نمایید .

3- فعالیت های شدید را تا زمانی که احساس تورم و ناراحتی دارید قطع کنید تا ارام ارام به وضعیت طبیعی برگردید

 

فعالیت جنسی

به عنوان یک قانون کلی بهتر است از انجام فعالیت جنسی 6 تا 12 هفته بعد از عمل امتناع نمایید . زمان دقیق را پزشک به شما اطلاع می دهد .

ترمیم اعصاب حسی

پوست ناحیه لبیا ممکن است تا چندین ماه بعد از عمل بی حس باشد ، همچنان که زخم ترمیم پیدا می کند ، اعصاب حسی به وضعیت طبیعی برمی گردد .

و بی حسی دائم بسیار بسیار نادر است ، نگران نباشید .

در چه مواردی به طور اورژانس با کلینیک تماس حاصل فرمایید

1- خونریزی شدید از محل عمل

2- تب بالاتر از 38 درجه از سه روز اول بعد از جراحی

3- درد خیلی مقاوم و شدید که با استفاده از مسکن و نارکوتیک بهبود نیابد .

4- ترشح زیاد از محل جراحی و قرمزی و گرمی زیاد محل عمل .

 

عفونت های واژینال و واژینت ها

 

بیشتر خانم ها در زندگی خود این روند را تجربه می کنند. ممکن است از ترشح بوی نامطبوع ، و یا خارش در ناحیه واژن شاکی باشند .

در این موارد شما احساس ناراحتی می کنید .

ممکن است دچار عفونت های باکتریال یا قارچی یا ویروسی شوید . موارد موجود در صابون و اسپری ها یا مواد شوینده در ناحیه واژن ممکن است ایجاد حساسیت کرده باشد . و یا حتی استفاده از لباس های تنگ باعث حساسیت در ناحیه تنگ باشند

 

درمان مناسب چیست ؟؟

 

انواع واژینیت ها

1- واژینوس باکتریال :

2- عفونت قارچی

3- کالامدیدا

4- گنوکوک

5- واکنش های حساسیتی و واژینیت های غیر عفونی

6- تیریکوموناس

7- واژینیت های ویروسی

در وضعیت طبیعی ، ترشحات و وضعیت واژن چگونه است ؟؟



:: بازديد از اين مطلب : 663
|
امتياز مطلب : 0
|
تعداد امتيازدهندگان : 0
|
مجموع امتياز : 0
تاريخ انتشار : پنج شنبه 17 دی 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali

در صورتی که قبلا اکانت گیفت کارت ارزان 1 دلاری استیم Steam ساخته اید یوزنیم و پسورد خود را وارد کنید و در غیر این صورت جهت ساخت اکانت استیم گزینه Join Steam را کلیک کنید و ثبت نام کنید.گیفت کارت ارزان 2 دلاری استیم Steam

سپس وارد اکانت خود شوید و از قسمت بالا سمت راست بر روی یوزرنیم خود کلیک کنید گیفت کارت ارزان 5 دلاری استیم Steam و وارد منوی Account Detail شوید. صفحه ایی همانند عکس زیر نمایان خواهد شد:

سپس گیفت کارت ارزان 10 دلاری استیم Steam بر روی گزینه Add Founds To Your Steam Wallet کلیک کنید تا وارد بخش گیفت کارت ارزان 20 دلاری استیم Steam زیر شوید:

در این مرحله بر روی گزینه Redeem a Steam Wallet Code که در سمت راست قرار دارد کلیک کنید گیفت کارت ارزان 25 دلاری استیم Steam
 و وارد صفحه زیر شوید:

سپس اسکن گیفت کارت استیم که از فروشگاه خرید گیفت کارت خریداری کرده اید را باز نموده و کد گیفت کارت استیم را در کادر وارد کرده و بر روی Continue کلیک کنید.

در صورتی که برای اولین بار قصد استفاده از گیفت کارت ارزان 30 دلاری  استیم را دارید همانند عکس زیر اطلاعات محل سکونت آمریکا از شما در خواست میشود:

گیفت کارت ارزان 50 دلاری استیم Steam

برای پر کردن اطلاعات سکونت آمریکا میتوانید از مشخصات زیر استفاده کنید:

Street Address: 1168 E
Street Address,Line2: Mission BLVD
City: Pomona
State: California  CA
Country: United State
Zip Code: 91766

در نهایت بعد از پر کردن فرم بر روی گزینه Continue  کلیک کنید.

در پایان بعد از ردیم شدن کد و اضافه شدن موفق گیفت کارت به اکانت خود با صفحه زیر روبه رو خواهید شد:

حال میتوانید از اعتبار موجود در اکانت خود برای خرید و دانلود بازی برای خود یا دیگران اقدام کنید.


اگر سوالی دارید می توانید در بخش نظرات مطرح کنید تا تیم پشتیبانی گیفت کارت ارزان 100 دلاری استیم Steam فروشگاه گیفتی پاسخ گوی شما باشد .





:: بازديد از اين مطلب : 600
|
امتياز مطلب : 0
|
تعداد امتيازدهندگان : 0
|
مجموع امتياز : 0
تاريخ انتشار : سه شنبه 14 دی 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali

قیمت فرش 1000 شانه

فرش 1000 شانه قیمت رقابتی دارد با توجه به اینکه تولید کننده های فرش ماشینی در سالهای اخیر به تولید فرش های مدرن تهران پسند رو آورده اند و در چند سال اخیر فرش 1000 شانه رقابتی گرفته و دلیل اصلی آن هم افزایش تولید فرش 1000 شانه میباشد.
البته فرش 1000 شانه قیمت آن نسبت به 2 سال اخیر کاهش داشته و تولید کننده های فرش ماشینی با کاهش قیمت تمام شده فرش 1000 شانه  آن را کاهش داده اند. اما این تنها دلیل کاهش قیمت فرش 1000 شانه نیست. farsh kashan یکی دیگه از دلایل کاهش قیمت فرش 1000 شانه تولید نخ خواب این فرش توسط تولید کنندگان داخلی است. قبلا تولید کنندگان فرش 1000 شانه قیمت بالاتری پرداخت می کردند جهت مواد اولیه و واردات نخ از اروپا یا از ترکیه. دلیل اصلی البته زیاد شدن تعداد فرش 1000 شانه قیمت آنرا هم کاهش داده است.

فرش ماشینی 1000 شانه

تولید فرش ماشینی  1000 شانه به صورت گسترده ای در شرکت فرش کاشان (farsh mashini) رو به رشد می باشد . فرش ماشینی 1000 شانه با تراکم 3000 جزء فرش های مرغوب شرکت فرش کاشان می باشد. نمایندگی فرش کاشان با ارائه فرش ماشینی 1000 شانه و فرش 700 شانه و تابلو فرش توانسته رضایت مشتریان خود را جلب کند چرا که نمایندگی فرش کاشان محصولات خود را از شرکت فرش کاشان ( فرش آرمان ) تهیه می کند و نماینده شرکت فرش کاشان در سراسر ایران می باشد.
خاصیت فرش ماشینی 1000 شانه این است که با تراکم بالا و بافت ریز و نخ ریز و محکم به فرشی ظریف و با کیفیت و بادوام تبدیل شده است.
در شرکت فرش کاشان برای تولید فرش 1000 شانه از طراحی و خلاقیت بالقوه هنرمندان فرش ماشینی کاشان استفاده می شود لذا فرش ماشینی 1000 شانه جزء فرش های جدید و مرغوب شرکت فرش کاشان sherkate farsh می باشد.
البته فرش 700 شانه نیز جزء فرش های با کیفیت و خوش طرح و هنری شرکت فرش کاشان می باشد.
فرش ماشینی کاشان 1000 شانه، فرش هفتصد شانه، تابلو های فرش، همه و همه از محصولات شرکت فرش کاشان ( فرش آرمان ) می باشد که در رنگ ها و طرح های مختلف به بازار عرضه می شوند.

فرش 700 شانه

فرش 700 شانه کاشان دستبافت گونه و 8 رنگ میباشند. مشتریان گرامی با مراجعه به نمایندگی فرش کاشان در سراسر ایران می توانند به راحتی فرش 700 شانه کاشان را تهیه کنند. فرش 700 شانه تراکم 2550 از نخ 100% اکرلیک هیت ست می باشد . همان طور که می دانید ویژگی نخ اکرلیک نخ بدون پرز دهی و الیاف نرم می باشد. نخ اکرلیک که با آن شرکت فرش کاشان ( فرش آرمان ) فرش 700 شانه کاشان را تولید می کنند برتری هایی دارد مانند رنگ های زنده و شفاف و مقاومت در برابر حرارت و … که این برتری در فرش های پلی استر و غیر اکرلیک وجود ندارد.
طرح دستبافت گونه قیمت فرش 700 شانه کاشان که در شرکت فرش کاشان ( فرش آرمان ) به تولید می رسد در متراژ 6 متری و 9 متری و 12 متری یعنی  3×2 و 5/3×5/2 و 4×3  می باشد.

فرش 700 شانه تراکم 2550

فرش 700 شانه تراکم 2550 تولید فرش ماشینی کاشان در یک متر عرضی دارای 700 گره ( ریشه ) می باشد. با توجه به آنچه گفته شد منظور از شانه تراکم عرضی و منظور از تراکم ، تراکم طولی می باشد.
شرکت فرش آرمان با تولید فرش 700 شانه تراکم 2550 توانسته رضایت مصرف کنندگان عزیز را جلب نمایند چرا که طرح و نقش در فرش 700 شانه تراکم2550 به گونه ای خاص و نوع بافت با پیشرفته ترین نوع دستگاه Hcp می باشد. تولید فرش 700 شانه تراکم 2550 در شرکت فرش کاشان ( فرش آرمان ) در طی سال با رشد قابل توجهی روبرو می باشد و شرکت فرش آرمان هر لحظه در تلاش است که بتواند فرش 700 شانه تراکم 2550 را با بهترین کیفیت بدست مشتریان و مصرف کنندگان گرامی برساند لذا نمایندگی شرکت فرش ماشینی  کاشان در سراسر ایران با فروش فرش 700 شانه تراکم 2550 در تحقق این امر به شرکت فرش کاشان ( فرش آرمان ) کمک کنند.
فرش 700 شانه تراکم 2550 و فرش 700 شانه تراکم 2250 هر دو جزء فرش  700 شانه مرغوب به حساب می آیند اما فرش 700 شانه تراکم 2550 به نسبت دیگری از کیفیت و تو پری بیشتری برخوردار می باشد لذا فرش 700 شانه تراکم 2550 با دوام تر و نرم تر از دیگریست.

اخذ نمایندگی فرش

اخذ نمایندگی شرکت فرش کاشان : مقوله فرش و تولید فرش و نمایندگی فرش ماشینی کاشان در این دوره که نسل ما زندگی میکند دارای فعالیت گسترده ای می باشد. ما سعی داریم در این مقاله کوتاه برای اخذ نمایندگی فرش از جمله تابلوی فرش یا فرش کاشان نکاتی را عنوان کنیم.
و از آنجایی لیست کارخانه های فرش کاشان که تولید فرش به کار آفرینی کمک شایانی می کند و باعث کمک به اقتصاد شده بسیاری در پی اخذ نمایندگی فرش می باشند.
اخذ نمایندگی فرش را از جنبه های مختلف بررسی میکنیم:
رزومه کارخانجات فرش کاشان: از آنجایی که فروش فرش ماشینی و تابلو فرش ماشینی نیاز به مهارت و اطلاعات کافی دارد کسانی که برای گرفتن نمایندگی فرش کاشان مراجعه می کنند باید رزومه خود را تحویل دهند و سوابق خود را معرفی کنند. رزومه برای اخذ نمایندگی فرش عبارت است از : مشخصات شناسنامه ای ، تحصیلات، مهارت ها، سوابق کاری، ادرس و…

خرید فرش از کارخانه

مکان کارخانه فرش ماشینی کاشان: عزیزانی که برای نمایندگی فرش به شرکت های فرش یا سایت های اعطای نمایندگی فرش مراجعه می کنند لازم است مکان مشخص و دقیقی را برای فروش و فعالیت خود معرفی کنند. و البته مسیولیت فراهم نمودن امکانات فروشگاه و تهیه و تجهیز فروشگاه یا هر مکان مناسبی جهت توزیع مطلوب در بیشتر شرکت ها به عهده متقاضی  نمایندگی فرش می باشد.
شرایط کارخانه فرش ماشینی: شرکت ها برای اعطای نمایندگی فرش به کسانی که خواهان اخذ نمایندگی فرش می باشند شرایط متناسب با شرکت خود را عنوان می کنند و مراجعه کننده  نمایندگی فرش  در صورتی می توانند موفق به اخذ نمایندگی فرش شوند که بتوانن این شرایط را بپذیرند.

فرش 1200 شانه

قیمت فرش 1200 شانه کاشان با کیفیت مرغوب و طرح و رنگ بسیار زیبا از دیگر محصولات فرش ماشینی کاشان است که جزء یکی از بهترین و عالی ترین نوع فرش در ایران و جهان محسوب می شود. شرکت فرش ماشینی کاشان با بابفت فرش 1200 شانه توانست مانند همیشه خود را در رده بهترین تولید کننده فرش ماشینی ثابت نگه دارد. فرش 1200 شانه با تراکم 3600 با طرح های هما، لیدا، فرشته، راتا، افشان در رنگ های آبی، کرم، سرمه ای و … چشم هر بیننده و خریداری را خیره میسازد. فرش ماشینی 1200 شانه ابریشم گونه 8 رنگ و بسیار خاص و جذاب است. شما عزیزان می توانید برای مقایسه فقط و فقط روی فرش 1200 شانه دست بکشید و با نوازش آن تفاوت فرش 1200 شانه را با فرش 1000 شانه و فرش 700 شانه تشخیص دهید.
فرش 1200 شانه با جلوه گری نقشه های خود دیوانه وار خود نمایی می کند و بارز ترین نوع فرش ماشینی کاشان را به رخ می کشد. فرش 1200 شانه بعد فرش 1000 شانه تولید و به بازار عرضه شد. خریداران فرش 1200 شانه با یک نگاه جذب نقش های زیبای آن می شوند.

قیمت فرش 9 متری

یکی از دلایل اینکه قیمت فرش 9 متری ماشینی 700 شانه نسبت به فرش 700 شانه 12 متری و فرش 700 شانه 6 متری قیمت بالاتری دارد این است که شرکت فرش کاشان زمانی که اقدام به تولید فرش 700 شانه 9 متری ماشینی می کند. همان زمان و امکاناتی را به کار می برد که در زمان تولید فرش 700 شانه 12 متری می باشد پس قیمت فرش ماشینی 9 متری  700 شانه تقریبا در حدود قیمت فرش 12 متری مواد اولیه می خواهد از این رو تناسب قیمت فرش 9 متری ماشینی 700 شانه با 12 متری تناسب قابل توجهی می باشد. در کل با توجه به هزینه تمام شده برای فرش 9 متری ماشینی 700 شانه توسط شرکت فرش کاشان ( فرش آرمان ) قیمت این فرش بیشتر است و البته برای فرش 1000 شانه هم صادق می باشد. از این رو قیمت فرش 9 متری ماشینی 700 شانه نسبت به قمیت فرش 12 متری ماشینی 700 شانه بیشتر می باشد. همیشه نمایندگی فرش ماشینی کاشان نسبت به قیمت فرش 9 متری ماشینی 700 شانه معترض می باشند چرا که ایشان به هزینه اولیه برای تولید فرش 9 متری ماشینی 700 شانه توجه ندارند

فرش ماشینی گرد

همه میدانیم که همیشه از فرش ماشینی به عنوان نوعی وسیله مصرفی استفاده نمی شود. مانند استفاده از فرش گرد. این نوع فرش را معمولا در قسمت هایی استفاده می کنند که بیشتر جنبه تزئینی دارد.
از فرش گرد معمولا در وسط مکان های بزرگ استفاده می کنند یا روی فرش را مبل های زیبا میگذارند تا دکوراسیون زیبایی را بیافرینند. تولید فرش گرد اصلا برای تولید کننده ها به صرف نیست چرا که مساحت زیادی را در برمیگیرد اما تولید کننده برای جلب رضایت مشتری سعی در تولید این نوع فرش می کنند.
فرش گرد 700 شانه کیفیت فرش 12 متری 700 شانه و از نظر جنس و البته طرح و رنگ هیچ تفاوتی ندارد و تفاوت این فرش و فرش 6 متری یا 9 متری و 12 متری در ابعاد آنها می باشد.
برای تولید فرش گرد از نقشه مخصوص خود آن استفاده می شود و طرحی را که در فرش ابعاد مستطیل شکل بافت می شود از قبل در نقشه طرح ریزی می شود که این کار توسط نقشه کشی های افراد متبحر انجام می شود و بعد از آن طرح را به دستگاه معرفی کرده و دستگاه شروع به بافت فرش می کند.
فرش مدرن تهران گرد فرشی نیست که همه مردم از آن استفاده کنند و همان طور که گفتیم جزء لوازم مصرفی و لازمه نیست اما اگر در مکانی از آن استفاده شود بسیار زیبا و شکیل می باشد.

شرکت های معتبر فرش

یکی از دغدغه های خریداران فرش و فروشگاههای فرش ماشینی تشخیص شرکت های معتبر فرش از دیگر فروشندگان و واسطه گر های فرش ماشینی می باشد . از آنجایی که بسیاری از فروشندگان فرش تولید کننده نیستن و فقط واسطه گری می کنند و باعث می شوند قیمت فرش ماشینی به صورت واقعی به دست خریداران و مصرف کنندگان نرسد نیاز است که با دقت بسیار در این امر تلاش کنیم تا بتوانیم محصول خود را از تولید کننده اصلی خریداری کنیم.
تولید کنندگان فرش ماشینی که همان شرکت فرش معتبر می باشند همیشه خود نیز از اینکه مجبور هستند واسطه هایی رو در کنار خود داشته باشند موافق نیستند چرا که محصول آنها بدون هیچ نیازی با قیمت بیشتری به دست مصرف کننده می رسد.
شرکت های معتبر فرش همیشه در تلاشند فرش با کیفیت و مرغوب به دست مشتری برسانند چرا که تحویل فرش با کیفیت نامرغوب به برند و اعتبار شرکت ضربه وارد می کند. از این رو وجود واسطه و تحویل و فروش فرش بی کیفیت توسط واسطه ها با نام و برند شرکت های معتبر ضرر زیادی به شرکت های معتبر فرش می رساند.



:: بازديد از اين مطلب : 726
|
امتياز مطلب : 0
|
تعداد امتيازدهندگان : 0
|
مجموع امتياز : 0
تاريخ انتشار : سه شنبه 14 دی 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali

اسامی کارخانه های فرش ماشینی کاشان به صورت جامع تقریبا در جایی ثبت نشده است البته اسامی کارخانه های فرش کاشان برای فروشگاههای فرش اهمیت زیادی دارد ولی معمولا برای بدست آوردن اسامی لیست کارخانجات فرش کاشان بسیار به زحمت می افتند فروشگاههای فرش ماشینی که سفارش فرش 700 شانه ، فرش 1000 شانه و فرش 1200 شانه دارند اکثرا از کارخانجات فرش ماشینی کاشان خرید می کنند. و زمانی که از یک کارخانه فرش ماشینی خرید می کنند و به مشکل برمی خورند به دنبال دیگر کارخانه های فرش ماشینی کاشان هستند و در این مواقع اسامی کارخانه های فرش ماشینی تولید کننده برایشان اهمیت دارد که بهترین را آن جستجو کردن در اینترنت می باشد.

روپله ای ۷۰۰ شانه

شاید برایتان جالب باشد که بدانید تولیدات فرش فقط فرش ۷۰۰ شانه ، فرش ۱۰۰۰ شانه و فرش ۱۲۰۰ شانه و قالیچه نیست. بلکه تیکه هایی در ابعاد خیلی کوچک نیز بافت میشود و جزء تولیدات شرکت های فرش میباشد مانند روپله ای ۷۰۰ شانه.
فرش روپله ای ۷۰۰ شانه در ابعاد ۸۰×۲۵ و ۷۰×۲۵ و … بافت میشود و لازم به ذکر است که کیفیت و جنس و مرغوبیت این روپله ها مانند فرش های تولید شده شرکت فرش هماهنگی داشته و راحت میتوان روپله ای را با فرش های مصرفی ست کرد تا خانه ای شکیل تر و مکانی جذاب تری داشته باشیم.

 

فرش 1000 شانه قیمت

تنوع در فرش مدرن کاشان بسیار زیاد می باشد. به نوعی که خریداران گاهی مطمئنا به راهنمایی زیادی برای انتخاب و خرید نیاز دارند. به همین دلیل ما تصمیم داریم در خرید انواع فرش کاشان به شما کمک کنیم. فرش 1000 شانه از جمله فرش های بسیار معروف و خوش طرح می باشد که چشم هر بیننده ای را به خود خیره می کند. فرش 1000 شانه در طرح ها و رنگ های مختلف موجود می باشد . در فرش کاشان فرش 1000 شانه بسیار با ارزش و قابل می باشد تا جایی که بسیاری از افراد نمی توانن تفاوتی بین فرش دستبافت و فرش ماشینی کاشان پیدا کنند. دلیل جذابیت و زیبایی بسیار بالای این فرش  تراکم بالای این فرش می باشد.

فرش 700 شانه قیمت

فرش 700 شانه قیمت متفاوتی دارد چرا که بعضی از فرش های 700 شانه با دستگاهه ای تکسیما تولید می شود اما بعضی دیگر با دستگاه های بهتر از این رو فرش 700 شانه قیمت با دستگاههایی که بهتر هستند گران تر و با کیفیت تر می باشند.

فرش گرد

همه میدانیم که همیشه از فرش ماشینی به عنوان نوعی وسیله مصرفی استفاده نمی شود. مانند استفاده از فرش گرد. این نوع فرش را معمولا در قسمت هایی استفاده می کنند که بیشتر جنبه تزئینی دارد.
از فرش فانتزی گرد معمولا در وسط مکان های بزرگ استفاده می کنند یا روی فرش را مبل های زیبا میگذارند تا دکوراسیون زیبایی را بیافرینند. تولید فرش گرد اصلا برای تولید کننده ها به صرف نیست چرا که مساحت زیادی را در برمیگیرد اما تولید کننده برای جلب رضایت مشتری سعی در تولید این نوع فرش می کنند.
فرش گرد 700 شانه کیفیت فرش 12 متری 700 شانه و از نظر جنس و البته طرح و رنگ هیچ تفاوتی ندارد و تفاوت این فرش و فرش 6 متری یا 9 متری و 12 متری در ابعاد آنها می باشد.
برای تولید فرش ابریشم گرد از نقشه مخصوص خود آن استفاده می شود و طرحی را که در فرش ابعاد مستطیل شکل بافت می شود از قبل در نقشه طرح ریزی می شود که این کار توسط نقشه کشی های افراد متبحر انجام می شود و بعد از آن طرح را به دستگاه معرفی کرده و دستگاه شروع به بافت فرش می کند.
فرش گرد فرشی نیست که همه مردم از آن استفاده کنند و همان طور که گفتیم جزء لوازم مصرفی و لازمه نیست اما اگر در مکانی از آن استفاده شود بسیار زیبا و شکیل می باشد.

اسامی کارخانه های فرش کاشان به صورت جامع تقریبا در جایی ثبت نشده است البته اسامی کارخانه های فرش کاشان برای فروشگاههای فرش اهمیت زیادی دارد ولی معمولا برای بدست آوردن شماره تلفن کارخانه های فرش کاشان بسیار به زحمت می افتند فروشگاههای فرش ماشینی که سفارش فرش 700 شانه ، فرش 1000 شانه و فرش 1200 شانه دارند اکثرا از کارخانجات فرش ماشینی کاشان خرید می کنند. و زمانی که از یک کارخانه فرش ماشینی خرید می کنند و به مشکل برمی خورند به دنبال دیگر کارخانه های فرش ماشینی کاشان هستند و در این مواقع اسامی کارخانه فرش ماشینی برایشان اهمیت دارد که بهترین را آن جستجو کردن در اینترنت می باشد.

فرش 12 متری

فرش ماشینی 12 متری یکی از تولیدات کارخانه های فرش ماشینی میباشد که در ابعاد 4*3 بافت میشود.فرش ماشینی 12 متری نیز مانند فرش 9 متری ماشینی به صورت فرش 700 شانه یا فرش 1000 شانه یا فرش 1200 شانه تولید میشود و به طور کلی وقتی صحبت از متراژ فرش ماشینی میشود و هیچ ربطی به تراکم و شانه فرش ندارد.فرش ماشینی میتواند به صورت قالیچه باشد اما با 1200 شانه و تراکم 3500 و میتواند فرش 12 متری باشد با کمترین شانه و تراکم.فرش ماشینی 12 متری در طرح و نقشه های مختلف بافت میشود و چون ابعاد کوچکی ندارد طرح و نقش در این فرش به وضوح رخ نمایی میکند.
بسیاری هستند که به جای فرش 12 متری از دو تخته فرش 6 متری استفاده میکنند اما باید بگوییم که استفاده از یک تخته فرش ماشینی 12 متری بهتر از دو تخته فرش ماشینی 6 متری است چرا که نقشه و طرح جالب تری را میتوانیم به رخ بکشانیم.

خرید اینترنتی فرش

خرید اینترنتی فرش ارزان قیمت ماشینی در سال های اخیر زیاد شده است و به همین دلیل بسیاری از افراد با طراحی وبسایت خرید اینترنتی فرش ماشینی اقدام به فروش فرش ماشینی به صورت اینترنتی می کنند





:: بازديد از اين مطلب : 571
|
امتياز مطلب : 0
|
تعداد امتيازدهندگان : 0
|
مجموع امتياز : 0
تاريخ انتشار : سه شنبه 14 دی 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali

گیفت کارت استیم  (Steam) یک نرم‌افزار انجام توزیع دیجیتال،گیفت کارت Steam  مدیریت حقوق دیجیتال،خرید گیفت کارت استیم بازی ویدئویی چندنفره و پلت‌فرم‌های ارتباطی است فروش گیفت کارت استیم که توسط شرکت والو توسعه می‌یابد.خرید گیفت کارت Steam استیم این نرم‌افزار برای توزیع بازی‌های رایانه‌ای و رسانه‌های مرتبط آنلاین استفاده می‌شود؛ خرید آنلاین گیفت کارت استیم به صورتی که داده‌های مرتبط با آن‌ها توسط بازیبازان خرید گیفت کارت 5 دلاری استیم یا توسعه‌دهندگان مستقل کوچک‌تر به خانه‌های نرم‌افزار بزرگ‌تر به اشتراک گذاشته می‌شود. خرید گیفت کارت ارزان استیم در اکتبر ۲۰۱۲، شرکت والو ویژگی جدیدی را فراهم کرد گیفت کارت ارزان استیم تا داده‌های از نوع غیر بازی‌های رایانه‌ای نیز در محیط انجمن استیم به اشتراک گذاشته شود.
خرید گیفت کارت 1 دلاری استیم
خرید گیفت کارت 2 دلاری استیم
خرید گیفت کارت 5 دلاری استیم

در این مطلب که توسط تیم گیفتی  تهیه شده است نحوه استفاده از گیفت کارت استیم و همچنین نحوه تغییر کشور اکانت خود به آمریکا را به شما آموزش خواهیم داد .

نکته بسیار مهم :‌

برای استفاده از گیفت کارت های استیم که خرید گیفت کارت 10 دلاری استیم در فروشگاه گیفتی دات کام عرضه می شوند خرید گیفت کارت 20 دلاری استیم کشور اکانت استیم شما مهم نیست و واحد پولی آن هنگام استفاده از ردیم کردن گیفت کارت تبدیل میشود  خرید گیفت کارت 25 دلاری استیم ٬‌ همچنین حتما باید از آی پی آمریکا جهت وارد شدن به اکانت خود استفاده کنید خرید گیفت کارت 30 دلاری استیم در غیر این صورت هنگام وارد کردن کد کارت با ارور Invalid Code مواجه خواهید شد.


خرید گیفت کارت 50 دلاری استیم

بعد از تغییر آی پی سیستم خود به آمریکا وارد سایت استیم به آدرس زیر شوید:

http://store.steampowered.com

خرید گیفت کارت 100 دلاری استیم

همان طور که در عکس زیر مشاهده میکنید از قسمت خرید گیفت کارت بالا سمت راست گزینه لاگین را انتخاب کنید:

 



:: بازديد از اين مطلب : 633
|
امتياز مطلب : 0
|
تعداد امتيازدهندگان : 0
|
مجموع امتياز : 0
تاريخ انتشار : سه شنبه 14 دی 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali

صرافی

در لغت به معنای داد و ستد انواع پول است. پیدایش آن به عنوان یک حرفه را می‌توان ناشی از نیاز مردم به تعیین و صحت وزن و عیار مسکوکات گوناگونی دانست که در قرون پیشین رواج داشتند و ناآگاهی از وزن و عیار صحیح آنها می‌توانست زیان بار باشد. صرافی ریشه بانکداری مدرن امروزی است.

با استفاده از پول کاغذی در قرن ۱۷ و ایجاد بانکداری مدرن و نرخ تبدیل شناور بین پولهای مختلف بازارهایی مانند فورکس شکل گرفت.

ارسال حواله کانادا

تاریخ صرافی اعتماد به زمانهای قدیم باز می‌گردد.  در کتاب مقدس به صرافی اشاره شده است. در زمان معبد دوم اورشلیم در حیات معبد تعداد زیادی افراد به شغل صرافی اشتغال داشتند. این افراد پولهای رومی و یونانی که دارای عکس خدایان آنها بود با پول یهودی که تنها پول قابل استفاده در معبد بود تعویض می‌کردند. عیسی مسیح در اناجیل جهارگانه با این صرافان به شدت برخورد می‌کند و آنان را کسانی می‌داند که خانه خدا را تبدیل به لانه دزدان کرده‌اند.
در زمانهای قرون وسطی در اروپا صرافی در کانادا بیشتر شهرها دارای واحد پولی خود بودند که دارای نقش حاکم آن شهر بود. وقتی یک غریبه وارد شهر می‌شد مجبور بود پول همراه خود را با پول آن شهر تعویض کند. صرافان در این زمان این پول خارجی را محک می‌زدند و آن را با پول محلی عوض می‌کردند. بیشتر انتقالهای وجه بزرگ با سکه انجام نمی‌شد و تنها به وسیله صراف از حساب یک نفر به حساب فرد دیگر منتقل می‌شد.

پی پال

با گسترش کار صرافها آنها به وام دادن نیز پرداختند. شوالیه‌های تمپلار به زائران اورشلیم وام می‌دادند.
به دلیل اینکه صرافی در مالزی در امپراطوری عثمانی پولهای بسیار مختلفی مورد استفاده بود نیاز به صراف برای محک زدن و تعویض این پولها وجود داشت. به دلیل اینکه در دین یهودیت گرفتن سود بر روی پول از غیریهودی (جنتیل) ممنوع نیست در بیشتر کشورهای اسلامی شغل صرافی به صورت اختصاصی در دست یهودیان بود. اروپاییانی که از عثمانی دیدن می‌کردند ابراز می‌کردند که اقتصاد عثمانی بدون حضور این یهودیان صراف قابل ادامه نیست. بسیاری صرافان متهم می‌شدند که گوشه‌های سکه را بریده و یا در وزن آن تقلب می‌کنند
در ایران کارمزد وسترن یونیون نیز به دلیل اینکه در دین اسلام سودگرفتن بر روی پول ممنوع محسوب می‌شد این تجارت به صورت کامل در اختیار یهودیان بود. در قرن نوزدهم تقریباً تمامی یهودیان شیراز به صرافی اشتغال داشتند.

وسترن یونیون چیست

صرافی اعتماد در ایران به رغم تکامل خود دراواخر قرن نوزدهم، با رقابت شدید بانک استقراضی روس و بانک شاهنشاهی ایران، که علاوه بر آشنایی با فنون جدید بانکداری با حمایت دولت‌های روسیه، انگلستان و ایران نیز برخوردار بودند روبرو شد. در سالهای بعد بسیاری از صرافان به ورشکستگی کشانده شدند و دیگر هیچگاه نتوانستند نقش پیشین خود را باز یابند. حواله وسترن یونیون طی چند دههٔ اخیر صرافان بیشتر در زمینه داد و ستد مسکوکات طلا و نقره و ارزهای خارجی، و به طور محدود در زمینه اعطای وام‌های کوچک، فعالیت داشته‌اند.

آیا وسترن یونیون بهترین روش پرداخت است؟

نرخ حواله وسترن یونیون به دلیلی کارمزدهای بالایی که بر اساس کشور مقصد و رقم ارسالی تعیین می گردد و همچنین نرخ نبدیل نسبتا بالا، اساسا روش گرانی جهت انتقال پول است. به عنوان مثال جهت ارسال 1000 دلار به کشور آمریکا 50 دلار کارمزد دریافت می کند.البته این نرخ جهت کشورهای مثل فیلیپین یا هند بسیار کمتر است و به عنوان مثال جهت ارسال 1000 دلار به فیلییپین از طریق وسترن یونیون فقط 8 دلار کارمزد پرداخت محاسبه می شود.

نکته برتری این شرکت نسبت به روش ارسال بانکی، سرعت ارسال آن است. بدین صورت که به محض ارسال حواله از کشور مبدا، فرد گیرنده می تواند مبلغ را با مراجعه به هر یک از دفاتر این شرکت در کشور مقصد دریافت کند.

افتتاح حساب وسترن یونیون

مزیت دیگر ارسال و دریافت حواله وسترن یونیون، عدم نیاز به حساب بانکی است. بدین صورت که فرستنده فقط با داشتن اصل پاسپورت می تواند وجه را ارسال و گیرنده نیز فقط با داشتن اصل پاسپورت می تواند مبلغ را دریافت کند

حواله رینگیت مالزی

حواله رینگیت مالزی، قیمت رینگیت مالزی خرید و فروش توسط صرافی اعتماد در کوالالامپور به صورت تحویل نقد در دفتر این شرکت و در سایر شهر های مالزی حواله رینگیت به صورت واریز به هر یک از حساب های بانک مالزی امکان پذیر می باشد.

تبدیل دلار به رینگیت مالزی

برای ارسال حواله رینگیت به بانک های مالزی لازم است که خریداران محترم ابتدا در وبسایت این شرکت ثبت نام به عمل آورده و سپس اقدام به تکمیل و ارسال فرم مربوطه نمایند،صرافی مالزی کلیه مشخصات لازمه شامل شماره حساب و نام دارنده حساب در مالزی توسط این فرم دریافت شده و این شرکت متعاقبا اقدام به صدور و ارسال پیش فاکتور به آدرس ایمیل شما می نماید، برای سفر به مالزی دلار ببریم یا رینگیت پیش فاکتور صادره شامل اطلاعات حساب بانکی این شرکت جهت واریز وجه ریالی و مبلغ قابل پرداخت می باشد، پس انجام مراحل پرداخت و ثبت شماره فیش، رینگیت درخواستی شما در همان روز به حساب مورد نظر واریز خواهد شد.

نرخ حواله دلار کانادا

هزینه انتقال پول به کانادا كمتر می توان ایرانی‌ را پیدا کرد كه نام كشور كانادا را تا کنون نشنیده باشد.صرافی ونکوور بسیاری از صاحبان مشاغل، سرمایه‌گذاران، صاحبان علوم ، هنر وغیره در آن اقامت داشته و یا وسوسه رفتن دارند خصوصاً كه از سه دهه پیش تاكنون در حدود نیم میلیون ایرانی در این كشور اقامت گزیده‌اند و خیل بسیاری نیزدر صف دریافت انواع ویزاهای قانونی هستند، حواله پول به کانادا پس عجیب نیست اگر مهم‌ترین مسئله برای اکثر قریب به اتفاق ایشان وضعیت ارسال و دریافت پول از ایران به کانادا و برعکس باشد چرا صرافی در تورنتو که به واسطه تحریمها در حال حاضر فقط صرافی ها پل بین ایران و کانادا هستند.

درگاه پی پال (PayPal)

  یکی از محبوب ترین و رایج ترین روش های ارسال آنی و سریع پول از شخصی به شخص دیگر یا دریافت پول ، استفاده از وجوه الکترونیک یا E-money می باشد.ساخت اکانت پی پال در حال حاضر روش های متعددی برای ارسال پول در قالب حواله های الکترونیک وجود داردولی در اکثر این روشها،پول مستقل از شبکه های بانکی جابجا می شوند و درواقع صرفا وجوهی مجازی وفاقد اعتبار حقیقی و یا پشتیبان پولی می باشند.

سرویس انتقال آنلاین پی پال در سال ۹۸ به منظور ایجاد بستر مناسب برای خرید و فروش آنلاین و توسط شرکت ebay تاسیس شد. این برند بعد ها به صورت مستقل تشكیل شد و علاوه بر فراهم كردن امكان خرید و فروش در ebay، انتقال پول برای هر منظور دیگری را نیز به خدمات خود اضافه کرد.پرداخت پی پال می توان گفت پی پال تنها سیستم انتقال آنلاین پول می باشد که مستقیما به شبکه بانکی متصل بوده و برخلاف کردیت کارت های موجود مانند ویزا کارت و مستر کارت قابلیت دریافت آنی پول را نیز دارد.

افتتاح حساب پی پال رایگان

متاسفانه در کشور ما سرویس پی پال همانند بسیاری سرویس های مالی دیگر شامل تحریم می باشد و افتتاح و انتقال پول برای افراد مقیم ایران فعلا مقدور نمی باشد. از آنجا که افتتاح و تایید حساب پی پال همانند حساب های بانکی ، نیازمند ارائه مدارک احراز هویت و محل سکونت افراد می باشد، اقدام به افتتاح این حساب در داخل ایران و با گواهی اقامت ایرانی مقدور نمی باشد، با این وجود، این به این معنا نیست که شهروندان ایرانی امکان بهره گیری از این سرویس بین الملی رانداشته باشند.

 

حواله سوئیفت (بانکی)

تعریف سوئیفت حواله بانکی یا حواله سوئیفت یکی از مطمئن ترین روش های انتقال پول در دنیا می باشد. در این روش، فرستنده مبلغ را به حساب بانکی فرد یا شرکت گیرنده در کشور های متصل به شبکه بین المللی سوئیفت به صورت الکترونیکی منتقل می نماید.

کارمزد سوئیفت

این روش انتقال، همانند انتقال حساب به حساب داخلی می باشد با این تفاوت که انتقال پول طی 2 تا 3 روز کاری صورت می گیرد. و کارمزدی حدود 20 تا 60 دلار توسط بانک دریافت می گردد.

برای ارسال پول از طریق شبکه سوئیفت داشتن شماره حساب بانکی فرد گیرنده به همراه کد سوئیقت (BIC) ضروری می باشد. همچنین داشتن نام شخص صاحب حساب به همراه اسم کامل بانک و کشور مقصد ضروری می باشد.

اطلاعاتی همچون آدرس بانک، آدرس سکونت فرد گیرنده وشماره تماس گیرنده نیز در صورت وجود، بصورت اطلاعات تکمیلی توسط بانک دریافت می گردد.

حواله سوئیفت چیست

حواله به کشور آمریکا و انگلیس به صورت حواله داخلی نیز امکان پذیر است ، در این نوع حواله وجه به صورت نقدی در داخل همان کشور به حساب گیرنده واریز می گردد ،حواله ارزی سوئیفت این حواله که اصطلاحا حواله سیاه نام گرفته است بین 3 تا 5 روز کاری مستلزم زمان می باشد و دارای این مزیت می باشد که حواله های رقم بالا به صورت چند مرحله ای انجام پذیر بوده و فرستنده مبلغ نیز توسط بانک و دولت آن کشور اشخاص محلی محسوب می گردد.





:: بازديد از اين مطلب : 697
|
امتياز مطلب : 0
|
تعداد امتيازدهندگان : 0
|
مجموع امتياز : 0
تاريخ انتشار : دو شنبه 1 دی 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali

فن سانتریفیوژ  یک طرفه(فوروارد و بکوارد)
فن سانتریفیوژ حلزونی یکطرفه یکی از انواع پر کاربرد هواکش های سانتریفیوژ می باشد که به صورت گسترده در بیماستان ها،کارخانه ها،کارگاه ها،برج های مسکونی،ادارات، مراکز خرید،مساجد و … جهت تخیلیه هوا و سیرکولاسیون هوا استفاده می شود
در هواکش حلزونی یکطرفه هوا از یک سمت مکیده می شود و از سمت فلچ ها به بیرون دمیده می شود
در هواکش حلزونی با توجه به شرایط کاربردی می توان از دو مدل فن بکوارد و فن فوروارد استفاده نمود
ظرفیت تخلیه هواکش حلزونی یکطرفه می تواند تا دویست هزار مترمکعب بر ساعت تغییر کند همچنین فشار این هواکش ها می تواند تا ۳۵۰۰ پاسکال باشد که با توجه به نوع سفارش و کاربرد فن میزان مورد نیاز محاسبه و در فرایند تولید لحاظ می شود
ویژگی های فن سانتریفیوژ حلزونی یکطرفه
ورق اس تی-۳۷ از ضخامت ۱ تا ۵ میلی متر –
ورق گالوانیزه از ضخامت ۱ تا ۲٫۵ میلی متر –
ورق استیل از ضخامت ۲ تا ۵ میلی متر –
قابلیت نصب انواع الکتروموتورهای ضد افجار،ضد جرقه و یا دیگر الکتروموتورها –
امکان اتصال موتور در سه حالت مستقیم،غیر مستقیم و کوپلینگ

آنچکه باید درباره فن های سانتریفیوژ بدانیم

قیمت فن سانتریفیوژ
در فن سانتریفیوز دو عامل در عملکرد سیستم نقش اساسی و محوری ایجاد می کنند و اصول کار هواکش سانتریفیوژ بر این دو عامل پایه ریزی شده است:

۱- نیروی گریز از مرکز

۲- انحراف جریان توسط پره های فن از حالت شعاعی  به سمت دهانه خروجی فن سانتریفیوژ

 

نکته قابل ذکر در طراحی سیستم هوادهی سانتریفیوژ این است که  زاویه بین هوای خروجی و هوای ورودی باید ۹۰ باشد.

 

هواکش سانتریفیوژ بر اساس شکل پروانه به شش دسته تقسیم می شود

۱- هواکش سانتریفیوژ با پروانه ایرفویل (Air foil)

۲-هواکش سانتریفیوژ با پروانه شعاعی در راس

۳-هواکش سانتریفیوژ با پروانه انحنا به جلو

۴-هواکش سانتریفیوژ با پروانه شعاعی

۵- هواکش سانتریفیوژ با پروانه مایل به عقب

۶-هواکش سانتریفیوژ با پروانه انحنا به عقب

انواع فن‌ها

فن‌ها با توجه به جهت جریان هوا نسبت به محور فن به دو دسته زیر تقسیم می‌شوند.

فن گریز از مرکز
فن گریز از مرکز (فن سانتریفوژ) به وسیله نیروی گریز از مرکز، هوا را به جریان می‌اندازد. در این گونه فن‌ها زاویه ورود و خروج هوا ۹۰ درجه است. فن‌های سانتریفور معمول‌ترین نوع فنهای مورد استفاده در صنایع هستند. در این فن‌ها، هوا از بخش پروانه به سمت پره‌ها حرکت کرده و انرژی جنبشی آن زیاد می‌شود. این انرژی جنبشی قبل از ورود به بخش خروجی به انرژی فشاری تبدیل شده و در نتیجه فشار هوا بالا می‌رود. فن‌های سانتریفوژ برای جریان‌های حاوی ذرات (رطوبت و گرد و غبار)، برای انتقال مواد و همچنین برای سیستمهای دارای دمای بالا کاربرد دارد.

فن محوری
در فن محوری (فن آکسیال)، جریان هوا موازی محور فن است. سه نوع عمده فن‌های محوری عبارتند از: فن‌های پروانه‌ای، فن‌های لوله محوری و فن‌های پره محوری (جت فن). فن‌های محوری دارای قاب که داخل پنجره و دیوار نصب می‌شوند، فن‌های به کار رفته در رایانه‌ها، پنکه‌های سقفی و رومیزی و فن‌های محوری کانالی استفاده شده در صنعت جز این دسته از فن‌ها قرار می‌گیرند.
منبع: ویکی پدیا



:: بازديد از اين مطلب : 680
|
امتياز مطلب : 0
|
تعداد امتيازدهندگان : 0
|
مجموع امتياز : 0
تاريخ انتشار : دو شنبه 1 دی 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali
طریق عشق نام آلبومی است با صدای استاد محمدرضا شجریان و آهنگسازی مرحوم پرویز مشکاتیان و اجرای گروه عارف. این اجرا در سال ۱۳۶۷ در پاریس انجام شده و آلبوم آن به تازگی در پنجم مهرماه ۹۵ منتشر شد. این آلبوم در دستگاه افشاری و نوا اجرا شده و دارای ده قطعه است. مراسم رونمایی از این آلبوم در پنجم مهرماه ۹۵ در تالار وحدت با حضور هنرمندان عرصه موسیقی و سینما برگزار شد. در این بین چهره های شاخصی همانند علی رستمیان، کیخسرو پورناظری، قاسم رفعتی، علی جهاندار، عباس تهرانی تاش، اردشیر کامکار، کیوان ساکت، علی عزیزی، حمیدرضا نوربخش، بیژن بیژنی، محمد فیروزی، داریوش پیرنیاکان، داوود گنجه یی، مسعود فروتن، وحید تاج، محمد دلنوازی، احسان کرمی، عباس سجادی، لوریس چکناواریان، نوید دهقان، صدیق تعریف، لاله اسکندری، امید روحانی، فاضل جمشیدی و سعید خوانساری حضور داشتند.
همچنین در این مراسم نیز همایون شجریان به سخنرانی پرداخت و درباره گروه اجرا گفت: امروز دو تن از اعضای گروه عارف، آقایان بیژن و ارژنگ کامکار، افتخار داده اند و در این اجرا حاضر شده اند، که این موجب شده این گروه رنگ و بوی دیگری بگیرد.
 
نام قطعات:
پیش درآمد افشاری (گل نوش)
تکنوازی سنتور
سنتور و آواز
چهار مضراب (دل انگیز)
تار و آواز
تصنیف دل مجنون
نی و آواز
کمانچه و آواز
تصنیف (ساقی)
تصنیف جان جانان
دانلود آلبوم جدید محمدرضا شجریان بنام طریق عشق
هنرمندان
محمدرضا شجریان: خواننده
پرویز مشکاتیان: سنتور
داریوش پیرنیاکان: تار
جمشید عندلیبی: نی
محمد فیروزی: عود
اردشیر کامکار: کمانچه
بیژن کامکار: رباب و دف
ارژنگ کامکار: تنبک

برای دانلود آلبوم جدید طریق عشق از استاد محمدرضا شجریان میتوانید به سایت موزیک جدید ایرانی مراجعه کنید. همچنین در این سایت می توانید به قسمت دانلود موزیک ویدیو جدید و دانلود آهنگ جدید بروید و موزیک ویدیوها و آلبوم های جدید این استاد آواز موسیقی کشورمان را دانلود نمایید.



:: بازديد از اين مطلب : 651
|
امتياز مطلب : 0
|
تعداد امتيازدهندگان : 0
|
مجموع امتياز : 0
تاريخ انتشار : دو شنبه 6 دی 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali

فروشگاه اینترنتی سارین شاپ

همیشه کسب و کارهای موفق از یک ایده خلاقانه نشآت می گیرد گاهی وقتها یک فروشگاه مشتریان بسیاری دارد ما امروز قصد داریم یکی از بهترین فروشگاه های اینترنتی در زمینه ساعت مچی خدمت شما خریداران محترم معرفی کنیم فروشگاه سارین سعی بر این داشته محصولات با کیفیت بالا و همچنین قیمت مناسب خدمت تمامی خریداران محترم عرضه کند عمده محصولات سارین شاپ با موضوعات ساعت مچی مردانه و ساعت مچی زنانه

ویژه آقایان و خانم های شیک پوش ایرانی عرضه کند ، امروزه شیک پوشی یک اصل مهم در برقراری ارتباطات محسوب می گردد هر فصل از سال یک نوع پوشش خاص را می طلبد چه بسا بسیاری از مردم امروزه اکثر خریدهای خود را بصورت آنلاین به آسانی در منزل انجام میدهند ما هم بر این شدیم تا بخش های دیگر را به فروشگاه اضافه کنیم شما می توانید علاوه بر این محصولات از دیدن بهترین مدل های روز پوشاک زنانه ، پوشاک مردانه همچنین کیف و کفش بهره مند شوید ما اینجا هستیم تا احساس بهتر بودن را به شما هدیه بدهیم .

محصولات فروشگاه سارین با قیمتی مناسب و گارانتی ١٠ روزه تعویض کالای خریداری شده خدمت خریداران محترم عرضه می گردد . دوستان می توانند از پشتیبانی قبل و بعد از خرید بهره مند شوند و بدون هیچ گونه نگرانی خرید موفقیت آمیزی داشته باشند



:: بازديد از اين مطلب : 683
|
امتياز مطلب : 0
|
تعداد امتيازدهندگان : 0
|
مجموع امتياز : 0
تاريخ انتشار : پنج شنبه 2 دی 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali

ساندویچ پانل چیست؟

ساندویچ پانل نوعی از مصالح ساختمانی است که برای پوشش دیوار و سقف انواع ساختمان ها به کار گرفته می شود. برای ساخت پانل از ترکیب ورق فلزی و ماده عایقی که بین دو ورق ساندویچ می شود استفاده می گردد. ساندویچ پانل در دو گروه دیواری و سقفی تولید می شود که پانل دیواری خود به دو صورت ساده و پیچ مخفی، و پانل سقفی به صورت های ساده، نر و مادگی، پیچ مخفی، قفل دار و طرح سفال تولید می گردد. جنس ورق به کار رفته در پانل می تواند گالوانیزه، آلومینیوم و آلوزینگ باشد. تفاوت ساندویچ پانل ها در عایق به کار رفته در تولیدشان می باشد که در ادامه به آنها اشاره می گردد.

انواع ساندویچ پانل :

۱- ساندویچ پانل پلی یورتان:

در این ساندویچ پانل ها برای عایق بندی از فوم پلی یورتان استفاده می شود که در دو نوع تولید می گردد. نوع اول PIR نامیده می شود که از ترکیب پلی یول و ایزو سیا نورات تولید می شود. نوع دوم PUR نام دارد که از ترکیب پلی یول و ایزو سیانات تولید می گردد. و در هر دو روش برای تسریع در ترکیب، حضور کاتالیزور الزامی ست. برای تنظیم دانسیته فوم نیز از گاز B141 استفاده می شود. تفاوت این دو نوع در ضد حریق بودن ساندویچ پانل PIR است. عایق حرارتی و برودتی، عایق صوت، مقاوم در برابر رطوبت و وزن سبک از مشخصات این نوع ساندویچ پانل می باشد.

۲- ساندویچ پانل پلی استایرن:

برای عایق بندی این نوع ساندویچ پانل از فوم پلی استایرن یا همان یونولیت استفاده می گردد. از لحاظ عایق حرارتی و صوتی در درجه پایین تری از پلی یورتان قرار می گیرد، اما نسبت به آن سبک تر است و قیمت مناسب تری هم دارد.

۳- ساندویچ پانل پشم سنگ:

عایق این نوع پانل ها الیاف پشم سنگ است که ضد حریق بودن مهمترین ویژگی این نوع ساندویچ پانل است. لازم به توضیح است که درجه ضد حریق بودن این نوع، از ساندویچ پانل پلی یورتان PIR هم بالاتر می باشد.

مشخصات فنی ساندویچ پانل :

ورق استفاده شده در ساندویچ پانل دارای ضخامت ۵/۰ الی ۷/۰ میلیمتر است و دانسیته عایق به کار رفته در آن برای ساندویچ پانل پلی یورتان ۲ ±۴۰ و برای ساندویچ پانل پلی استایرن ۱۵ تا ۲۵ و برای ساندویچ پانل پشم سنگ حدود ۱۰۰ کیلوگرم بر متر مکعب می باشد. ضخامت عایق برای ساندویچ پانل پلی یورتان ۲۰ تا ۱۵۰ میلیمتر و برای ساندویچ پانل پلی استایرن ۵۰ تا ۲۰۰ میلیمتر و برای ساندویچ پانل پشم سنگ ۵۰،۷۵ و ۱۰۰ میلیمتر می تواند باشد. ساندویچ پانل پلی یورتان و پشم سنگ با عرض مفید ۱ متر و ساندویچ پانل پلی استایرن دیواری با عرض مفید ۹۵/۰ متر و ساندویچ پانل پلی استایرن سقفی با عرض مفید ۹۷/۰ متر تولید می شود و برای طول آنها محدودیتی وجود ندارد.

کاربرد ساندویچ پانل :

از ساندویچ پانل می توان برای ساخت انواع سوله ها، سالن های ورزشی، عقب روی ساختمان، سازه فضایی، سردخانه، کارخانه، کانکس، ویلا و … استفاده کرد.

نصب ساندویچ پانل :

از آنجایی که برای سازه های ساخته شده با ساندویچ پانل مواردی مانند عایق حرارتی و صوتی، مقاومت در برابر رطوبت، ضد احتراق و حفظ زیبایی از اهمیت بالایی برخوردارند، باید نکات زیر در نصب پانل مورد توجه قرار گیرد:
– اتصال پانل به ساختمان و تمامی نقاط اتصال پانل ها به یکدیگر در گوشه ها توسط فلاشینگ با ضخامت ۱ تا ۲ میلیمتر صورت پذیرد.
– درزبندی پانل ها توسط چسب پلی یورتان انجام گیرد.
– جهت کاهش پرت پانل ها به محل قرار گیری پانل ها، فاصله بین ستون ها، ارتفاع پانل ها و … توجه شود.
– جهت نصب پانل ها از پیچ واشر دار مخصوص استفاده گردد.همچنین به گام و ارتفاع پیچ ها هم توجه شود.

قیمت انواع ساندویچ پانل :

مهران پانل :

هر متر ساندویچ پانل پلی یورتان سقفی ۴ سانت ۵ گام با ورق ۰٫۵ ۰٫۵ دانسیته ۴۰ تحویل درب کارخانه (تهران) ۵۳۰۰۰۰ ریال
هر متر ساندویچ پانل پلی یورتان دیواری ۴ سانت با ورق ۰٫۵ ۰٫۵ دانسیته ۴۰ تحویل درب کارخانه (تهران) ۵۲۵۰۰۰ ریال

هر متر ساندویچ پانل پلی استایرن سقفی ۵ سانت ۵ گام با ورق ۰٫۵ ۰٫۵ دانسیته ۱۵ تحویل درب پروژه ۴۷۰۰۰۰ ریال
هر متر ساندویچ پانل پلی استایرن دیواری ۵ سانت با ورق ۰٫۵ ۰٫۵ دانسیته ۱۵ تحویل درب پروژه ۴۷۰۰۰۰ ریال

پانل سان ترکیه :

هر متر ساندویچ پانل پلی یورتان سقفی ۴ سانت ۵ گام با ورق ۰٫۵ ۰٫۵ دانسیته ۴۰ تحویل درب پروژه برای مناطق آزاد تجاری ۵۲۰۰۰۰ ریال
هر متر ساندویچ پانل پلی یورتان دیواری ۴ سانت با ورق ۰٫۵ ۰٫۵ دانسیته ۴۰ تحویل درب پروژه برای مناطق آزاد تجاری ۵۰۰۰۰۰ ریال

روش های کاهش هزینه ساندویچ پانل :

برای پایین آوردن قیمت ساندویچ پانل روش های متعددی وجود دارد:
– به جای اینکه در هر دو طرف پانل از ورق فلزی استفاده گردد، تنها در یک طرف ورق فلزی به کار رود.
– پایین آوردن ضخامت ورق فلزی از ۵/۰ میلیمتر به ۴/۰ میلیمتر.
– کاهش گام های به کار رفته در پانل.

معایب و مزایای ساندویچ پانل :

بطور کلی ساندویچ پانل نسبت به مصالح دیگر مزایای فراوانی دارد که مهمترین آنها به شرح زیر است:
– عایق حرارتی، برودتی، رطوبتی و صوتی
– مقاوم در برابر زلزله
– نصب سریع و آسان
– دارای وزن سبک
– ضد قارچ و مقاوم در برابر پوسیدگی
– تنوع رنگ
اما خود انواع ساندویچ پانل نسبت به یکدیگر دارای محاسن و معایبی هستند که در زیر به آنها اشاره می کنیم:

مزایا و معایب ساندویچ پانل پلی یورتان :

مزایا :

– قابلیت تولید به دو صورت کانتینیوز و دیسکانتینیوز را داراست.
– پیوند مولکولی بالایی دارد.
– میزان چسبندگی عایق به ورق بیرونی نسبت به دیگر پانل ها بالاتر است.
– داخل عایق حفره ای وجود ندارد.

معایب :

– قیمت آن نسبت به دیگر پانل ها بالاتر است.
– محدودیت زیادی برای تولید در ضخامت های مختلف دارد.
– مواد اولیه آن وارداتی است.

مزایا و معایب ساندویچ پانل پلی استایرن :

مزایا :

– قیمت آن نسبت به دیگر پانل ها پایین تر است.
– قابلیت تولید در دامنه دانسیته وسیعی را داراست (۲۵-۱۵ کیلوگرم بر متر مکعب).
– امکان تولید در اشکال مختلف را دارد.
– وزن آن نسبت به دیگر پانل ها پایین تر است.

معایب :

– عایق بودن آن نسبت به دیگر پانل ها کمتر است.
– قابلیت اشتعال بالایی دارد.

مزایا و معایب ساندویچ پانل پشم سنگ :

مزایا :

– نسبت به دیگر پانل ها ضد حریق تر است.

معایب :

– نسبت به دیگر پانل ها ورق از عایق راحت تر جدا می شود.
– طول عمر کمتری دارد.
– آب به راحتی به آن نفوذ می کند.

منبع: ساندویچ پانل



:: بازديد از اين مطلب : 801
|
امتياز مطلب : 0
|
تعداد امتيازدهندگان : 0
|
مجموع امتياز : 0
تاريخ انتشار : یک شنبه 18 آذر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali

چگونه پسری را دیوانه خود کنیم ؟ شاید برای شما هم پیش آمده باشد که در اطرافتان به دختری غبطه خورده باشید و بخواهید مثل او پسری را دیوانه وار عاشق خود کنید.

متاسفانه بعضی از دختر خانم ها زمانی که با یک پسر در ارتباط هستند خیلی از نکات را نمی دانند یا رعایت نمی کنند و همین موارد باعث می شود آن نیرو و جاذبه ای که باید از سوی دختر، پسر را مجذوب خود کند، احساس نمی شود و بعد از مدتی به صورت ناخودآگاه پسر نسبت به دختر دلسرد می شود.

یکی از مواردی که می خواهم در مقاله چگونه پسری را دیوانه خود کنیم به شما آموزش دهم: فهمیدن خواسته پسر مورد علاقه تان و تحسین و تشویق او برای رسیدن به آن است.

مزایای تشویق انسان چیست؟

  • وقتی شخصی تحسین شود، احساس ارزشمندی و قدرت می کند.
  • موجب می شود که در فرد اعتماد به نفس به وجود آید.
  • استعدادهای نهفته اش شکوفا می شود و فرصتی است تا به توانمندی و ارزش های خود پی ببرد.
  • تشویق، انسان را از ناامیدی نجات می دهد و به زندگی دلگرم می کند.
  • گاهی یک تشویق، مسیر زندگی فرد را دگرگون می سازد.

چگونه پسری را دیوانه خود کنیم

اگر شما هم می خواهید به سوال « چگونه یک پسر را دیوانه خود کنیم » که ذهنتان را درگیر خود کرده پاسخ دهید باید بگویم:

بفهمید پسر چه هدف و آرزوهایی دارد. بعد او را تشویق کنید به خواسته هایش برسد. اگر شما پسر مورد علاقه تان را برای انجام کاری تشویق کنید چنان شور نشاطی در او ایجاد خواهید کرد که او سعی می کند نقص های خود را برطرف کند و فردی توانمند و موفق شود.

پسر وقتی ببیند شما او را درک می کنید و به خواسته هایش بها می دهید، قطعا شیفته و دیوانه شما خواهد شد و پیش خود خواهد گفت: این دختر با تمام دخترهای دیگر فرق می کند. من تنها در کنار او خوشبخت و موفق خواهم بود.

یکی از دوستانم تا مقطع لیسانس درس خوانده بود. بعد از چند سال یک روز اتفاقی او را دیدم و گفت دانشجوی دکتراست.

وقتی شور و اشتیاق او را برای ادامه تحصیل جویا شدم گفت: «حدود ۳ سال پیش با دختری نامزد کردم در اثر تشویق های او در کنکور کارشناسی ارشد شرکت کردم و بعد از گذراندن دوره فوق لیسانس مرا تشویق به شرکت در آزمون دکترا کرد و در این راه همیشه پشتیبان و همراه من بود و با هر موفقیتی که پشت سر می گذاشتم مرا تحسین و تشویق می کرد. به تازگی هم در یک شرکت بزرگ و معتبر کار می کنم.

قبل از اینکه این که با او آشنا شوم فردی بی اعتماد به نفس بودم. دکتر بودن جزء رویاهایم بود اما همیشه توانایی های خود را دست کم می گرفتم تا بالاخره تشویق های نامزدم محرک من شد. من دیوانه وار عاشق او شدم و به خاطر روحیه انگیزشی که داشت در ازدواج با او مصمم و به تازگی با هم ازدواج کردیم.

او می توانست مثل خیلی از دختران دیگر فقط به فکر خودش و خوشگذرانی هایش با پسر باشد. البته من نمی گویم تفریح و لذت چیز بدی است. نه! حرف من این است که او وقتی فهمید هدف و خواسته من در زندگی چیست، تلاش کرد با تشویق ها و حمایت هایش مرا به خواسته ام برساند و به نتیجه هم رسید.»

شما هم دختر خانم عزیز، به نامزدتان در رسیدن به اهدافش کمک کنید و همراه او باشید. او را تشویق کنید تا در کاری که به آن علاقه دارد  پیشرفت کند. موفقیت هایش را صادقانه تحسین کنید تا احساس بهتری به خود پیدا کند. در این صورت است که شما خواهید توانست پسری را دیوانه خود کنید.

 

من دختری ۳۵ ساله هستم که فوق لیسانس دارم. خیلی دوست دارم ازدواج کنم ولی خواستگار ندارم . موقعیت خوبی هم دارم اما نمی دانم چرا خواستگاری ندارم.

از خانواده ام خجالت می کشم که با این سنم هنوز خواستگار ندارم. گاهی دوستانم به من طعنه می زنند و می گویند: تو چرا ازدواج نمی کنی؟ یا اگر دوستان قدیمی ام را ببینم فورا می پرسند: هنوز مجردی؟

اینها حرف های دل دختری بود که برای مشاوره پیش من آمده بود. البته بارها دختران این سوال را به صورت های مختلف از من می پرسند:

  • دوست دارم ازدواج کنم ولی خواستگار ندارم
  • میخوام ازدواج کنم اما خواستگار ندارم
  • با این که موقعیت خوبی دارم اما نمی دانم چرا خواستگاری ندارم
  • میخوام ازدواج کنم ولی نمی دانم چرا خواستگار ندارم

شاید شما هم جزء آن دسته از دختران باشید که می ترسید که تا ابد اوضاع به همین منوال پیش برود و نتوانید ازدواج کنید. اگر به دنبال عواملی هستید که باعث تاخیر در ازدواج تان شده و از بالا رفتن سن خود بیم دارید حتما این مقاله را بخوانید.

متاسفانه در جامعه ما در میان مردم جا افتاده كه خوبیِ دختر را از تعداد خواستگارانش می سنجند. یعنی هر دختری كه تعداد خواستگارانش زیاد باشد دختری خوب و اصل و نسب دار است. اما اگر دختری خواستگار نداشته باشد این طور تعبیر می شود كه حتماً مشكلی دارد كه كسی به سراغش نمی رود. آن وقت است كه دختر و خانواده اش روز به روز نگران و ناامیدتر می شوند و اعتماد به نفس خود را از دست می دهند.

گاهی نداشتن خواستگار به خاطر وجود مانعی بر سر راه است که باید سعی کنید آن مانع را برطرف کنید.

دوست دارم ازدواج کنم ولی خواستگار ندارم

من در این مقاله قصد دارم شما را با چند علت نداشتن خواستگار آشنا کنم:

۱- بعضی از دخترها به علل مختلفی چون کمرویی، خجالتی بودن و درون گرا بودن از حاضر شدن در جمع های خانوادگی یا دوستان سر باز می زنند و ترجیح می دهند بیشتر وقتشان را در خانه باشند. در این حالت نه پسری آنها را می بیند که بپسندد و نه شخصی که دختر را به دیگران معرفی کند برای همین خواستگار ندارد.

من به شما توصیه می کنم از مجالس زنانه، عروسی، … و در مکان هایی که احتمال می دهید ممکن است توسط پسر یا فرد دیگری مثل اعضای خانواده او دیده شوید، دوری نکنید. اگر تا به حال این کار را نمی کردید شاید در ابتدا کمی حضور در جمع برایتان سخت باشد. اما این تکنیک به احتمال زیادی جواب می دهد. من مواررد بسیاری را می شناسم که با همین روش توسط پسر، مادر یا خواهر پسر دیده شدند و این دیدار و آشنایی به ازدواج منجر شده است.

۲- تحصیلات بالای دختر یا نداشتن هم کفو هم گاهی باعث بی خواستگاری می شود. مثلاً دختری را در نظر بگیرید که تا مقطع دکترا درس خوانده باشد. اگر این دختر در یک محیط کوچک زندگی کند و افراد تحصیلکرده زیادی در آنجا نباشد، همتایی برایش وجود ندارد.

دختر تعریف می کرد: دوست دارم ازدواج کنم ولی خواستگار ندارم . بعد از بررسی متوجه شدم او دکترای فیزیک دارد و به تازگی در دانشگاهی تدریس می کند. اما به دلیل اینکه وضع و شرایط مالی پدرش زیاد خوب نیست در یک شهرک کوچک زندگی می کنند. با اینکه دختر موقعیت خوبی دارد اما در اطرافش پسری هم کفو او وجود ندارد.

۳- اگر خانواده ای خوب در محله ای بدنام زندگی كنند احتمال اینکه برای دخترشان خواستگاران خوب بیاید کم می شود؛ زیرا خواستگارها فکر می کنند خود خانواده دختر هم همین گونه است.

متاسفانه امروزه بعضی از خانواده ها به محلی که دختر زندگی می کند بیش از اندازه اهمیت می دهند. مثلاً مادری می گفت: «هر وقت برای قرار خواستگاری به خانه دختر زنگ می زنم اگر ببینم آدرس مربوط به محله های پایین شهر است، نمی روم. آخر جواب مردم را چه بدهم. اگر پرسیدند عروست کجا زندگی می کند چه بگویم؟ دوست دارم پسرم با افتخار بگوید خانوده همسرم از فلان محله هستند نه اینکه خجالت بکشد.»

این فقط ۳ تا از موانع نداشتن خواستگار است در مقالات …. به بقیه موارد خواهم پرداخت.

چگونه با دوست پسرمان رفتار کنیم ؟ خیلی وقت ها به خیال تان دارید خود را در دل پسر مورد علاقه تان جای می کنید در صورتی که اینگونه نیست و چه بسا نتیجه منفی به همراه داشته باشد و او را بیشتر از خود دور می کنید. یکی از این کارها این است که بخواهید همیشه با او باشید.

شاید تعجب کنید و پیش خود بگویید: «من دوست دارم بیشتر اوقاتم را در کنار او باشم. آیا با این کار به جای اینکه خود را به او نزدیکتر کنم دورتر می کنم؟»

حال باید چکار کرد؟ چگونه با دوست پسرمان رفتار کنیم ؟

این احساس را به دوست پسر خود بدهید که بعد از دوستی هم می تواند آزادیش را حفظ کند.

چگونه با دوست پسرمان رفتار کنیم

شما به عنوان یک دختر به رابطه جدید طوری فکر می کنید که قرار است زندگی تان را تغییر دهد، اما پسرها در کنار برقراری رابطه به حفظ وضعیت قبل خود هم فکر می کند. شما دوست دارید بعد دوستی بیشتر وقتتان را با او باشید به سینما، پارک، رستوران و … بروید و از پسر انتظار دارید دور تفریحات با دوستانش را خط بکشد و بیشتر با شما باشد. درحالی که او مُصِر است تا حد امکان برنامه های قبلی خود را حفظ کند و در آن تغییری ایجاد نکند.

چگونه با دوست پسر خود رفتار کنیم ؟ اگر او را دوست دارید، آزادش بگذارید، حضور شما در همه لحظات ممکن است نتیجه معکوس داشته باشد. اگر سعی کنید زندگی او را به سرعت تغییر دهید، احساس تهدید خواهد کرد.

باید به او نشان دهید که نمی خواهید همه چیز را از او بگیرید. بعنوان مثال، بگذارید وقتی را با دوستان خودش بگذراند. دائماً او را چک و کنترل نکنید، نپرسید: کجا هستی؟ دیشب کجا بودی؟ و … نشان دهید اگر بدون حضور شما برای تماشای فوتبال یك شب را با دوستان خود بگذراند، اعتراضی ندارید.

چگونه با دوست پسرمان رفتار کنیم ؟ خیلی به او سخت نگیرید. محتاط باشید، نشان دهید كه قصد تغییر دادن او را در سر ندارید. این احساس را به او بدهید که بعد از دوستی هم می تواند حداقل تا میزانی منطقی آزادیش را حفظ کند.

كاری نكنید كه احساس كند اكنون باید از وقت خود كمال استفاده را ببرد. زیرا زندگی او پس از ازدواج با شما تغییر خواهد كرد و آزادیش از او سلب خواهد شد.

هر گاه پسر احساس كند كه ازدواج با شما سبب به وجود آمدن تغییرات عمده و اساسی در سبك زندگی او می‌شود، سرسختانه‌ برای متعهد شدن و شروع زندگی مشترک از خود مقاومت نشان خواهد داد، حتی اگر عاشق شما باشد.

چگونه با دوست پسرم رفتار کنم ؟ به خاطر داشته باشید عشق به معنی سپری کردن تمام لحظات با یکدیگر نیست. البته در هر کاری باید اعتدال رعایت شود همان طور که باید بدانید چه مواقعی او را آزاد بگذارید زمان هایی را که باید در کنار پسر و همراهش باشید تا او را دلبسته و عاشق خود کنید را پیدا کنید.

 

چگونه به یک پسر بفهمانیم که دوستش داریم ؟ وقتی با پسری آشنا می شوید از همان ابتدای رابطه دوست دارید که عشق خود را به او ثابت کنید. از خود می پرسید:

  • چگونه به یک پسر بفهمانیم که دوستش داریم ؟
  • چگونه به پسری نشان دهیم که دوستش داریم ؟
  • چگونه به یک پسر بفهمانیم که عاشقش هستیم ؟

و … سوالاتی شبیه اینها که همه این سوالات یک جواب دارد و آن این است:

به پسر مورد علاقه تان نشان دهید او را فقط به خاطر خودش دوست دارید تا احساس خاص بودن کند.

بعضی از دختران از همان ابتدا که با پسری آشنا می شوند دوست دارند اطلاعاتی در مورد وضع مالی پسر و خانواده اش یا گذشته او به دست بیاورند. شاید در نگاه اول بد نباشد و پیش خود بگویید: «من باید در مورد کسی که می خواهم بعداً با او ازدواج کنم اطلاعات کافی داشته باشم».

حال بیایید این موضوع را برای خود تجسم کنید. در ذهن، خود را جای پسر بگذارید. با دختری آشنا می شوید. دختر از همان اول به دنبال مسائل مادی و جستجو در گذشته­ شماست. آیا شما عاشقانه چنین شخصی را دوست خواهید داشت؟ آیا با این کارها شما نسبت به او دلسرد نخواهید شد؟

چگونه به یک پسر بفهمانیم که دوستش داریم ؟ بنابراین برای این که به پسری بفهمانید دوستش دارید در ابتدای رابطه سعی کنید اصولِ الدین از او نپرسید. سوالاتی مثل «چقدر درآمد دارید؟ قبلاً ازدواجی داشته اید؟ کی و کجا ازدواج کردید؟ چرا جدا شدید؟ کار پدر و مادرتان چیست؟ خانه دارید؟ قیمت ماشینتان چقدر است؟ و … » خودداری کنید.

این سوالات نشان می دهد که شما او را زیر ذره بین گذاشته اید و قصد ارزیابی اش را دارید. باید این حس را به پسر مورد علاقه تان بدهید که او را به خاطر خودش می خواهید. اگر فرد پولداری است باید به او بفهمانید که حتی اگر روزی پولش را از دست بدهد احساساتتان نسبت به او تغییر نخواهد کرد و همان قدر دوستش خواهید داشت.

چگونه به پسری بفهمانیم دوستش داریم ؟ علایق او را بشناسید. از احساسش نسبت به مسائل مختلف و علایقش سوال کنید و در مورد موضوعات مورد علاقه اش صحبت کنید.

مثلاً اگر به شما گفت که اخیراً یک پاداش خیلی عالی دریافت کرده، از او نپرسید آن پاداش چقدر بوده است. درمورد هیجان انگیز بودن آن تجربه با او حرف بزنید و موفقیتش را تحسین و تشویق کنید. باید در کنار او لذت ببرید نه اینکه حساب بانکی های او را چک کنید. بعد از مدتی که توانستید اعتماد او را به خود جلب کنید و او را عاشق و وابسته خود کنید همه چیز را به شما خواهد گفت. مگر اینکه خیلی آدم مرموزی باشد که این خود یک علامت بسیار منفی است.

چگونه به یک پسر بفهمانیم که دوستش داریم ؟ باید طوری رفتار کنید که بفهمد که برای او فارغ از هر طبقه ای که باشد، ارزش قائل هستید.

 

چیکار کنم دوست پسرم عاشقم بشه ؟ خیلی وقت ها به دنبال راهکارهایی هستید تا بتوانید پسر مورد نظرتان جذب کنید و در ابتدا هم موفق می شوید اما بعد از مدتی پسر نسبت به شما آن عشق سابق را ندارد. شما از خود می پرسید: چیکار کنم دوست پسرم عاشقم بشه ؟ علت این دلسردی چیست؟

چیکار کنم دوست پسرم عاشقم بشه

یکی از تکنیک ها اهمیت دادن به غرور مرد است. شاید این جمله را بارها شنیده باشید اما آیا واقعا به آن عمل می‌کنید؟

شرایط زندگی جامعه مدرن به گونه‌ای است که در آن بسیاری از مواقع سطح تحصیلات، درآمد و جایگاه اجتماعی یک دختر از پسر بالاتر است، این هیچ عیبی ندارد و برای بسیاری از پسران لذتبخش هم هست که در آینده همسرانی موفق داشته باشند، اما به شرطی که در ارتباط دونفره‌تان، پسر همچنان این حس را داشته باشد که نقطه اتکای شماست.

به هزار و یک دلیل پسرها دوست دارند قوی و محکم ارزیابی شوند و از همه مهم‌تر هم برای آنها این است که دختری که دوستش دارند آنها را قوی، پشتیبان و حمایت کننده بداند.

پسر می خواهد دست کم نگیریدش. بنابراین همیشه این حس را به او بدهید که درنهایت به شانه‌های او تکیه خواهید کرد، تحت هیچ شرایطی چه درمورد مسائل مالی، مسائل احساسی و … غرور او را نشکنید. وقتی پسر احساس کند که مورد پذیرش شما قرار دارد عمیقاً عاشق و شیفته شما خواهد شد.

چکار کنم دوست پسرم عاشقم بشه

یکی از دوستانم به عنوان کارمند بخش فروش در شرکتی مشغول بود. در محل کارش با دختری آشنا شده بود که مدیر فروش بود و در آن شرکت مقام بالاتری نسبت به او داشت. او تعریف می کرد می خواهم به ارتباطم با او را خاتمه دهم.

وقتی علت را از او جویا شدم گفت: در محل کار او مقام بالاتری نسبت به من دارد و این مسئله باعث شده او در بیرون از شرکت هم نسبت به من احساس برتری کند. فکر می کند چون سر کار زیر دست او هستم در بیرون از آنجا هم باید به من حکمفرمایی کند. آخر من مرد هستم و دوست ندارم همسر آینده ام، کسی که می خواهم سالیان سال با او زندگی کنم مرا کوچک و ضعیف بداند. من می خواهم او به من تکیه کند و مرا پشتیبان خود ببیند، نه اینکه من به او تکیه کنم.

چه هدیه ای برای دوست پسرم بخرم ؟ یکی از کارهایی که می توانید برای ابراز مهر و محبت به دوست پسرتان انجام دهید و در تقویت استحکام رابطه شما نقش بسیاری دارد، خرید هدیه برای دوست پسر خود است.

ایتدا سعی کنید به مناسبت های مختلف (مثل روز تولد، ولنتاین) و یا بی دلیل کادو دهید.

بهترین هدیه برای دوست پسرم چیست ؟ برای خرید هدیه برای دوست پسر این نکات را در نظر داشته باشید:

۱- سعی کنید هدیه‌ای بخرید زیاد از آن استفاده کند و هر وقت استفاده می کند به یاد شما بیفتد. مثلاً یک عطر خوشبو، ساعت مچی، آویز جلوی شیشه ماشین.

۲- برای دوست پسرم هدیه چی بخرم ؟ سعی کنید هدیه متناسب با شغل و علایقش باشد. اگر دانشجو است یک کلاسور زیبا برایش بخرید. اگر کوهنورد است کوله پشتی برایش بخرید تا در کوه هم به یاد شما باشد. اگر به فلان خواننده علاقه دارد آهنگ های آن خواننده را جمع آوری و به او هدیه دهید.

۳- پسرا از چه هدیه ای خوششون میاد ؟ بهتر است همراه هدیه یک نامه کوتاه با دست ‌خط خودتان نوشته و درون آن قرار دهید. مطمئناً یک نامه عاشقانه با دست خط خودتان، همراه با قطعه شعری در مورد تعریف و تمجید از پسر، او را دیوانه وار عاشق شما خواهد کرد.

چه هدیه ای برای دوست پسرم بخرم

۴- هیچگاه قیمت هدیه را به او نگویید. حتی اگر گران خریده باشید زیرا اینکار شما باعث می شود او تصور کند شما منت بر سر او می گذارید.

۵- بهتر است در ابتدا هدیه های بسیار گرانبها نخرید. چون این امر بی دلیل باعث بالا رفتن سطح توقعات او می شود و اگر روزی شما به مناسبتی کادوی مورد علاقه اش رو که ممکن بسیار گران بها هم باشه تهیه نکنید موجب شود علاقه طرف به شما کم شود. البته به این معنی نیست که پسر به خاطر پول و یا کادوهایتان شما را دوست دارد بلکه خودتان از همان اول عشق و علاقه را در کادوهای گرانقیمت نشان دادید و سطح توقع او را بیش از اندازه کرده اید.

چگونه یک پسر را به خود وابسته کنیم ؟ من در این مقاله می خواهم شما را با تکنیکی آشنا کنم که شاید تاکنون کمتر به آن توجه می کردید.

بسیاری از پسران این تصور را دارند که دختران زیاد حرف می زنند. شما باید این اطمینان را به پسر مورد علاقه خود بدهید که به اندازه کافی گوش می دهید.

شاید فکر کنید برای مجذوب کردن پسر ، خوب و زیبا صحبت کردن کافی است ولی این نکته را بدانید که برای جذاب بودن باید شنونده خوبی هم باشید. وقتی شنونده خوبی باشید در واقع دارید او را تشویق می کنید که حرف بزند، با شما درد دل کند، از خوشی ها و ناخوشی هایش بگوید و آن وقت است که طرف مقابلتان تصور می کند شما بسیار خوش صحبت هستید.

لئوباسکالیا روانشناس و نویسنده مشهور می‌گوید: به یاد داشته باشید که بسیاری از وقت‌هاست که افراد می‌خواهند فقط به حرفهایشان گوش دهید، نه چیزی بیش‌تر.

چگونه یک پسر را مجذوب خود کنیم

شما تصورش را هم نمی توانید بکنید، یک پسر از این که نامزدش آن قدر خوب به حرفهایش گوش دهد چه حالی می شود و دخترانی که فقط گرفتار من خود هستند و دائم از خودشان حرف می زنند در نظر پسر خودخواه و کسل کننده هستند.

بنابراین سعی کنید شنونده خوبی برای دوست پسرتان باشید، چون آدم‌ها بیشتر مجذوب کسانی می‌شوند که مطمئن باشند حرف‌های‌شان شنیده و درک می‌شود.

وقتی به حرف‌های او خوب توجه می کنید به ‌تدریج شعله های عشق را در او روشن خواهید کرد که برای همیشه ماندگار است.

بنابراین با دقت، با سکوت کامل و بدون اینکه حرف او را قطع کنید به حرفهایش گوش کنید چنانکه گویی هیچ چیز در دنیا و در آن لحظه برای شما مهم تر از حرف های او نیست.

چگونه یک پسر را مجذوب خود کنیم ؟ وقتی می خواهد در مورد موضوعی با شما صحبت کند اگر در حال انجام کاری هستید، آن را کنار بگذارید و تمام توجه تان را به آنچه می گوید متمرکز کنید. هرگز صحبت ‌هایش را قطع نکنید، تلفن همراهتان را خاموش کنید و به او بگویید تا بداند به خاطر او موبایل تان را خاموش کردید با این کار مطمئن باشید که او احساس ارزشمند بودن می کند و عشق شما در دلش بیشتر خواهد شد.

گاهی در حین صحبت کردن با پرسیدن سوالات مرتبط، همدردی کردن، سر تکان دادن و با میل و رغبت گوش کردن تشویقش کنید تا بیشتر درباره موضوع پیش آمده حرف بزند. برای جلب محبت و مجذوب کردن او بیش از هر چیز به دقت به حرفهایش گوش دهید. با گوش دادن دقیق، به او می فهمانید که به دنبال درک او هستید. در عوض، او هم شما را مورد اعتماد و دوست داشتنی می داند.

 



:: بازديد از اين مطلب : 671
|
امتياز مطلب : 0
|
تعداد امتيازدهندگان : 0
|
مجموع امتياز : 0
تاريخ انتشار : یک شنبه 28 آذر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali

آیا به پسری علاقه مند هستید اما مطمئن نیستید که این او هم شما را دوست دارد یا نه؟ احساس می‌کنید به شما توجه دارد اما دقیقاً نمی دانید که این احساس واقعی است یا زاییده خیالاتتان؟ از کجا بفهمیم پسری دوستمان دارد ؟ چگونه بفهمیم پسری دوستمان دارد یا دارد ما را بازی می دهد؟
اگر به این فکر می کنید که پسر مورد نظرتان به شما علاقه دارد یا نه، خواندن این مقاله را از دست ندهید. در این مقاله می خواهم علائمی که نشان می دهد یک پسر عاشق شما است یا نه را آموزش دهم.
از کجا بفهمیم پسری دوستمان دارد
۱- اگر پسری شما را دوست داشته باشد به علایق و خواسته های شما توجه زیادی نشان می دهد. او دوست دارد بداند که شما به چه چیزهایی علاقه دارید و از چه چیزهایی بدتان می آید. وقتی علاقه مندی هایتان برای پسر مهم باشد و به دنبال جمع آوری این اطلاعات در مورد شما باشد یعنی واقعا دوستتان دارد.
جمع آوری این اطلاعات به دو صورت است:
مستقیم: گاهی در صحبت ها از موضوعات مورد علاقه تان سوال می کند یا ممکن است از شما بپرسد که از زندگی تان چه می خواهید و چه آرزوهایی دارید.
غیر مستقیم: از دوستان و اطرافیانتان بدون این که شما مطلع شوید درباره علاقه مندی های شما سوال می کند.
۲- وقتی فهمید به چه چیزهایی علاقه دارید یکدفعه علایق خود را به سمت و سوی چیزهایی که شما دوست دارید تغییر می دهد. مسائلی که قبلاً برایش هیچ جاذبه ای نداشتند اما چون مورد علاقه شماست را دوست دارد امتحان کند. مثلاً علاقه مند شدن و خوردن غذای خاصی که شما دوست دارید. گاهی هم سعی می کند درباره موضوعات مورد علاقه شما صحبت کند تا از این طریق بتواند دل شما را بیشتر به دست بیاورد.
از کجا بفهمیم پسری دوستمان دارد
۳- اگر پسری از ته قلب به شما علاقه داشته باشد دوست دارد زمان زیادی را با هم سپری کنید. هر چقدر هم که سرش شلوغ باشد اما باز هم زمانی را برای بودن در کنار شما در نظر می گیرد. برای باهم بودن لازم نیست حتما دلیل و یا برنامه ای وجود داشته باشد اگر از دیدن شما واقعا خوشحال می شود یعنی خیلی دوستتان دارد.
مثلا اگر مجبور است که به سفر کاری برود قبل از رفتن به شما زنگ می زند و می خواهد حتما شما را ببیند. یا اگر از او بخواهید برایتان کاری انجام دهد با اینکه سرش شلوغ است و زمان خالی ندارد اما برنامه آن روز را به نحوی تغییر می دهد که حتماً به کار شما را انجام دهد.
۴- پسری که از صمیم قلب به شما علاقه مند است شما را به دوستان و حتی خانواده اش معرفی می کند و البته این کار را با افتخار انجام می دهد. اگر مدتی است که با پسری آشنا شدید اما هنوز وجود شما را از همه مخفی می کند و وقتی به او می گویید که چرا به خانواده ات نمی گویی دلیل موجه و قانع کننده ای نمی یابید، زنگ خطری برای شماست. چون ممکن است شما را برای هوا و هوس چند روز خوشگذرانی خود بخواهد.
از کجا بفهمیم پسری دوستمان دارد
۵- در فکر ازدواج با شماست .وقتی پسر شما را دوست داشته باشد برای ازدواج پیش‌قدم می شود. اگر هر موقع حرف از ازدواج به میان می آید بحث را عوض می کند یا از جواب دادن طفره می رود و یا بهانه های بیهوده می آورد و ازدواج را به تاخیر می اندازد، باید به علاقه او شک کنید. زیرا پسری که شما را دوست داشته باشد به خاطر ترس از دست دادن شما فوراً پیشقدم می شود.
شما می توانید او را امتحان کنید مثلاً به او بگویید خواستگاری زنگ زده که سمج است و می خواهد هر چه زودتر به او جواب دهم. از او بخواهید هر چه سریع تر تکلیفتان را روشن کند. اگر به فکر آمدن به خواستگاری شما افتاد که خیلی خوب است اما اگر باز هم طفره رفت باید به عشق او شک کنید.

به دوست پسرم چی بگم

۱- درباره موضوعاتی که طرف مقابلتان به آنها علاقه مند است حرف بزنید و او را تشویق کنید در مورد خودش و کارهایش با شما حرف بزند. از او سوالاتی بپرسید که می دانید از جواب دادن به آنها لذت می برد.

هیچگاه صحبت های خود را در مورد مطالبی که با او اختلاف نظر دارید شروع نکنید که با این کار وجه خود را در مقابل او خدشه دار می کنید.

بعد از کلی صحبت با سهیلا خانم و ارائه راهکارهایی فهمیدم آن پسر به ماشین، انواع مدل های آن و لوازم جانبی و … علاقه بسیاری دارد. به دختر خانم گفتم اطلاعات خود را در این زمینه بالا ببر تا بتوانی هم صحبت خوبی برای او باشی و از سوالاتی پیرامون این موضوع بپرسی. بعد از مدتی دختر به من مراجعه کرد و می گفت: باورتان نمی شود از وقتی درباره علایق او حرف می زنم انگار دلش می خواهد زمان بیشتری با هم باشیم و به تازگی او هم در مورد علاقمندی های من صحبت می کند.

۲- با دوست پسرم چه حرفی بزنم؟ اخبار و موضوعات روز را دنبال کنید. به روزنامه‌ها و خبرها توجه کنید، همیشه یک چیز جالب برای شروع یک گفتگو در آنها وجود دارد. خواندن بعضی مطالب در کتابها هم می تواند موضوع صحبت خوبی باشد. البته در کنار این ها، موضوعات مربوط به بعضی از فیلم‌ها و سریال‌ها هم برای حرف زدن جالب هستند.

چگونه یک پسر را عاشق خود کنیم

۳- به دوست پسرم چی بگم ؟ به محیط اطراف خود توجه کنید. بد نیست کمی تمرکزتان را گسترده‌تر کنید، به اطرافتان نگاه کنید. گاهی چیزهای جالبی در محیط اطرافتان برای شروع گفتگو وجود دارد. مثلاً صدای موزیک ماشین در حال رد شدن، کتاب‌ها و فیلم‌های توی قفسه در یک مهمانی، لباس جالب یک نفر، همه موضوعات خوبی برای حرف زدن هستند. به اطراف نگاهی بیندازید. ببینید آیا چیزی هست که ارزش صحبت کردن داشته باشد یا نه.

 

چگونه پسری را جذب کنیم ؟ خیلی از مواقع در اطرافتان پسری را می بینید که آنقدر عاشق و دلباخته دوست دخترش شده است که به جز او به هیچ دختر دیگری فکر نمی کند و در آخر هم با هم ازدواج می کنند و شما پیش خود می گویید: ای کاش من هم می توانستم پسری را جذب کنم.

ممکن است پسر مورد علاقه تان را ماهها زیر نظر گرفته باشید و به او فکر کنید و به امید جذب پسر سعی و تلاش خود را می کنید با او ارتباطی دوستانه و صمیمی برقرار کنید اما عاقبت به آنچه می خواهید نمی رسید و او را از دست می دهید. چرا؟ چگونه یک پسر را جذب خود کنیم ؟

اگر دوست دارید یاد بگیرید « چگونه پسری را جذب کنیم » این تکنیک مهم را بخوانید. موفقیت در روابط و جذب پسر مورد علاقتان راه و روشی آموختنی دارد.

چگونه پسری را جذب کنیم

تکنیک جذب پسر : در ابتدای دوستی خود را به او نزدیک کنید، سپس سعی کنید او خودش را به شما نزدیک کند.

برای جذب پسر مورد علاقتان با این تکنیک باید این دو قدم را بردارید:

قدم اول برای جذب پسر : در ابتدای رابطه با پسر زیاد معاشرت کنید و همدیگر را ببینید. هر چه بیشتر با او ارتباط نزدیکی داشته باشید شما را بیشتر دوست خواهد داشت. تجربه ثابت کرده است که اگر با یک فرد خاص پی در پی رو به رو شوید نسبت به آن شخص علاقه مندتر می شوید.

[quote]دیوید لیدمن متخصص رفتارشناسی انسانها می گوید: هر چه بیشتر با شخصی ارتباط داشته باشید آن شخص شما را بیشتر دوست خواهد داشت.[/quote]

به همین دلیل اوایل آشنایی با پسر از اینکه غیر قابل دسترس، فراری و دور باشید، بپرهیزید. در عوض به دنبال بهانه های مختلف باشید که وقت خود را با او بگذرانید. مثلاً با او قرار بگذارید و سعی کنید در دیدارهایتان او را جذب خود کنید. از او درباره علاقه مندی هایش سوال کنید، حرف بزنید و کمتر از موضوعات مورد علاقه خود حرفی به میان بیاورید.

قدم دوم برای جذب پسر : بعد از این که اطمینان حاصل کردید که پسر هم جذب شما شده این قدم را بردارید. در این قدم دیگر نباید بیش از حد به پسر نزدیک شوید و همیشه کنارش باشید. همیشه در کنار هم بودن، باعث می شود حس قشنگ دلتنگی از بین برود و شما تکراری به نظر بیایید. همیشه در دسترس بودن شما سبب کاهش ارزش و شأن شما می شود. بنابراین بعد از مدتی باید دیدارهایتان را کم کنید و کم کم خود را کمی از او دور کنید.

اگر بتوانید این کار را انجام دهید، به شما تبریک می گویم زیرا شما قانون کمیابی را اجرا کردید.

بنابراین برای جذب پسر مورد علاقتان در ابتدا با او باشید و سپس کمیاب گردید، آنگاه مشاهده خواهید کرد محبوب تر می شوید.

چگونه یک پسر را جذب خود کنیم

در رابطه خود اعتدال را رعایت کنید. همیشه در دسترس پسر نباشید تا هر وقت خواست بتواند شما را ببیند یا بخواهد صحبت کند. ضرب المثلی هست که می گوید: گاهی دوری، دوستی می‌آورد.

زیاد در دست و پایش نباشید. یاد بگیرید كه گاهی جواب رد بدهید. مدام تلفن را در دست نگیرید که چکار می کنی، چکار می کنم، کجایی، کجایم، چطوری، چطورم و … .

دائماً به او زنگ نزنید تا گزارش کارهای روزانه به او بدهید. بعضی مواقع موبایلتان را خاموش کنید یا هر وقت تماس گرفت به گونه ای جواب ندهید که انگار منتظرش بودید. بلکه حتی گهگاه خیلی شتاب زده جواب دهید و بگویید: «کار دارم بگذار برای بعد». کنجکاوی پسر را تحریک کنید. اجازه دهید در ذهنش این سوال بوجود آید که چکار می کند که نمی تواند جواب دهد؟ هیچ وقت نباید طوری نشان دهید که انگار بیکار کنار تلفن نشسته‌اید و منتظر تماس او هستید، حتی اگر واقعاً اینطور باشد!

سر خود را شلوغ کنید، خودتان را تغییر دهید و تعجبش را جلب کنید، زندگی شما فقط حول او نمی چرخد. و به او نشان دهید که درگیر کارهای زیادی هستید. و خلاصه برای زندگیتان برنامه ریزی داشته باشید تا بیکار نباشید. در دسترسش نباشید. بگذارید دنبالتان بگردد و دلش برای شما تنگ شود و در این موقع است که او سعی می کند خودش را به شما نزدیک کند.

یکی از سوالاتی که معمولا برای دختر خانم ها پیش می آید این است که: چگونه با دوست پسرم ازدواج کنم

اگر شما از آن دسته از دخترانی هستید که مدتی است با پسری رابطه دارید اما دلتان می خواهد هر چه زودتر تکلیف خود را مشخص و این دوستی را به ازدواج تبدیل کنید به این نکات مهم توجه کنید.

چگونه با دوست پسرم ازدواج کنم

این ۴ نکته مهم را حتماً در ازدواج با دوست پسر خود در نظر بگیرید:

۱- هیچ گاه برای ازدواج به پسر فشار نیاورید. اصرار بیش از حد و عجله شما، جایگاه شما را در پیش چشم او پایین می‌آورد و حتی بعد از ازدواج با به وجود آمدن یک مشکل و گله و شکایت از سوی شما به راحتی می گوید: «خودت خواستی. من که اصراری به این ازدواج نداشتم.»

۲- به جای اینکه مدام از او بخواهید به خواستگاری تان بیاید، بفهمید به چه دلیل آمادگی ازدواج را ندارد. می‌توانید در این مورد با هم صحبت کنید و دلایلی که باعث عدم آمادگی او برای ازدواج می شوند را دریابید. شاید شما بتوانید به او در برطرف کردن‌شان کمک کنید و شاید این دلایل به شما برای صبر بیشتر انگیزه دهند.

چگونه با دوست پسرم ازدواج کنم ؟ فرض کنید پسر مورد علاقه تان به اتمام نرسیدن تحصیل، رفتن به خدمت سربازی یا مسائل مالی را دلیلی بر عدم آمادگی اش برای ازدواج عنوان می کند. شما باید با توجه به این مواردی که می گویم تصمیم بگیرید که آیا انتظار فایده ای دارد یا نه؟

چند سال دارید؟ آیا صبر کردن باعث می شود سن مناسب ازدواج را از دست بدهید؟

خواستگارانی خوب دارید یا نه؟ گاهی شما موارد مناسب زیادی را به خاطر پسر رد می کنید و بعد از چند سال می بیند که پسر به تعهدش که همان ازدواج با شما بوده عمل نمی کند و خیلی راحت قول و قرارهایش را به هم می زند. در اینجاست که شما افسوس سالهای برباد رفته و فرصت های طلایی که از دست دادید را می خورید.

چه مدت زمان از شما می خواهد که صبر کنید. آیا زمان زیادی است یا نه؟

مجموع این پاسخ ها به تصمیم گیری شما کمک می کند.

۳- اگر پسر از شما مهلتی برای رسیدن به خواسته هایش خواست و قرار بر این شد که بعد از تحقق برنامه‌هایش به خواستگاری‌تان بیاید، چاره‌ای جز انتظار ندارید. فقط سعی کنید با همفکری هم، پیش‌نیازهای رسیدن به این اهداف را مشخص کرده و مهلتی مشخص را تعیین کنید. در این مدت بهتر است میزان تلاش او برای تحقق وعده‌هایش را زیر ذره‌بین بگذارید.

۴- اگر بعد از مهلت تعیین شده باز هم بهانه ‌تراشی کرد و و دلایلی را مطرح کرد که از نظر شما و اطرافیان‌تان قابل ‌قبول نبودند، بدانید که شما در حال ازدست دادن فرصت خود برای ازدواج هستید و بیهوده به این ارتباط دل بسته‌اید.

در بیشتر مشاوره هایم با دخترانی رو به رو می شوم که از من می پرسند: « چگونه یک مرد را عاشق خود کنیم »

مثلاً یکی از مراجعینم تعریف می کرد: مدتی است که با مردی آشنا شدم. من او را خیلی دوست دارم و ایشان هم به من علاقه دارد اما هنوز خود را به طور کامل متعهد نکرده و تا به حال صحبتی از ازدواج به میان نیاورده است. احساس می کنم باید بیشتر از قبل او را عاشق و دلبسته خود کنم تا به هیچ کس جز من برای ازدواج فکر نکند.

اگر در فکر این هستید که خود را به مرد دلخواهتان نزدیکتر و رابطه تان را گرم تر و صمیمی تر کنید و دوستی تان را به ازدواج تبدیل کنید، به این نکته کاربردی و مهم خوب توجه کنید.

چگونه یک مرد را عاشق خود کنیم

یکی از راه های عاشق كردن مردان این است که مرد مورد علاقه تان را تایید و تحسین کنید.

خصوصیات خوب شخصیتی، رفتاری و موفقیت های مرد را نادیده نگیرید. هر شخصی درطول زندگی نیاز به تایید ویژگی های مثبتش و موفقیت هایش دارد. این نیاز مانند نیاز به غذا و استراحت مداوم است.

در پاسخ به سوال « چگونه یک مرد را عاشق خود کنیم » باید بگویم که به دنبال فرصت هایی برای تایید نامزدتان باشید. بدانید با اجرای این تکنیک مورد استقبال او قرار می گیرید و در پیش چشمانش عزیزتر خواهید شد.

بهترین تعریف برای تایید، ستایش است. هرگاه مرد را به خاطر کاری که انجام داده ستایش کنید اعتماد به نفس و انگیزه اش افزایش می یابد. اگر او به موفقیتی هر چند کوچک دست پیدا کرده، بی تفاوت و سرسری از آن نگذرید. هر کاری که از دستتان بر می آید انجام دهید تا به او بفهمانید موفقیت های او برای شما با ارزش و مهم است.

فرض کنید نامزدتان در حال راه اندازی کسب و کاری است. در طول این مدت سعی کنید مثل یک همراه و همدل در کنارش باشید در شکست ها و سختی ها او را دلداری دهید و در پیشرفت ها او را تحسین کنید و موفقیت هایش را جشن بگیرید.

پسری به من مراجعه کرده بود و تعریف می کرد: حدود یک سالی است با دختری آشنا شدم و قصد ازدواج با او را دارم. من خیلی او را دوست دارم اما او یک عیب بزرگ دارد که به تازگی فکر مرا به خود مشغول کرده است.

من ۶ ماه پیش کسب و کاری را راه اندازی کردم و خدا را شکر اوضاع خوب است. اما او در این مدت ۶ ماه از کارهایی که می کنم هیچ چیزی نمی پرسد. انگار برایش مهم نیست وقتی هم خودم از موفقیت هایم تعریف می کنم خیلی معمولی برخورد می کند و بعد بحث را به موضوعی دیگر که خود دوست دارد تغییر می دهد. من هر کاری می کنم برای آینده مان است. دوست دارم به من انگیزه و انرژی دهد و هنگامی که در کارم با مشکلی بر می خورم همراه و همدل من باشد اما متاسفانه این طور نیست.

اگر دختر این نکته طلایی را می دانست و در موفقیت ها نامزدش را تایید و تشویق می کرد. هیچگاه پسر از ازدواج با او دلسرد نمی شد. پس این تکنیک با ارزش می تواند پاسخ خوبی به سوال « چگونه یک مرد را عاشق خود کنیم » باشد.

آیا خواستگاری دختر از پسر درست است ؟ از قدیم تا به امروز رسم بوده که پسر از دختر خواستگاری کند. پسر به هر دختری که علاقه مند شود براحتی خواسته قلبی خود را مطرح می کند. اما خواستگاری دختر از پسر مقوله ای هست که در کشور ما چندان رایج نیست.

چرا یک پسر می تواند خیلی راحت از دختر مورد علاقه اش خواستگاری کند اما دختر نمی تواند؟

آیا با خواستگاری دختر از پسر موافقید ؟

خواستگاری دختر از پسر

اگر خواستگاری دختر از پسر به صورت پیشنهاد مستقیم باشد ممکن است آغازگر مشکلات دیگری در رابطه شود و بعدها هم در زندگی مشترک تاثیرات نامطلوبی بگذارد. بنابراین هیچ‌گاه رو در رو و مستقیم به پسر پیشنهاد ازدواج و این که به خواستگاری شما بیاید، ندهید.

حال باید چکار کرد ؟ چگونه از پسری خواستگاری کنیم ؟ اگر مدت زیادی صبر کرده اید اما خبری از خواستگاری پسر و پیشنهاد ازدواج نیست، بهتر است به صورت غیرمستقیم و نامحسوس خواسته تان را بیان کنید. یک پیشنهاد غیرمستقیم، می تواند تکلیف تان را تا حدی روشن کند.

چگونه از پسر خواستگاری کنیم ؟ اگر شما به صورت مستقیم از پسر خواستگاری کنید و پیشنهاد ازدواج دهید، معمولا عقب نشینی می کند و حالت دفاعی به خود می گیرد. او پیش خود خیال می کند که شما دختر جلف و سبکی هستید و یا بی شوهری شما را به دادن این پیشنهاد مجبور کرده است. بنابراین بهتر است ابتدا زمینه را مهیا کنید و کمی منتظر بمانید.

چگونه دختر از پسر خواستگاری کند ؟

نحوه و روش خواستگاری دختر از پسر : این سه تکنیک را برای خواستگاری از پسر به کار بگیرید. اگر این مراحل را با موفقیت طی کنید امکان خواستگاری پسر از شما چند برابر می شود.

۱- اول اینکه می توانید به پسر بگویید خواستگاری زنگ زده و پدر و مادر شما مصر برای ازدواج شما با او هستند، یا مدتی است خواستگاران زیادی زنگ زدند اما شما هر دفعه با بهانه های مختلف خواستگاران را رد می کنید. بعد از او بخواهید تکلیف شما را هر چه سریع تر روشن کند. با این حرف، اگر خواهان شما باشد از ترس از دست دادن شما و اینکه مبادا خانواده تان شما را به فرد دیگری بدهند فوراً بری خواستگاری اقدام می کند.

۲- دوم اینکه می توانید به ایده هایی که در زمینه ازدواج دارید اشاره کنید. مثلاً بگویید ارتباط هدفدار را می پسندید، خیلی با طولانی شدن زمان دوستی های قبل از ازدواج موافق نیستید، دوست ندارید هر روز با یک پسر باشید و … .

در این مورد صحبت کنید و به عکس العمل های او خوب توجه کنید. اگر پسر بعد از اینکه حرف های شما را شنید، صحبت را عوض کرد یا نشان داد که مخالف شما فکر می کند، بهتر است وقت خود را تلف نکنید.

۳- اگر فرد مورد اعتمادی و رازداری را می شناسید که با پسر رابطه خوبی دارد و از طرف دیگر شما می توانید حرف دلتان را به او بزنید، از او کمک بگیرید. مثلاً از آن فرد بخواهید به گونه ای که پسر متوجه نشود شما پشت این ماجرا هستید، با او صحبت کند و نظر او را در مورد شما جویا شود. اینکه آیا پسر قصد ازدواج با شما را دارد یا نه فقط برای خوش گذرانی و تفریح باشماست. بعد اگر نظر پسر نسبت به شما مثبت است او را تشویق به ازدواج کند.

 

ممکن است برای شما هم پیش آمده باشد که با دوست پسرتان قرار می گذارید اما موضوع برای حرف زدن با دوست پسر خود ندارید و نمی دانید چه حرف هایی با او بزنید.

قبل از ملاقات بارها از خود می پرسید: با دوست پسرم درباره چی حرف بزنم ؟

هنگامیکه کنار او می نشینید سکوتی بین شما حاکم است که آزارتان می دهد. در ذهنتان به دنبال موضوعی برای صحبت می گردید اما موضوع برای صحبت با دوست پسر خود پیدا نمی کنید.

اگر این اتفاق زیاد برایتان می افتد و این سکوت‌ها بیش از اندازه طول می‌کشند، بد نیست این راهکارها را برای یافتن موضوع برای حرف زدن با دوست پسر خود به کار بگیرید تا در نظر او دختری خوش صحبت و جذاب به نظر برسید.

موضوع برای حرف زدن با دوست پسر

۱- آدم‌ها همیشه دوست دارند که درمورد چیزهایی که دوست دارند حرف بزنند. پس درباره موضوعاتی که طرف مقابلتان به آنها علاقه مند است حرف بزنید و او را تشویق کنید در مورد خودش و کارهایش با شما حرف بزند.

هیچگاه صحبت های خود را در مورد مطالبی که با او اختلاف نظر دارید شروع نکنید که با این کار وجه خود را در مقابل او خدشه دار می کنید.

مطمئن باشید صحبت در مورد موضوعات مورد علاقه پسر خیلی بیشتر از آب‌و‌هوا یا هر بحث دیگری او را به هیجان خواهد آورد. ناراحت نباشید که مجبورید فقط گوش دهید. زیرا با این کار بیشتر از قبل دل او را به دست می اورید و حتی ممکن است کم کم به دانستن در مورد علایق شما روی آورد.

شاید بپرسید: با دوست پسرم راجع به چی حرف بزنم

به طور مثال در مورد خواننده و آهنگ ها، فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی، غذاها و خوراکی هایی ها، کسب و کار و شغل موردعلاقه اش، سفرهایی که تاکنون رفته و … خلاصه به هر موضوعی که علاقه مند است صحبت کنید.

۲- برای فهمیدن علایق او می توانید از اطرافیان، دوستانش یا خود او به طور غیر مستقیم سوال کنید. با این کار می توانید موضوع واسه حرف زدن با دوست پسر خود بیابید.

۳- وقتی فهمیدید به چه چیزهایی علاقه دارد باید بعد درباره آن موضوعات تحقیق و مطالعه کنید تا آگاهی خود را در آن زمینه ها بالا ببرید و بتوانید به راحتی با او درباره آن موضوعات صحبت کنید. وقتی او ببیند مسائل مورد علاقه اش را از زبان شما می شنود، شما اطلاعات کافی در این زمینه دارید و با اشتیاق درباره آن صحبت می کنید، عشق او نسبت به شما چندین برابر خواهد شد به گونه ای که او شما را نیمه گمشده خود خواهد دید.

 



:: بازديد از اين مطلب : 679
|
امتياز مطلب : 0
|
تعداد امتيازدهندگان : 0
|
مجموع امتياز : 0
تاريخ انتشار : یک شنبه 28 آذر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali

چگونه مورد توجه مردان باشیم ؟ واضح است که تمام انسانها مهربانی و محبت را دوست دارند و مردها هم از این دسته مستثنی نیستند. شاید فکر کنید یک مرد با ظاهر خشن و زبانی که بلد نیست کلام محبت‌آمیزی بگوید، دوست ندارد کلام مهربانانه بشنود و مهربانی ببیند.

اشتباه نکنید. تمام مردان نیازمند جنبه مهربانانه زنان زندگی خود هستند. پس مهربان باشید و محبت کنید.

چگونه مورد توجه مردان باشیم

امروزه برخی از دختران به ‌دلیل داشتن تحصیلات و شغل، بخشی از زنانگی خود از جمله مهربان ‌بودن را کم‌رنگ کرده‌اند، درصورتی‌ که یک مرد، حس محبت و مهربانی و حمایت از طرف دختر مورد علاقه اش را می‌خواهد. اما متأسفانه برخی دختران با تحصیل و شغل خود می‌خواهند که قدرت و استقلال خود را به رخ فرد مقابل بکشند.

چگونه مورد توجه مردان باشیم ؟ مهربانی هزینه ای ندارد و شما می توانید با محبت کردن به مرد مورد علاقتان او را به سمت خود بکشانید و برای همیشه قلب مرد را از آنِ خود کنید. مهر و محبت یكی از كلیدهایی است كه می تواند هر در بسته ای را باز كند.

چگونه مردی را جذب خود کنیم ؟ احتمالا در اطرافتان دخترانی را دیده اید که بیش‌تر از سایرین مردان را جذب می‌کنند و شما به آنها غبطه خورده اید که چه تکنیک هایی را به کار برده اند که توانسته اند مردی را مجذوب خود کنند.

شاید بگویید مردان جذب زیبایی آنها شده اند، خب زیبایی بدون شک مهم است، اما همه‌ چیز نیست. دختری که خیلی خوش سیما نیست هم می‌تواند مردی را جذب خود کند.

راز جذب مردان زیبا بودن نیست، قطعا مستلزم موارد بیش‌تری است.

چگونه مردی را جذب خود کنیم

چگونه یک مرد را جذب خود کنیم ؟ یکی از ویژگی‌هایی که در شما یک مرد را جذب خود می کند و او را در ازدواج مصمم تر می کند این است که فردی شکاک و بدبین نباشید.

اگر در همان ابتدای رابطه و آشنایی در مورد مرد مورد علاقه تان افکار ناجور در سر داشته باشید به احتمال زیاد او شما را برای یک عمر زندگی آرام و شیرین انتخاب نخواهد کرد.

بعضی از دختران به محض اینکه پسر جواب تلفن هایش را نمی دهد خیال می کنند عشقی که بین آنها بوده کمرنگ شده است یا دختر دیگری را در سر دارد و هزار جور افکار منفی در سر می پرورانند. بعد که پسر را دیدند گله و شکایت می کنند چرا جوابم را نمی دهی، چرا به من اهمیت نمی دهی و … . اما لحظه ای به این فکر نمی کنند شاید واقعا مشکلی بوده که پسر نمی توانسته جواب تلفن هایش را بدهد.

یکی از دوستان تعریف می کرد: «موبایلم را گم کرده بودم و نامزدم هر چه زنگ می زد، کسی جواب نمی داد. فردای آن روز با موبایل یکی از دوستانم به او زنگ زدم با عصبانیت گفت : کجا هستی؟ چرا تلفنت را جواب نمی دهی؟ وقتی حقیقت را فهمید شرمنده شد و از افکاری که شب تا صبح به ذهن خود راه داده بود ناراحت بود.»

یکی از مراجعینم تعریف می کرد: «با دوستانم کسب و کاری را راه اندازی کرده بودیم. موضوع را با نامزدم در میان نگذاشتم و می خواستم در پایان کار او را غافلگیر و شگفت زده کنم. برای همین تلفن های مربوط به کارم را قطع می کردم و جلوی او جواب نمی دادم. بر سر همین موضوع او به من شک کرده بود و یک روز با تندی گفت که دیگر نمی خواهد من را ببیند وقتی علت را جویا شدم گفت برو با عشق جدیدت. وقتی واقعیت را برای او تعریف کردم خیلی خجالت زده شد.

بعد از آن موضوع دچار شک شدم می خواستم بعد از موفق شدن در کارم به خواستگاری او بروم و مقدمات ازدواج را فراهم کنم اما قضاوت های زودهنگام و نابه جای او مرا دچار تردید کرده است. البته قبلاً هم دیده بودم که خیلی زود در مورد مسئله ای قضاوت می کند. من دوست دارم همسسر آینده ام فردی صبور باشد و اگر موضوعی ذهنش را درگیر کرده با من صحبت کند نه اینکه بدون هیچ حرفی برای خود حکم صادر کند.»

چگونه مردی را جذب خود کنیم ؟ بنابراین قضاوت نا به جا و زودهنگام نکنید. اگر موضوعی درمورد نامردتان فکرتان را درگیر کرده، آن را صادقانه با او درمیان بگذارید. در عین حال، به خاطر آن موضوع به او اهانت نکنید و آن را تبدیل به یک مشکل نکنید. منفی‌باف بودن پسندیده نیست.

قطعاً وقتی مرد مورد نظرتان ببیند شما فردی منطقی هستید که در صورت وجود یک مسئله آن را به آرامی با او درمیان می گذارید و از ایجاد تنش و منفی بافی جلوگیری می کنید جذب شما خواهد شد و هیچگاه شما را رها نخواهد کرد.

 

چگونه دوست پسر خود را نگه داریم ؟ آیا شما جزء آن دسته از دخترانی هستید که با پسری آشنا شدید و عاشق هم هستید اما به دنبال راهکارهایی هستید تا این رابطه به سردی کشیده نشود و آشنایی خود را به ازدواج تبدیل کنید. اگر می خواهید بدانید چگونه دوست پسر خود را نگه داریم ؟ این مقاله را تا انتها بخوانید.

یکی از این راهکارها که با به کارگیری آن می توانید دوست پسر خود برای ازدواج نگه دارید این است: فردی منعطف و دلپذیر باشید.

اگر پسر راجع به مباحثی همچون سیاست، مذهب یا هر مسئله دیگری که به زندگی و آینده شما خیلی ربط ندارد و اهمیت چندانی ندارد، عقاید خاص خودش را دارد و شما با او مخالف هستید به جای مجادله و بحث بهتر است که موضوع صحبت را مؤدبانه تغییر دهید. مراقب باشید از بحث و مجادله دوری کنید. نظرات و عقاید هر کس محترم است و هیچ دلیلی ندارد که شما تلاش کنید تا عقاید فرد مقابل خود را تغییر دهید.

چگونه دوست پسر خود را نگه داریم

چگونه دوست پسر خود را نگه داریم ؟ پسری به من مراجعه کرده بود و اظهار می کرد: «من یک رابطه آرام و بدون هر گونه تنش را می خواهم و از مشاجره و دعوا بیزارم. من دوست دارم همسر آینده ام فردی منعطف باشد. اما دوست دخترم این گونه نیست. کافی است در مورد مسئله ای نظرش با من متفاوت باشد، تا عقیده و حرف خود را به کرسی ننشاند دست از سرم بر نمی دارد. اگر من مقاومت کنم کارمان به بحث و مجادله کشیده می شود. من همیشه سعی می کنم کوتاه بیایم. دلیل این همه مقاومت و سرسختی او را نمی فهمم هر کس افکار خودش را دارد. هیچ دو آدمی شبیه هم نیست. در بعضی از موضوعات برای من مهم نیست که نظر همسر آینده ام با من یکی نباشد اما او می خواهد از همه لحاظ مثل او فکر کنم.»

ایـن خیلی خوب است که خودتان باشید و نظرات خود را راجع به موضوعات بحث انگیز با دوست پسرتان در میان بگذارید بدون آنکه را او مجبور گردانید که بپذیرد در اشتباه است و یا آنکه او را بر اساس عقایدش مورد ارزیابی قرار دهید.

چگونه دوست پسر خود را برای ازدواج نگه داریم ؟ به جای بحث و جدل در مورد موضوعی سعی کنید علت اختلاف سلیقه تان را دریابید. اگر فکر می کنید اشتباه از شما بوده عذر خواهی کنید و به موضوع خاتمه دهید. اگر هم اشتباه از او بود و از کرده خود اظهار تاسف کرد عذر او را بپذیرید و او را ببخشید و مداوم اشتباهات او را به او گوش زد نکنید.

اگر عذرخواهی هم نکرد نیازی به عصبانیت نیست به این فکر کنید او هم یک انسان است و هر انسانی ممکن است خطا کند هیچ کس کامل نیست و همه اشتباه می کنیم. مشاجرات را به خاطر عشقی که بین شماست تمام کنید مطمئن باشید اگر حق با شما باشد او خیلی زود متوجه خواهد شد حتی اگر به رویتان نیاورد.

اما اگر هر دو بر سر حرف خود پافشاری می کنید و هیچکدام کوتاه نمی آیید باید فاتحه عشق و رابطه ای که بین تان است را بخوانید.

 

چگونه دوست پسر خود را عاشق خود کنیم ؟ آیا شما هم جزء آن دسته از دخترانی هستید که می خواهید دست پسر خود را عاشق و شیفته خود کنید؟

اجازه دهید ابتدا سوالی از شما بپرسم: به نظر شما یک پسر به دنبال چه دختری با چه خصوصیات اخلاقی و شخصیتی می گردد؟

خب! جواب های متعددی می توان داد. اما من می خواهم ویژگی را بیان کنم که اگر آن را در روابط خود پیاده سازی کنید می توانید برای همیشه پسر را عاشق خود کنید.

چگونه دوست پسرم را عاشق خود کنم ؟ یک پسر به دنبال دختری خاص می گردد که تا پایان عمر در کنارش بماند از بودن با او لذت ببرد و با او پیر شود. دختری که اهل شکایت و آه و ناله کردن نیست یا با نق زدن روزش را خراب نمی کند. پسر به دنبال دختری است که از او حس خوب و انرژی مثبت دریافت کند.

پسری تعریف می کرد: «یک سال پیش با دختری که در نزدیکی خانه ما زندگی می کند آشنا شدم. در این مدت حال خیلی خوبی پیدا کردم. خیلی پرانرژی و شادتر از قبل شده ام. به طوری که اطرافیانم هم متوجه این تغییر وضعیت روحی من شده اند.

وقتی از او علت را پرسیدم گفت: وقتی با او قرار می گذارم هیچگاه از مشکلات و اتفاقات بد حرف نمی زند. اهل غر و نق زدن نیست. او تمام سعی خود را می کند تا مدت کوتاهی که در کنار هم هستیم را خوش باشیم. او حتی به من روحیه می دهد تا تسلیم مشکلات و سختی ها نشوم. قرار بود بعد از راه اندازی کسب و کارم به خواستگاریش بروم اما در کارم شکست خوردم. او به جای اینکه غر بزند چرا چنین شد مگر حواست نبود و … به من کمک کرد تا دوباره کارم را شروع کنم و من فقط به خاطر او دوباره انگیزه کار کردن پیدا کردم.

این نوع دید او به زندگی روی من هم تاثیر گذاشته و من هم که قبلاً فردی بدبین و منفی نگر بودم حالا تبدیل به آدمی خوش بین شدم. به نظر من در کنار او خوشبخت می شوم و با اینکه به خاطر مشکلات مالی نمی خواستم به این زودی ها ازدواج کنم اما به دلیل ترس از دست دادن او می خواهم خیلی زود شرایط ازدواجمان را مهیا کنم.»

پسرها یک دختر بامحبت و منطقی می خواهند که آنها را در سراسر زندگی شان حمایت کند و در موقعیت های حساس همیشه بتوانند روی کمک او حساب کنند.

چگونه دوست پسر خود را عاشق خود کنیم

چگونه دوست پسر خود را عاشق خود کنیم ؟ سعی کنید وقتی با نامزدتان قرار می گذارید، بگید، بخندید، شاد باشید، تا خاطره خوبی در ذهنش از شما ثبت شود و از شما انرژی مثبت دریافت کند.

وقتی او را می بینید یاد مشکلات و دردهایتان نیفتید. دائماً از اتفاقات بد حرف نزنید. انرژی منفی به او ندهید. مثلاً اگر در خانواده تان مشکلاتی مثل جنگ و دعوای پدر و مادرتان هست، تا او را می بینید سفره دلتان را باز نکنید و از مشکلاتتان نگویید، بکوشید در مدت کوتاهی که در کنار او هستید نهایت لذت را ببرید و او را به سمت خود جذب کنید.

چگونه دل دوست پسرمان را بدست آوریم ؟ اگر می خواهید دل پسر خود را به دست آورید در همان ابتدای آشنایی باید ثابت کنید که می توانید یک رازدار و همدم خوبی برای او باشید.

شما باید این اطمینان را به پسر مورد علاقه تان بدهید که می تواند با شما درد و دل کند و رازهای دلش را بگوید. به او ثابت کنید بهترین مأمن اسرار و یا همدرد برایش هستید.

معمولا افراد رازهای دل و اسرارشان را به نزدیکانی که خیلی دوستش دارند می گویند. پس از این طریق شما می توانید دل پسر را بدست اورید و مورد علاقه طرفتان باشید.

چگونه دل دوست پسرمان را بدست آوریم

چگونه دل دوست پسرمان را بدست آوریم ؟ یکی از مراجعینم تعریف می کرد: «مدتی است در محل کارم با دختری دوست شدم از همه لحاظ او را پسندیده ام و حتی می خواستم پیشنهاد ازدواج هم بدهم اما مسئله ای باعث شد که کمی عقب نشینی کنم. چند روز پیش به او گفتم کاری بهتر با حقوق و مزایای بیشتری پیدا کردم و احتمالا از اینجا خواهم رفت. چون این موضوع قطعی نبود نمی خواستم فعلاً دیگر همکارانم بفهمند. اما او به دیگر همکاران گفته بود بعد از این هر کس مرا می دید می گفت: دلمان برایت تنگ می شود، کجا می خواهی بروی، بگو ما هم بیاییم.

البته گاهی هم دیده ام خبرهای دیگر کارمندان را به این و آن می گوید. حالا من چکار کنم؟ او را خیلی دوست دارم ولی بیشتر دوست دارم همسر آینده ام رازدار باشد.»

می بینید! این پسر با اینکه دختر را پسندیده بود و می خواست از او خواستگاری کند ولی به خاطر اینکه دختر همراز خوبی نبوده منصرف شد. او می گفت نمی خواهم بعداً اسرار زندگی مشترکمان را از دهان این و آن بشنوم.

بنابراین برای اینکه بدانید چگونه دل دوست پسر خود را بدست اوریم و یا خود را در دل او جا کنید باید کاری کنید تا او حرف های دلش را با شما در میان بگذارد. در این صورت است که وابستگی اش به شما بیشتر خواهد شد و تنها شما را بهترین همراه برای طی ادامه مسیر زندگی خواهد دید.

چگونه جنس مخالف را جذب کنیم ؟ یکی از مراجعینم تعریف می کرد: «دوست دارم وقتی با دوست دخترم قرار می گذارم خودش را ببینم نه اینکه برایم نقش بازی کند. چون رفتار او موجب شود که من هم برایش فیلم بازی کنم. چگونه می توانم به او اعتماد کنم هنگامی که با من روراست نیست. با اینکه او را خیلی دوست دارم اما در صداقت او تردید دارم برای همین از متعهد شدن و ازدواج با او می ترسم و نمی دانم آیا می توانم او را برای همسری برگزینم؟»

قبل از اینکه تکنیک جذب جنس مخالف را بگویم به این سوال پاسخ دهید:

اگر بخواهید خود را همان‌طوری که هستید به جنس مخالف نشان دهید کار سختی است؟‌

چرا بیشتر اوقات در حال بازی‌کردن نقشی هستید که اصلا شباهتی به ویژگی‌های خودتان ندارد؟ تا کی می‌توانید نقش یک آدم کامل که هیچ عیب و ایرادی ندارد را بازی کنید؟ اگر روزی خسته شدید و ناگهان خود واقعی تان را نشان دادید، فکر نمی‌کنید با این کار دوست پسرتان را بیشتر شوکه می‌کنید؟

بسیاری از مواقع پیش آمده با پسری آشنا می شوید و تصور می کنید برای جذب جنس مخالف باید خود را به شکلی متفاوت از آنچه که هستید نشان دهید و تمام سعی و تلاش خود را می کنید که او را عاشق خود کنید اما به نتیجه دلخواه نمی رسید.

چگونه جنس مخالف را جذب کنیم

تکنیک جذب جنس مخالف این است: صادق باشید، صادق باشید و باز هم صادق باشید!

برای آن كه او را به دنبال خود بكشانید برایش نقش بازی نكنید. همیشه سعی کنید آنچه هستید و آنچه می توانید در آینده باشید را بگویید نه بیشتر. خودتان باشید و برای خود واقعی‌تان ارزش قایل شوید. با صداقت، می‌توان به همه‌ جا رسید. برای این كه «چه خواهد شد» نگرانی به خود راه ندهید.

بدون اینکه ترس از دست دادن همراهتان را داشته باشید، صادقانه و با جسارت از عقاید و احساس‌هایتان حرف بزنید، نترسید، به او نشان دهید که چه دیدگاههایی دارید حتی اگر نظرتان مخالف دیدگاه او باشد. همواره همان فردی باشید كه هستید و از ابراز ماهیت واقعی خود بیم نداشته باشید.

چگونه جنس مخالف را جذب کنیم ؟ شاید این مهمترین خصلتی باشد كه پسران در دختران جستجو می‌كنند. ۹۹ درصد از پسران در نظر‌سنجی‌های گوناگون این گونه اظهار داشته‌‌اند كه دخترانی كه شخصیتشان پس از ازدواج دستخوش تغییر می‌شود در ردیف نخست فهرست علل جدایی‌ها پس از ازدواج آنها قرار می‌گیرند.

پسری تعریف می کرد: «با دختری در محل کارم آشنا شدم هر چه می گفتم حرف مرا تایید می کرد فکر می کردم واقعاً با من هم عقیده است. بعد از یک سال ازدواج کردیم اما حالا در کمال تعجب می بینم که بر سر هر موضوع کوچکی با من مخالفت می کند و می خواهد حرف خود را به کرسی بنشاند وقتی علت را جویا می شوم می گوید: من برای اینکه با تو ازدواج کنم این دروغ ها را می گفتم وگرنه از لحاظ فکری عقاید تو را قبول ندارم.

حالا نمی دانم چه کار کنم سالها در کنار زنی باشم که از از لحاظ فکری تشابهی با هم نداریم و فقط با دروغ هایش مرا فریب داد یا از او جدا شوم.»

وقتی با قدرت موضع خود‌ را مشخص می‌کنید و حرفتان را می زنید ۲ مزیت دارد:

اول اینکه به پسر نشان می دهید چه شخصیتی دارید و چه عقاید و باورهایی دارید.

دوم او در درون به شجاعت و جسارت شما در بیان اعتقاداتتان افتخار خواهد کرد.

چگونه جنس مخالف را جذب کنیم ؟ شما و او دو آدم متفاوت با خصوصیات متفاوت هستید. برای تظاهر و دروغ گفتن خودتان را تحت فشار قرار ندهید.

پسر ها دخترانی را دوست دارند که خودشان هستند. پس سعی کنید طبیعی و نرمال رفتار کنید. در مورد علایق، احساسات، نقاط ضعف و حتی گذشته خود صادق باشید. هر چیزی که ممکن است بعدها لو برود و او را نسبت به شما سرخورده کند، باید صادقانه و شجاعانه بازگو شود. نقاب را بردارید. هیچ چیز را پنهان نکنید. مطمئن باشید اگر او به اندازه کافی دوستتان داشته باشد نه تنها ترکتان نخواهد کرد، بلکه صداقت و شهامت شما را خواهد ستود و چه بسا به شما کمک خواهد کرد.

چگونه پسری را شیفته خود کنیم ؟ هنگامی که با پسری آشنا می شوید در مرحله بعد می خواهید او را شیفته خود کنید و به دنبال تکنیک هایی برای عاشق کردن پسر هستید.

یکی از این تکنیک هایی که می خواهم در مقاله « چگونه پسری را شیفته خود کنیم » به آن بپردازم این است که نامزد خود را با یك برنامة جالب غافلگیر كنید. تا به این وسیله او را شگفت زده کنید و احساس خود را به او نشان دهید.

کارهای غیرمنتظره انجام دهید. انجام کاری که از شما انتظار نمی رود اما می تواند در طرف مقابل هیجان ایجاد کند و باعث شود از کنار شما بودن لذت ببرد.

چگونه پسری را شیفته خود کنیم

چگونه یک مرد را شیفته خود کنیم ؟ شما می توانید روزی را به همراه او به انجام فعالیت های مورد علاقه اش بپردازید.

مثلاً پسر مورد علاقه شما شما هر هفته به باشگاه ورزشی می رود و با رفقایش فوتبال بازی می کند شما می توانید بدون اینکه از قبل به او بگوید به عنوان تماشاگر به باشگاه ورزشی بروید. قطعا وقتی او شما را در آنجا ببیند شوکه خواهد شد.

می توانید بلیط کنسرت خواننده محبوبش را تهیه کنید یا بلیط بازی فوتبالی که تیم مورد علاقه اش در آن بازی دارد را بگیرید و او را شگفت زده کنید.

پسر بدون شك تحت تأثیر این توجه و محبت شما قرار خواهد گرفت و از این كه این برنامه، فقط مخصوص او بوده، بسیار هیجان زده و غافلگیر خواهد شد و مطمئن باشید از ته قلب عاشق و شیفته شما خواهد شد.

 

چگونه به یک پسر بفهمانیم که دوستش داریم ؟ وقتی با پسری آشنا می شوید از همان ابتدای رابطه دوست دارید که عشق خود را به او ثابت کنید. از خود می پرسید:

  • چگونه به یک پسر بفهمانیم که دوستش داریم ؟
  • چگونه به پسری نشان دهیم که دوستش داریم ؟
  • چگونه به یک پسر بفهمانیم که عاشقش هستیم ؟

و … سوالاتی شبیه اینها که همه این سوالات یک جواب دارد و آن این است:

به پسر مورد علاقه تان نشان دهید او را فقط به خاطر خودش دوست دارید تا احساس خاص بودن کند.

بعضی از دختران از همان ابتدا که با پسری آشنا می شوند دوست دارند اطلاعاتی در مورد وضع مالی پسر و خانواده اش یا گذشته او به دست بیاورند. شاید در نگاه اول بد نباشد و پیش خود بگویید: «من باید در مورد کسی که می خواهم بعداً با او ازدواج کنم اطلاعات کافی داشته باشم».

حال بیایید این موضوع را برای خود تجسم کنید. در ذهن، خود را جای پسر بگذارید. با دختری آشنا می شوید. دختر از همان اول به دنبال مسائل مادی و جستجو در گذشته­ شماست. آیا شما عاشقانه چنین شخصی را دوست خواهید داشت؟ آیا با این کارها شما نسبت به او دلسرد نخواهید شد؟

چگونه به یک پسر بفهمانیم که دوستش داریم؟ بنابراین برای این که به پسری بفهمانید دوستش دارید در ابتدای رابطه سعی کنید اصولِ الدین از او نپرسید. سوالاتی مثل «چقدر درآمد دارید؟ قبلاً ازدواجی داشته اید؟ کی و کجا ازدواج کردید؟ چرا جدا شدید؟ کار پدر و مادرتان چیست؟ خانه دارید؟ قیمت ماشینتان چقدر است؟ و … » خودداری کنید.

این سوالات نشان می دهد که شما او را زیر ذره بین گذاشته اید و قصد ارزیابی اش را دارید. باید این حس را به پسر مورد علاقه تان بدهید که او را به خاطر خودش می خواهید. اگر فرد پولداری است باید به او بفهمانید که حتی اگر روزی پولش را از دست بدهد احساساتتان نسبت به او تغییر نخواهد کرد و همان قدر دوستش خواهید داشت.

چگونه به پسری بفهمانیم دوستش داریم ؟ علایق او را بشناسید. از احساسش نسبت به مسائل مختلف و علایقش سوال کنید و در مورد موضوعات مورد علاقه اش صحبت کنید.

مثلاً اگر به شما گفت که اخیراً یک پاداش خیلی عالی دریافت کرده، از او نپرسید آن پاداش چقدر بوده است. درمورد هیجان انگیز بودن آن تجربه با او حرف بزنید و موفقیتش را تحسین و تشویق کنید. باید در کنار او لذت ببرید نه اینکه حساب بانکی های او را چک کنید. بعد از مدتی که توانستید اعتماد او را به خود جلب کنید و او را عاشق و وابسته خود کنید همه چیز را به شما خواهد گفت. مگر اینکه خیلی آدم مرموزی باشد که این خود یک علامت بسیار منفی است.

چگونه به یک پسر بفهمانیم که دوستش داریم ؟ باید طوری رفتار کنید که بفهمد که برای او فارغ از هر طبقه ای که باشد، ارزش قائل هستید.

 

بارها و بارها در سمینارها و جلسات مشاوره ام دختران از من می پرسند: پسرا از چه حرفایی خوششون میاد یا چه حرفایی به دوست پسرم بزنم و چه حرفایی نزنم ؟

من در این مقاله می خواهم شما را با نکته ای آشنا کنم که بسیار مهم است. خیلی از دختران تصور می کنند با این حرف خود را در دل پسر جای می کنند و می توانند توجه او را به سمت خود جلب کنند در صورتی که کاملاً برعکس آن اتفاق می افتد. من می خواهم به شما یاد دهم که پسرا از چه حرفایی خوششون نمیاد ؟

آیا به نظر شما این جمله درست است: برای جلب نظر یک پسر باید با حرف های خود حسادتش را تحریک کنیم؟

مثلاً اگر به پسر بگویید: «خوش به حال دوستم با دوست پسرش هر روز جایی می رود یا دوست پسر قبلیم خیلی برایم گل می خرید»

کمی فکر کنید به نظرتان بعد از گفتن این حرفها دوست پسرتان چه عکس العملی نشان خواهد داد؟ آیا عشقش نسبت به شما بیشتر خواهد شد یا فقط حس حسادت او را بر می انگیزانید؟

پسرا از چه حرفایی خوششون میاد

یکی از مراجعینم تعریف می کرد: «دو سال پیش در دانشگاه با دختری به نام سحر آشنا شدم، از همه لحاظ او را پسندیدم و او را بسیار دوست داشتم رابطه خوبی هم داشتیم اما بعد از مدتی فهمیدم یک عیب بزرگ دارد.

دوست سحر یک نامزد پولدار داشت و همیشه برایش کادوهای گرانقمیت می خرید. من یک دانشجو بودم و خیلی نمی توانستم از این کارها انجام دهد. برای همین مدام کارهای آنها را برای من تعریف می کرد و فکر می کرد با گفتن این حرف ها حسادت من تحریک می شود و من هم مثل نامزد رفیقش از این کارها انجام خواهم داد. اما نمی دانست که من اصلاً از این حرفا خوشم نمیاد و با این حرفا فقط رابطه مان را تیره و تار می کند. حال مانده ام چنین فردی را برای همسری برگزینم یا نه؟»

دختر خانم عزیز برای علاقه مند کردن پسر هیچوقت حسادتش را تحریک نکنید. سعی نکنید با گفتن این حرف ها حس حسادت او را تحریک کنید. این حرف ها نابودكنندۀ رابطه‌ شماست.

پسرا از چه حرفایی خوششون میاد ؟ یادتان باشد برای جذب پسر به این دو نکته خوب توجه کنید:

۱- درمورد عشق های قبلی خود حتی اگر خودش بخواهد با او حرف نزنید. شاید در آن لحظه کمی شور و حس او را تحریک کند اما بعدها به شما شک خواهد کرد و بدبین خواهد شد. اگر قبلاً پسری را دوست داشته اید و ترکش کرده اید به او نگویید چون ممکن است فکر کند او را هم ترک خواهید کرد. حتی اگر یکی از دوست پسرهای قدیمی­تان زنگ زده دلیلی ندارد او را در جریان بگذارید.

۲- از دوست پسرهای رفقایتان در جلوی او تعریف نکنید. هیچ گاه نگویید که آنها چه کارهایی می کنند اما تو انجام نمی دهی.

پسرا از چه دخترایی خوششون میاد ؟ چه ویژگی هایی در دختران پسر را مجذوب خود می کند؟

من با پسرهای زیادی برخورد داشتم، پای دردل آنها نشستم و با آنها حرف زدم. وقتی نظرات آنها را در مورد اینکه پسرا از چه دخترایی خوششون میاد جویا می شوم هر کسی یک جوابی می دهد و البته خیلی از جوابها شبیه هم هستند.

پسرا از چه دخترایی خوششون میاد

به یکی از پاسخ ها که البته حرف دل خیلی از پسرهاست توجه کنید:

رضا پسری ۲۵ ساله بود که تعریف می کرد: من دختری را می پسندم که به ظاهر خود اهمیت دهد اما از آرایش غلیظ به شدت متنفرم. سال گذشته با دختری آشنا شدم و می خواستم بعد از اتمام سربازی به خواستگاری او بروم اما حالا مردد شدم؟

وقتی از او علت را جویا شدم گفت: «او بیش از حد به ظاهر خود توجه می کند. به او می گویم که من صورت طبیعی او را بیشتر دوست دارم یا حداقل کمی ملایم تر آرایش کند. اما او به خواسته من توجه نمی کند و می گوید: من اینگونه دوست دارم. گاهی هم مرا فردی که از دنیا عقب است، خطاب می کند.

زیبایی، آراستگی، تمیز و مرتب بودن برای من خیلی مهم است، اما دوست ندارم همسر آینده ام مدام جلوی آینه باشد و تمام فکر و ذهنش ظاهرش باشد. من دوست دارم او به وضعیت ظاهری خود افتخار کند. دوست دختر من فکر می کند می تواند با آرایش زیاد و پوشیدن لباس های گرانقیمت مرا بیشتر عاشق و شیفته خود کند اما واقعا اینگونه نیست.»

و ده ها، صدها و … نظر دیگر در مورد اینکه پسرا از چه دخترایی بیشتر خوششون میاد که من فقط در اینجا به یک نمونه از آن اشاره کردم.

پسرا از چه تیپ دخترایی خوششون میاد ؟ برای جذب پسر مورد علاقه تان از لحاظ ظاهری کافی است:

  • آرایشی ملایم به چهره داشته باشید. در حد معقول به خودتان برسید ولی همه وقتتان را جلوی آینه نگذارید. نیاز نیست شبیه مدل ها باشید.
  • لباس هایی شیک بپوشید. به دنبال لباس های خیلی جلف، خیلی رسمی و سنگین و گرانقیمت نباشید.
  • به اندام خود توجه کنید و برای تناسب اندام خود ورزش کنید.
  • خوشبو باشید اما نیاز نیست عطر و ادکلن شما از برندهای گرانقیمت باشد.

دختر خانم عزیز: بدون شک زیبایی مهم است، اما همه‌ چیز نیست. برای گذاشتن اولین تاثیر روی طرف ‌مقابل الزامی است، اما کافی نیست. شما برای تاثیر گذاشتن روی پسر مورد علاقه تان باید به خیلی از موارد دیگر هم توجه کنید. مثلاً شما باید بدانید پسرا از چه جور دخترایی خوششون میاد ، چه چیزهایی را دوست دارند و شما همان ها را برای جذب پسر مورد علاقتان به کار بگیرید.

 



:: بازديد از اين مطلب : 565
|
امتياز مطلب : 0
|
تعداد امتيازدهندگان : 0
|
مجموع امتياز : 0
تاريخ انتشار : یک شنبه 28 آذر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali

هیتر برقی

بخاری برقی یکی از لوازم برقی خانگی است که به حد وفور در اختیار مصرف کنندگان می‌باشد. زیرا بازده گرمایی آن زیاد است و آلودگی آن در مقایسه با آلودگی ناشی از سوختهای مثل نفت ، گاز و زغال سنگ خیلی پایینتر است. قیمت هیتر برقی از این وسیله بیشتر برای تولید حرارت در حمام استفاده می‌شود.
ساختمان بخاری برقی

    المنت :

    المنت عبارت است از یک مقاومت مفتولی که به دور سرامیک یا آجر نسوز پیچیده شده است و چون جریان برق از آن بگذرد، حرارت تولید می‌کند. هیتر برقی صنعتی جنس این نوع مقاومت‌ها از کرم‌ نیکل یا کرم آلومینیوم است و با توانهای مختلف ٥٠٠ وات ، ١٠٠٠ وات ، ١٥٠٠ وات و در اندازه‌های ٢٠ و ٢٥ و ٣٠ سانتیمتر در بازار موجود می‌باشد. هنگام تعویض یک مقاومت جدا از توان ، به طول آن نیز باید توجه نمود.

    عایق بین المنت و بدنه :

    این عایق که از جنس چینی است، جهت استقرار پایه‌های المنت بر روی صفحه بخاری مورد استفاده قرار می‌گیرد، که علاوه بر عایق بودن از مقاومت حرارتی خوبی برخوردار هستند.

    بدنه :

    بدنه بخاری برقی هیتر برقی کم مصرف معمولا از فلز ساخته می‌شود. چون بهتر از بدنه پلاستیکی یا کائوچویی می‌تواند در مقابل حرارت زیاد دوام بیاورد. بدلیل فلزی بودن بدنه و حفظ ایمنی در مقابل برق گرفتگی تمهیداتی برای اتصال برق بخاری بکار گرفته می‌شود. که از آن جمله می‌توان به استفاده از سرامیک و چینی به عنوان عایق در ترمینال‌های ارتباطی و استفاده از وارینش به عنوان حفاظ پوششی اشاره کرد.هیتر برقی فن دار جنس وارینش معمولا از الیاف نسوز است، و مقاومت آن در برابر حرارت بسیار زیاد است. متاسفانه امروزه در ساخت وارینش از الیاف نامرغوب فراوان استفاده می‌شود، که سبب ناپایداری آن در برابر حرارت می‌شود. از این جهت باید در تعویض وارینش به کیفیت جنس آن توجه شود.

    کلید:

    کلید بخاری‌های برقی در دو نوع ساده و لامپ‌دار تولید شده و مورد استفاده قرار می‌گیرد بخاری برقی فن دار کم مصرف. این کلیدها معمولا آمپراژ بالایی دارند و آن به خاطر جریان مصرفی بالای بخاری است. تعداد کلیدهای بخاری بسته به تعداد المنت متفاوت است. امروزه از بخاری‌های سه المنتی با سه کلید و یا دو کلید ، زیاد استفاده می‌شود. استفاده از مقاومت سری در کلید به منظور محدود کردن ولتاژ دو سر لامپ و نیز کاهش جریان عبوری از آن است. اندازه مقاومت‌ها متفاوت است ولی اغلب در حدود ١٥٠ کیلو اهم می‌باشد.

    سیم رابط :

    سیم رابط همان هادی مسی است که چون باید توانایی عبور دادن جریانهای بالا را داشته باشد، سطح مقطع آن حداقل ١.٥ میلیمتر مربع در نظر گرفته می‌شود. بدلیل ارتباط نزدیک آن با حرارت ، بر روی آن پوشش (الیاف نسوز و یا الیاف نخی معمولی) کشیده می‌شود.

عیب یابی و تعمیر بخاری برقی کم مصرف خانگی
بخاری برقی اصلا گرم نمی‌کند.

    کلید خراب است : کلید را تعویض کنید.
    سیم رابط قطعی دارد : قطعی را برطرف کرده ، در صورت لزوم آن را تعویض کنید.
    اتصال سیم رابط به بخاری درست صورت نگرفته است : اتصالها را یکی به یکی بررسی کنید و آنها را برقرار کنید.
    دوشاخه یا پریز خراب است : آنها را چک کرده و در صورت لزوم تعویض یا تعمیر کنید.

بخاری اتصال بدنه دارد.

    عایق بین المنت و بدنه از بین رفته است : آن را تعویض کنید.
    در محل ورود سیم رابط به بخاری اتصال برقرار شده یا سیم رابط با بدنه ارتباط پیدا کرده است : اتصال را برطرف کنید. معمولا علت اتصال سیم های رابط مرغوب نبودن وارینش است لذا از وارنش مرغوب استفاده کنید.
منبع: هیتر برقی صبا هواساز



:: بازديد از اين مطلب : 865
|
امتياز مطلب : 0
|
تعداد امتيازدهندگان : 0
|
مجموع امتياز : 0
تاريخ انتشار : دو شنبه 22 آذر 1395 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 8 صفحه بعد